REKLAMA
Znaleziono 1070 wyników
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&Martykuł
Pokaż artykuł
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&M
Panattoni, najaktywniejszy deweloper powierzchni przemysłowych na świecie, już zrealizowało ok. 230 000 mkw. powierzchni dla Grupy H&M o bardzo wysokim standardzie ekologicznym, a w tym roku deweloper dostarczy kolejne 82 000 mkw. w regionie Poznania. Panattoni uzyska certyfikację środowiskową metodą BREEAM co najmniej na poziomie Excellent. Obiekt wesprze e-commerce Grupy H&M.
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji
Prace rewitalizacyjne na 47-kilometrowym odcinku Radzice - Wolanowów k. Radomia przekroczyły półmetek. Ułożyliśmy ponad 28 km nowego toru i wymieniliśmy 35 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej jest na 13 z 16 wyremontowanych przejazdach kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Rewitalizacja wraz pracami uzupełniającymi jest realizowane z budżetu państwa oraz środków własnych PLK o łącznej o wartości blisko 150 mln zł netto.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
Biurowiec North Gate z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Biurowiec North Gate z nowymi najemcami
Savills Polska sfinalizował dwie nowe umowy najmu w North Gate, w wyniku których swoje przestrzenie w biurowcu zajmą H+H Polska oraz renomowany kantor wymiany walut. H+H Polska, będąca częścią Grupy H+H International A/S, wynajęła całe 11. piętro o łącznej powierzchni około 840 m kw. Wynajmującego reprezentował Savills Polska, natomiast najemcę zespół Colliers, co – jak podkreślają uczestnicy transakcji – pozwoliło na sprawne przeprowadzenie procesu w atmosferze otwartej komunikacji i profesjonalizmu.
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"
Lublin
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiemartykuł
Pokaż artykuł
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiem
Od grudniowej korekty rozkładu jazdy pociągi na trasie Stalowa Wola – Przeworsk będą jeździć szybciej. Prędkość między Rozwadowem a Stalową Wolą wzrośnie ze 100 km/h do 130 km/h, a między Nową Sarzyną a Leżajskiem z 60 km/h do 110 km/h. To dzięki pracom, które PKP PLK S.A. prowadzi na tej linii za ponad 49 mln zł netto z budżetu spółki.
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajemartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajem
Warszawa wprowadza i testuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym tramwaje pojadą znacznie szybcie...
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
Przebudowa budynku H-14 PWr na potrzeby nauki, administracji i kulturyinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa budynku H-14 PWr na potrzeby nauki, administracji i kultury
Wrocław, Śródmieście, Wybrzeże Wyspiańskiego 40
[śląskie] Wymiana fragmentu nawierzchni jezdni na A4 Katowice-Krakówartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Wymiana fragmentu nawierzchni jezdni na A4 Katowice-Kraków
Dzisiaj około godziny 18 na bezpłatnym fragmencie koncesyjnego odcinka autostrady A4 Katowice-Kraków...
H W Invest Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
H W Invest Sp. z o.o.
Wrocław, Sokolnicza 5/40
firma
Pokaż firmę
H&W Invest sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
P. U. H. ADABUD s. c.
Krótsze podróże i lepszy dostęp do pociągów – nowy roczny rozkład jazdy 2024/2025artykuł
Pokaż artykuł
Krótsze podróże i lepszy dostęp do pociągów – nowy roczny rozkład jazdy 2024/2025
Od niedzieli, 15 grudnia wchodzi w życie nowy rozkład jazd pociągów 2024/2025. Będą jeszcze krótsze czasy przejazdu m.in. z Warszawy do Szczecina, Białegostoku i Lublina. Pasażerowie wsiądą do pociągów z kolejnych nowych przystanków np. w Krakowie, Częstochowie i Rzepinie. W rozkładzie jazdy uwzględniono najbardziej korzystne dla podróżnych połączenia oraz kontynuację prac na liniach kolejowych.
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?artykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?
Hyper Poland – firma, która chce wprowadzić do komercyjnego użytku kolej magnetyczną w Polsce,...
Kolejne lokomotywy wielosystemowe o prędkości 200 km/h zasilą park taborowy PKP Intercityartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne lokomotywy wielosystemowe o prędkości 200 km/h zasilą park taborowy PKP Intercity
PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na zakup 63 elektrycznych lokomotyw wielosystemowych z opcją zamówienia kolejnych 32 pojazdów i świadczeniem usług utrzymania. To rekordowe postępowanie może wzmocnić park taborowy o blisko 100 nowoczesnych jednostek. Najkorzystniejszą ofertę złożył nowosądecki producent taboru Newag oferując kwotę za zamówienie podstawowe 2,3 mld zł brutto (3,5 mld zł brutto z prawem opcji). Lokomotywy rozpędzą się do 200 km/h, a pierwsze z nich na torach pojawią się już za dwa lata.
Na łódzkim odcinku linii kolejowej Warszawa – Katowice prędkość wzrośnie do 160 km/hartykuł
Pokaż artykuł
Na łódzkim odcinku linii kolejowej Warszawa – Katowice prędkość wzrośnie do 160 km/h
Zwiększy się prędkość przejazdu pociągów na linii kolejowej Warszawa – Katowice tzw. „Wiedence” do 160 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie i wykonanie prac na linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa. Efektem inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut. Prace zostaną zrealizowane do sierpnia 2026 roku.
[Świebodzice] Budynek wielorodzinny, ul. Żwirki i Wiguryinwestycja
Pokaż inwestycję
[Świebodzice] Budynek wielorodzinny, ul. Żwirki i Wigury
Świebodzice, Sudeckie
REKLAMA