Nowy sposób sprzedaży szwedzkiego koncernu meblowego wystartował właśnie w Opolu. Dzięki niemu mieszkańcy regionu mogą zamawiać meble przez internet lub telefonicznie i odbierać je w Parku Handlowym Turawa Park.
– To rozwiązanie wprowadzamy na polski rynek po raz pierwszy w ramach strategii sprzedaży wielokanałowej, łączącej działania offline z online – mówi Monika Zielińska, zastępca dyrektora ds. sprzedaży wielokanałowej w Polsce. – Chcemy dokładnie poznać oczekiwania klientów i dostosować do nich dalszy rozwój otwartego dziś Punktu.
Do Punktu Odbioru Zamówień w Opolu meble będą dowożone ze sklepu IKEA we Wrocławiu. Kupowanie popularnych mebli przez Opolan stanie się jeszcze prostsze i dostępne dla większej liczby klientów. Lokalizacja Punktu IKEA w CH Turawa Park ułatwi zakupy mieszkańcom Opola oraz całego regionu, którzy do tej pory korzystali ze sklepów tej sieci we Wrocławiu lub Katowicach.
– Pierwszy w Polsce Punkt Odbioru Zamówień IKEA jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój e-handlu w Polsce – komentuje Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor CH Turawa Park. – Nasze centrum jest w czołówce obiektów handlowych południowej Polski oferujących odbiór towarów zakupionych przez internet. Obecnie wiele naszych sklepów umożliwia klientom odbiór towarów zakupionych przez internet. Już ponad jedna trzecia najemców oferuje usługę click & collect. IKEA doskonale wzbogaca ofertę Centrum Handlowego Turawa Park i podkreśla jego rolę w regionie.
Dostawy i odbiór odbywają się codziennie w godzinach otwarcia centrum. Zamówienia można składać przez stronę internetową www.ikea.pl/opole, a także telefonicznie pod numerem (22) 275 05 75. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje informację, kiedy może odebrać zakupy. System umożliwia kupowanie mebli.