Niemiecka sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth od maja 2023 roku prowadzi ekspansję w Polsce. W ciągu 8 miesięcy firma otworzyła 13 sklepów w retail parkach i centrach handlowych. Woolworth nie zatrzymuje się i zdradza plany rozwoju na 2024 rok.
Według zapowiedzi Woolworth do końca marca planowane są otwarcia: Olkusz, ul. Staromiejska / Wspolna, Starogard Gdański, ul. Jana Pawła II, Warszawa, ul. Zamieniecka 80, Puławy, ul. Fieldorfa 2, Lipnik, ul. Stargardzka 1A i Zgorzelec, ul. Księdza Jana Kozaka.
– W nowym roku również koncentrujemy się na naszym rozwoju i kontynuujemy ekspansję. W 2024 roku planujemy otworzyć w Polsce około 40 nowych sklepów, w Niemczech ponad 100 sklepów, natomiast w Austrii około 30 nowych sklepów – zapowiadają przedstawiciele spółki.
– W 2023 roku z sukcesem rozpoczęliśmy działalność w Polsce. Do tej pory otworzyliśmy w tym kraju 13 sklepów. Kilka nowych otwarć jest już zaplanowanych na nadchodzące tygodnie – w tym otwarcie drugiego sklepu w Warszawie – dodają.
Sklepy sieci Woolworth charakteryzują się różnorodnym asortymentem towarów codziennego użytku. Rozciąga się on od artykułów dekoracyjnych i artykułów gospodarstwa domowego, przez elektronikę, drogerie i artykuły upominkowe, po odzież dla całej rodziny.
Woolworth angażuje się w oszczędną produkcję szerokiej gamy towarów, zwracając uwagę na produkty nadające się do recyklingu oraz na redukcję materiału opakowaniowego.
Obecnie sklepy Woolworth w Polsce można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu.
Preferowane przez Woolworth miejsca rozwoju to lokalizacje o dużym natężeniu ruchu w miastach powyżej 50.000 mieszkańców. Sieć interesują lokale handlowe o powierzchni sprzedaży od 800 do 1.200 metrów kwadratowych, dobrze skomunikowane, na parterze, z miejscami parkingowymi i wystarczająco dużą strefą dostaw.
O sieci sklepów Woolworth:
Woolworth to posiadająca ponad 600 sklepów w Niemczech sieć dyskontów i domów towarowych. To także marka, która ma prawie 150 lat. Sklepy Woolworth w swoim asortymencie posiadają różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.