REKLAMA
Znaleziono 3092 wyników
firma
Pokaż firmę
Egis Poland
firma
Pokaż firmę
Adgar Poland
Warszawa, Al. Jerozolimskie 181B
Tannery Polandfirma
Pokaż firmę
Tannery Poland
Jaworzyna Śląska, Żwirowa 4
firma
Pokaż firmę
Gema Poland
Ostróda, Lubawska 6
firma
Pokaż firmę
Equilis Poland
firma
Pokaż firmę
Initiative Poland
Warszawa, Wołoska 24
firma
Pokaż firmę
GLP Poland
firma
Pokaż firmę
Depenbrock Poland
firma
Pokaż firmę
Greenman Poland
Amethystinwestycja
Pokaż inwestycję
Amethyst
Kraków
[Poznań] Osiedle "Riverpark"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Osiedle "Riverpark"
Poznań, Wilda
Smart Park Krasnystawinwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Krasnystaw
Krasnystaw, Polewana
GLP Warsaw VI Logistics Centreinwestycja
Pokaż inwestycję
GLP Warsaw VI Logistics Centre
Stary Konik
Smart Park Wrocławinwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Wrocław
Wrocław, Kamiennogórska
Smart Park Kętrzyninwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Kętrzyn
Kętrzyn, Budowlana
Smart Park Kobyłka inwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Kobyłka
Kobyłka, Gospodarcza
Smart Park Jaworinwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Jawor
Jawor, Piastowska
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
Zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe w Polsce będzie rosłoartykuł
Pokaż artykuł
Zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe w Polsce będzie rosło
Już 3 na 4 najemców planuje rozwinąć swoje łańcuchy dostaw i zajmować więcej tego typu przestrzeni. Na celowniku będą nie tylko topowe lokalizacje. 54 proc. firm wyjdzie poza główne ośrodki i poszuka magazynów gdzie indziej – wynika z raportu CBRE "European Logistics Occupier Survey 2022".
REKLAMA