Dobiega komercjalizacja nowego parku handlowego w województwie opolskim, powstającego w liczącym 17 tysięcy mieszkańców Namysłowie. Smart Park Namysłów zlokalizowany będzie przy ul. Oleśnickiej. Do grona najemców dołączyły trzy nowe brandy.
Ofertę poszerzyły właśnie brandy należące do Grupy CCC: CCC, Worldbox oraz HalfPrice.
HalfPrice, działający w modelu off-price, to obecnie najszybciej rozwijający się koncept Grupy CCC. Worldbox, skoncentrowany na sprzedaży sneakersów i odzieży streetwearowej, posiada ponad 140 lokalizacji. CCC wprowadza nowe koncepty.
W Smart Park Namysłów swoje sklepy otworzą również m.in.: Biedronka, Rossmann, Empik, TEDi, Xtreme Fitness, Sinsay, Haul Moda, Martes Sport, salon jubilerski oraz Świat Prasy. Dzięki nowym umowom najmu poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już 95 proc.
Inwestorem projektu jest Smart Park Poland, a za proces komercjalizacji odpowiada RG Leasing.
Generalnym wykonawcą jest Zakład Budowlano-Remontowy Budrem.
W I etapie inwestycji powstanie 8 tys. mkw. GLA. Klienci będą mieli do dyspozycji 212 miejsc parkingowych.
— Smart Park Namysłów to szósty projekt realizowany przez nas w tym roku, po inwestycjach w Krasnymstawie, Kętrzynie, Tarnowskich Górach i Poddębicach oraz rozpoczęciu prac nad drugim etapem projektu w Zgorzelcu. Ze względu na duże zainteresowanie najemców oraz potencjał lokalnego rynku, już teraz komercjalizujemy drugi etap. — mówi Paweł Bartosiak z RG Leasing, firmy odpowiedzialnej za komercjalizację wszystkich projektów Smart Park Poland.
Otwarcie obiektu zaplanowano na II połowę 2025 roku.