SPAR stawia na Wrocław. Otworzył dwa nowe sklepy Fot. facebook.com/eurosparswieradowska/

SPAR stawia na Wrocław. Otworzył dwa nowe sklepy

Orzech
Orzech
REKLAMA

Największa na świecie franczyzowa sieć sprzedaży detalicznej SPAR stawia na stolicę Dolnego Śląska. Otworzyła w sierpniu dwa kolejne sklepy. Łącznie sieć we Wrocławiu ma już trzy placówki, a w całej Polsce 33. SPAR Polska intensyfikuje działania rozwojowe, umacniając swoją pozycję na krajowym rynku detalicznym. Sieć zapowiada ambitną ekspansję franczyzową, której celem jest osiągnięcie 1000 sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat.

Dynamiczny rozwój sieci własnej

SPAR Polska koncentruje się na odbudowie zaufania konsumenckiego, poprawie rentowności oraz odzyskiwaniu strategicznych lokalizacji. W sierpniu otwarto dwa nowe sklepy we Wrocławiu – przy ul. Świeradowskiej 51/57 (Ferio Gaj) oraz ul. Krakowskiej 51/69, w sąsiedztwie marketu DIY Leroy Merlin. Tym samym liczba sklepów własnych wzrosła do 33.

Trzeci wrocławski sklep SPAR znajduje się w kompleksie Sky Tower przy ul. Powstańców Śląskich 73/95. Wszystkie trzy placówki funkcjonują w formacie EUROSPAR – największym modelu operacyjnym sieci, oferującym szeroki wybór świeżej żywności, produktów codziennego użytku oraz bogatą ofertę dań typu Food-to-Go i Ready-to-Eat.

W nowych lokalizacjach testowana jest również zaktualizowana wersja aplikacji mobilnej SPAR, umożliwiająca aktywację kuponów i promocji bezpośrednio na smartfonie.

Ambitne plany rozwoju franczyzy

REKLAMA

SPAR Polska zapowiada intensywną rozbudowę sieci franczyzowej. W ciągu pięciu lat planowane jest otwarcie 1000 sklepów o powierzchni co najmniej 250 m². Jednocześnie firma deklaruje utrzymanie kompetencji w zakresie zarządzania dużymi formatami (powyżej 1000 m²) oraz optymalizację ich rentowności.

W ramach Grupy Kapitałowej SPECJAŁ, do końca 2026 roku planowane jest osiągnięcie 16 400 placówek w ramach marek NASZ SKLEP, LIVIO, RABAT DETAL i SPAR. Tylko w 2025 roku liczba sklepów ma wzrosnąć o ponad 1253 w porównaniu z rokiem poprzednim. Prognozowane przychody SPAR Polska wynoszą 4,575 mld zł, z perspektywą wzrostu do 8 mld zł w ciągu pięciu lat.

SPAR – globalna marka z lokalnym potencjałem

SPAR to holenderska marka założona w 1932 roku przez Adriaana van Wella w Zoetermeer jako zrzeszenie sprzedawców detalicznych pod nazwą De Spar. Nazwa pochodzi od hasła „Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig”, co w tłumaczeniu oznacza „wszyscy korzystamy na współpracy”.

Obecnie SPAR jest największą franczyzową siecią sprzedaży detalicznej na świecie. Sklepy z charakterystycznym logo działają w 48 krajach na czterech kontynentach. Blisko 14 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia około 14,7 miliona klientów.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA