Znana międzynarodowa marka hotelarska Kyriad wraca po wielu latach nieobecności do Polski. W sezonie letnim zamierza otworzyć swój hotel na Dolnym Śląsku w miejscowości Wojcieszyce, zaledwie kilkanaście kilometrów od Jeleniej Góry.
Latem 2022 roku w Kotlinie Jeleniogórskiej zacznie działać hotel Kyriad Karkonosze. Będzie to premiera marki należącej do Louvre Hotels Group na polskim rynku hotelowym. Za realizację projektu odpowiada spółka Rodzinne Resorty, powiązana z WIK Capital.
Nie będzie to nowy obiekt wybudowany od podstaw. Pod marką Kyriad będzie działał dotychczasowy Hotel Jan. Zaoferuje 113 pokoi, dwie sale konferencyjne, restaurację i spa. W otoczeniu obiektu dostępnych jest 29 wyciągów narciarskich i 30 km tras rowerowych.
Spółka Rodzinne Resorty, inwestor nowego hotelu w Kotlinie Jeleniogórskiej zaprezentowała wnętrza Kyriad Karkonosze.





Firma Rodzinne Resorty tworzy warunki do zaangażowania kapitału w apartament hotelowy w ramach koncepcji opracowanej przez Louvre Hotels Group.
Lokalizacja stała się impulsem do stworzenia koncepcji wnętrz hotelowych. W całym projekcie wnętrz wyjątkowe znaczenie ma spójność z okoliczną przyrodą oraz inspiracja bezpośrednim widokiem na góry z okien hotelowych.
– Francuska marka Kyriad jest opowieścią o podróżach gościa i odpoczynku w komfortowych warunkach. Taka filozofię marki wprowadzamy w życie w hotelu Kyriad Karkonosze. Mam tu na myśli zwłaszcza przytulny, harmonijny wystrój wnętrz, rozbudowaną strefę wypoczynku i relaksu w otoczonym lasem SPA oraz rodzinną atmosferę. Wszystkie te elementy sprawiają, że wybór marki Kyriad daje gwarancję doskonałego wypoczynku – mówi Magdalena Frelkiewicz, dyrektor generalna hotelu Kyriad w Karkonoszach.
Kyriad to sieć ponad 260 trzygwiazdkowych hoteli we Francji i innych krajach na całym świecie. Wystrój każdego obiektu jest jednym z filarów strategii hoteli Kyriad. Liczy się tu nie tylko design, ale także detale.
Hotele Kyriad znajdują się też w Indonezji. Do sieci Kyriad należą również hotele marki Jin Jiang Inn w Chinach i Magnuson Grand w Stanach Zjednoczonych. Jedną z marek sieci jest Kyriad Prestige, skupiająca hotele trzy- i czterogwiazdkowe.
WIK Capital jest franczyzobiorcą znanych i cenionych światowych marek hotelowych, takich jak InterContinental Hotels Group oraz Louvre Hotels. Strategia rozwoju spółki zakłada poszerzanie portfela zarządzanych inwestycji w ramach kilkunastu nowych projektów. Firma zrealizowała już pierwszy projekt mieszkaniowo-hotelowy w Warszawie – Tulip Residences Warszawa Targowa. Obecnie w przygotowaniu znajdują się trzy obiekty: Staybridge Suites Warszawa Ursynów, Laguna Beskidów w Żywcu oraz najnowsza inwestycja spółki – hotel w Wojcieszycach pod Jelenią Górą. Planowane są kolejne inwestycje.