Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączył BOSS. Wrocławski salon jest pierwszym i na razie jedynym w Polsce sklepem urządzonym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Salony urządzone podobnie do niego można spotkać tylko w kilku europejskich miastach, takich m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji. To także pierwszy nieoutletowy lokal tej marki w stolicy Dolnego Śląska.
Na powierzchni 200 mkw. BOSS zaprezentował swoją najnowszą koncepcję sklepu w efektownym i nowoczesnym stylu. Marka oferuje wyrafinowane kolekcje, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem i wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. We Wroclavii dostępny jest kompleksowy asortyment BOSS dla mężczyzn – odzież biznesowa, smart casual i casual, a także obuwie i akcesoria. Lokal został otwarty na parterze centrum. To pierwszy, regularny (nieoutletowy) salon tej marki we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.
Wrocławski salon BOSS jest, na ten moment jedynym w Polsce sklepem, zrealizowanym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Dominującymi kolorami są: biel, czerń i camel. Paleta zastosowanych barw jest stylistycznym przedłużeniem architektury wnętrza, która wykorzystuje takie materiały jak drewno i szkło. Nowy wystrój jest częścią programu CLAIM 5, na który firma wyda łącznie 500 milionów euro. Salony w tej aranżacji znajdują się także m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji.
– Z radością witamy BOSS wśród Najemców Wroclavii. Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym Klientom jeszcze szerszą ofertę zakupową na najwyższym poziomie, tym samym wzmacniając pozycję Wroclavii w segmencie premium fashion. Wroclavia jest wysokojakościowym produktem na mapie handlowej miasta, dzięki czemu przyciąga zainteresowanie marek, które chcą inwestować w unikalność swojego konceptu. W nadchodzących miesiącach czekają nas kolejne wyjątkowo interesujące otwarcia – mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing z firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Wroclavii.
BOSS jest synonimem luksusowej, wysokiej jakości mody, dodatków i kosmetyków. Marka już od swoich początków cieszy się dużą popularnością, dzięki świetnym materiałom oraz niemieckiemu zmysłowi do szczegółów i precyzji. Inne sztandarowe cechy tej marki to klasa i elegancja.