Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.
Decyzje o dalszej inwestycji w najem w galerii z portfolio GTC podjęły marki z czterech kluczowych dla oferty Północnej segmentów – mody, zdrowia i urody, biżuterii oraz usług. W gronie tym znalazły się popularne wśród konsumentów brandy krajowe i międzynarodowe, a także rynkowi liderzy w swoich kategoriach.
Na dalszy rozwój w Północnej zdecydowali się tacy najemcy modowi jak: Vistula, Bytom, Wólczanka, Pako Lorente i Etam. Przez kolejne lata działać będzie tutaj również perfumeria Sephora, która jest jednym z fundamentów oferty kosmetycznej galerii. Klienci nadal w Północnej znajdą też salon z biżuterią Bijou Brigitte, sklep z dodatkami do domu Tescoma oraz myjnię samochodową Car Wash.
– Podpisana na przestrzeni ostatnich czterech miesięcy seria aneksów stabilizuje i umacnia naszą ofertę, a także pokazuje, że marki, które obecne są u nas od lat, niezmiennie doceniają potencjał Galerii Północnej i stawiają na długofalową współpracę. Co więcej, postrzegają nas jako solidnego i przyszłościowego partnera, z którym warto nadal się rozwijać na warszawskim rynku – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Najemcy zwracają przy tym uwagę na nowoczesność obiektu, wyniki, jakie tu osiągają, otoczenie biznesowe, coraz mocniejszą pozycję Północnej w Warszawie, a także – co istotne – na stale poszerzający się „od środka” chłonny rynek konsumencki, który decyduje w dużej mierze o atrakcyjności leasingowej galerii – dodaje.
I faktycznie, Północna ma ten atut, że działa w dzielnicy Białołęka, która najszybciej w stolicy zyskuje nowych mieszkańców, co, jak podkreśla leasing, daje dobre perspektywy biznesowi. Tylko na przestrzeni roku ta część Warszawy zyskała aż 3 tys. mieszkańców i obecnie liczy sobie ich 156 tys.
Białołęka to także dzielnica, która intensywnie rozwija swoją infrastrukturę. Rosną tutaj również nowe osiedla, które przyciągają rodziny i młodych profesjonalistów. Cały rynek Północnej liczy sobie już natomiast ponad 1 mln potencjalnych klientów i obejmuje swoim zasięgiem oprócz Białołęki, też Pragę Północ, Pragę Południe i Targówek oraz ościenne miejscowości na północ od Warszawy.
– Marki przedłużające umowy są świadome tego, że łącząc siły z Północną, mogą działać na szerokim rynku, który stale zyskuje, a także w obiekcie, który potrafi wykorzystać ten potencjał z myślą o najemcy i jego wynikach. To tworzy im unikalne warunki, które w połączeniu z istniejącą, profootfallową ofertą, zapewniają rozwój – mówi Jarosław Tutaj.
– Fakt, że w zaledwie cztery miesiące umowy przedłużyło aż 9 dużych rynkowych graczy, pokazuje, że Galeria Północna jest obiektem, który na stałe wpisał się w strategie rozwoju największych i najatrakcyjniejszych konsumenckich marek. Co więcej, przyciąga kolejne nowe marki, których oczekują nasi klienci. Najlepszym przykładem jest niedawne otwarcie 300. sklepu JYSK oraz kolejne planowane debiuty – dodaje.