Nowe otwarcia i relokacje sklepów w Galerii Katowickiej

Orzech

W Galerii Katowickiej lokalizację zmienił z początkiem października salon CCC, trwają również przygotowania do nowych otwarć, m.in. supermarketu Carrefour. Centrum handlowe, stwarzając najemcom przestrzeń do rozwoju biznesów, dla klientów kreuje miejsce wrażeń, nie tylko zakupowych.

– Świat wokół nas jest coraz bardziej zaawansowany technologicznie, kreują się nowe mody, zmieniają style życia. Naturalnie znajduje to odzwierciedlenie również w działalności galerii handlowych. Ten rok to czas wyjątkowo intensywnych zmian na mapie Galerii Katowickiej, najemcy powiększają i unowocześniają swoje salony, dołączają też do nas zupełnie nowi, a razem z nimi jeszcze bogatszy asortyment czy nowoczesne rozwiązania ułatwiające zakupy – mówi Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.

Zmiany lokalizacji bądź remonty salonów pozwalają na lepsze dotarcie do klientów, często z poszerzoną ofertą, większą wygodą zakupów, w miłej dla oka, nowoczesnej przestrzeni.

Druga połowa roku przyniosła w Galerii Katowickiej szereg nowych otwarć wynikających ze zmian lokalizacji. Na nowo otworzyły się Strefa Rozrywki oraz salony Lavard, Mydlarnia u Franciszka i CCC.

– Nowo otwarty salon znajduje się w świetnej lokalizacji, od teraz klienci mogą zobaczyć nas z dwóch stron pasażu na poziomie -1. Spodziewamy się, że zarówno nowa lokalizacja, jak i nowoczesny design w połączeniu z większym o 246 mkw., przestronnym i dobrze oświetlonym wnętrzem, będą zachęcać do zakupów i śledzenia najnowszych trendów tego sezonu – mówi Barbara Tetlak-Tracz, Regionalna Kierowniczka Sprzedaży w CCC.

Do końca roku na większej o 218 mkw. powierzchni ma otworzyć się także sklep Nike oraz Martes Sport, który z kolei zyska aż 524 mkw.

Relokacjom towarzyszą również debiuty na liście najemców Galerii Katowickiej. Dołączyła do nich m.in. marka Intimissimi Uomo, należąca do grupy włoskich marek Calzedonia Group i uzupełniająca ofertę o bieliznę dla mężczyzn.

Kultowa marka Columbia poszerzyła z kolei ofertę Galerii Katowickiej w zakresie odzieży outdoorowej. Od tego lata w portfolio najemców jest także nowa kameralna kwiaciarnia La Flor z bogatym wyborem kwiatów ciętych i doniczkowych, także tych egzotycznych i unikatowych.

Ofertę gastronomiczną Galerii Katowickiej wzbogaciło Pink Sushi, restauracja z atrakcją w postaci sushi podawanego na talerzykach, które jeżdżą wzdłuż stolików na taśmociągu, a klient wybiera to, na co akurat przyjdzie mu ochota.

W grudniu w miejsce Stokrotki otwarty zostanie supermarket Carrefour, który idealnie wpisuje się w strategię leasingową Galerii Katowickiej. Sieć zapowiada, że będzie to sklep w najnowocześniejszym koncepcie handlowym, oferujący asortyment z różnych półek cenowych, atrakcyjne programy lojalnościowe, przyjazną nawigację oraz innowacyjne rozwiązania zakupowe.

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu obiektu wynosi 47 609 mkw. i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych. Galeria Katowicka posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej.

Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r., a jej właścicielem jest duży fundusz instytucjonalny. Za asset management Galerii Katowickiej odpowiedzialny jest Savills IM. Za zarządzanie, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada natomiast APSYS Polska.