Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we WrocławiuMateriały prasowe

Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we Wrocławiu

Orzech
Orzech
REKLAMA

Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączył BOSS. Wrocławski salon jest pierwszym i na razie jedynym w Polsce sklepem urządzonym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Salony urządzone podobnie do niego można spotkać tylko w kilku europejskich miastach, takich m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji. To także pierwszy nieoutletowy lokal tej marki w stolicy Dolnego Śląska.

Na powierzchni 200 mkw. BOSS zaprezentował swoją najnowszą koncepcję sklepu w efektownym i nowoczesnym stylu. Marka oferuje wyrafinowane kolekcje, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem i wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. We Wroclavii dostępny jest kompleksowy asortyment BOSS dla mężczyzn – odzież biznesowa, smart casual i casual, a także obuwie i akcesoria. Lokal został otwarty na parterze centrum. To pierwszy, regularny (nieoutletowy) salon tej marki we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Wrocławski salon BOSS jest, na ten moment jedynym w Polsce sklepem, zrealizowanym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Dominującymi kolorami są: biel, czerń i camel. Paleta zastosowanych barw jest stylistycznym przedłużeniem architektury wnętrza, która wykorzystuje takie materiały jak drewno i szkło. Nowy wystrój jest częścią programu CLAIM 5, na który firma wyda łącznie 500 milionów euro. Salony w tej aranżacji znajdują się także m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji.

REKLAMA

– Z radością witamy BOSS wśród Najemców Wroclavii. Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym Klientom jeszcze szerszą ofertę zakupową na najwyższym poziomie, tym samym wzmacniając pozycję Wroclavii w segmencie premium fashion. Wroclavia jest wysokojakościowym produktem na mapie handlowej miasta, dzięki czemu przyciąga zainteresowanie marek, które chcą inwestować w unikalność swojego konceptu. W nadchodzących miesiącach czekają nas kolejne wyjątkowo interesujące otwarcia – mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing z firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Wroclavii.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

BOSS jest synonimem luksusowej, wysokiej jakości mody, dodatków i kosmetyków. Marka już od swoich początków cieszy się dużą popularnością, dzięki świetnym materiałom oraz niemieckiemu zmysłowi do szczegółów i precyzji. Inne sztandarowe cechy tej marki to klasa i elegancja.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Wroclavia

Wroclavia Offices

Dostępna powierzchnia: 1490 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Od zaraz
  • klasa budynku: A
  • certyfikat: BREEAM - Outstanding
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 5.00
  • czynsz wywoławczy: 14.00 EUR
  • minimalny okres najmu (w latach): 5
  • współczynnik miejsc parkingowych: 83
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 89
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • BMS
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • ochrona
  • czujniki dymu
  • zraszacze
  • podwieszany sufit
  • dwa źródła zasilania