Netto wybuduje nowy sklep we Wrocławiu

Orzech

Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, zamierza otworzyć ósmy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w zachodniej części miasta, na działce przy skrzyżowaniu ulic Kosmonautów i Żółtej (osiedle Leśnica).

31 marca inwestor złożył wniosek o pozwolenie na budowę budynku handlowego- usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą i rozbiórką obiektów i urządzeń budowlanych istniejących na działce nr AR_29.259 (Obręb 026401_1.0045). Na tym terenie od kilkunastu lat funkcjonuje parking dla samochodów. Działka znajduje się naprzeciwko stacji paliw Orlen, przy ul. Rawickiej.

Najnowszy sklep Netto we Wrocławiu będzie funkcjonował w nowoczesnym formacie dyskontu 3.0. To szereg przemyślanych rozwiązań, dzięki którym zakupy w Netto są wygodne i przyjemne. W sklepach znajdują się kasy samoobsługowe, szeroki asortyment świeżych warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu.

Będzie to już ósmy sklep Netto Polska we Wrocławiu. Aktualnie pod szyldem tej duńskiej sieci działają obiekty przy ulicach Kiełczowskiej (dwa sklepy), Szybowcowej Stryjskiej, Nowodworskiej, Sołtysowickiej i najnowszy, przy ul. Jedności Narodowej. Netto posiada też sklep w Bielanach Wrocławskich, przy ul. Wrocławskiej 13b.

O sieci sklepów Netto:

- Netto jest siecią handlową z duńskimi korzeniami, która w ciągu ponad 27 lat swojej obecności w Polsce wypracowała trzecią pozycję wśród dyskontów spożywczych na rodzimym rynku. To efekt m.in. procesu konwersji Tesco, który Netto rozpoczęło w maju 2021 i zakończyło w marcu 2022.

- Sieć znana jest przede wszystkim w północnej i zachodniej części kraju oraz na południu. Konsekwentnie buduje też swoją obecność w centralno-wschodniej Polsce.

- Pierwszy dyskont Netto w Polsce powstał w 1995 r. w Szczecinie.

- Obecnie (stan na początek 2023 r.), Netto to ponad 660 sklepów w całym kraju i 5 centrów dystrybucyjnych (Motaniec, Domasław, Kopytkowo, Teresin i Gliwice).

- Zatrudnia aktualnie w Polsce ponad 9 tys. osób.

- Jako dyskont spożywczy, Netto umożliwia klientom komfortowe zakupy w sąsiedzkiej atmosferze oraz w korzystnych cenach na co dzień. W sklepach Netto można znaleźć szeroką ofertę około 3,5 tys. produktów, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food.