Po przebudowie Atrium Promenada ma stać się najbardziej nowoczesnym centrum handlowym w Warszawie

Orzech

Trwa przebudowa centrum handlowego Atrium Promenada w Warszawie. Po zakończeniu prac odnowiony, flagowy obiekt z portfolio Atrium European Real Estate ma być najbardziej nowoczesną galerią handlową w Warszawie. Ponad 80 proc. modernizowanej części obiektu ma już najemców.

Remont, który rozpoczął się w lutym tego roku, obejmuje kompleksową przebudowę wnętrza Atrium Promenada od strony ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz wejścia do centrum handlowego od tej ulicy.

– Nie mam wątpliwości, że będzie to jeden z najbardziej udanych, jeśli nie najlepszy, projekt handlowy w Warszawie – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.

Docelowo galeria będzie oferować ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej, co stanowi ponad 150 lokali handlowo-usługowych dostępnych dla klientów już wiosną 2023 roku.

– Warszawa to miasto, w którym chcemy rozwijać naszą działalność. Mamy tu silną pozycję z pięcioma centrami handlowymi i wiemy, co sprawdza się w każdej lokalizacji – dodaje Scott Dwyer.

Jak mówi, modernizacja Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem najemców, a 80% powierzchni najmu brutto przebudowanej galerii jest już wstępnie wynajęte.

– Prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem. Do tego czasu w przyszłym roku klienci Promenady będą mieli znacznie odświeżoną, bogatszą ofertę – zarówno pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. W sumie po zakończeniu modernizacji w portfolio Promenady znajdzie się ponad 150 sklepów – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.

Na parterze zmodernizowanej części Atrium Promenada dominować będą marki modowe z segmentu premium i medium. Ich ofertę uzupełni sektor health & beauty oraz popularne wśród mieszkańców Warszawy kawiarnie. Klienci będą mieli do dyspozycji również strefę punktów usługowych zlokalizowanych w pobliżu hipermarketu Carrefour PRO.

Na pierwszym piętrze znajdą się sklepy z ofertą mody casual oraz odzieżą dla młodzieży. Dla rodzin z dziećmi przygotowana zostanie także angażująca strefa zabaw Euro lider.

Zmodernizowany obiekt zaoferuje swoim klientom również największy salon odzieżowy przyszłego Atrium Promenada dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg o powierzchni 3450 mkw. z ofertą modową wielu znanych marek. Będziemy świadkami powrotów niektórych lubianych brandów, a także zupełnych nowości dla tego obszaru.

W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.

Inwestycja zakłada odświeżenie powierzchni - wykonanie nowego pasażu w części galerii oraz wygrodzenie nowych lokali i przygotowanie ich pod przyjęcie 47 nowych najemców. Cała realizacja obejmuje prawie 35 tysięcy mkw. W przebudowę będzie zaangażowane ponad 800 pracowników z różnych branż.

Atrium Promenada ma powierzchnią blisko 90 tys. mkw. i położona jest w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe. Obecnie w portfolio Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o. znajduje się 26 aktywów o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw.