REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Nawet 450 nowych wagonów dla PKP Intercity. Umowa podpisana [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nawet 450 nowych wagonów dla PKP Intercity. Umowa podpisana [WIZUALIZACJE]
PKP Intercity i Fabryka Pojazdów Szynowych – H. Cegielski podpisały kontrakt na dostawę 300 nowych wagonów. Zamówienie może zostać powiększone o kolejne 150 pojazdów. Wartość kontraktu bez rozszerzenia wynosi blisko 4 mld 239 mln brutto zł.
[Wrocław] Skanska sprzedaje wrocławski budynek Green Dayartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Skanska sprzedaje wrocławski budynek Green Day
Skanska Property Poland sprzedała biurowiec Green Day, swój trzeci projekt we Wrocławiu. Nabywcą jes...
inwestycja
Pokaż inwestycję
Turystyczna 44
Gdańsk, Turystyczna 44
[Polska] Jones Lang LaSalle: wartość transakcji inwestycyjnych w Polsce w 2012 r. osiągnie wartość co najmniej 2,5 mld euroartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jones Lang LaSalle: wartość transakcji inwestycyjnych w Polsce w 2012 r. osiągnie wartość co najmniej 2,5 mld euro
Jones Lang LaSalle zamyka cztery kluczowe transakcje biurowe i prezentuje wstępne szacunki dotyczące...
PKP Intercity wzmocni park taborowy pociągami hybrydowymiartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity wzmocni park taborowy pociągami hybrydowymi
PKP Intercity sukcesywnie realizuje strategię taborową, w ramach której do 2030 roku wszystkie pojazdy w parku przewoźnika będą nowe lub zmodernizowane. Kolejnym krokiem w jej realizacji jest zakup 35 nowych hybrydowych zespołów trakcyjnych, które będą dostosowane do prędkości co najmniej 160 km/h w trakcji elektrycznej oraz 120 km/h podczas jazdy z wykorzystaniem napędu spalinowego. Przewoźnik uwzględnia możliwość zabudowy w przyszłości napędu bezemisyjnego. Taka sytuacja zaistnieje, jeśli nowe technologie pojawiające się na rynku, okażą się atrakcyjne dla PKP Intercity, spełnią wymagania techniczne oraz znajdą uzasadnienie ekonomiczne.
[Wrocław] Ponad 26 mln zł za działkę przy Karkonoskiej. Powstanie tam 520 apartamentówartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Ponad 26 mln zł za działkę przy Karkonoskiej. Powstanie tam 520 apartamentów
Archicom sfinalizował transakcję zakupu gruntu o powierzchni 2,45 hektara na Krzykach, przy zbiegu u...
Przy Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie trwa budowa hali gimnastyczno-sportowej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przy Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie trwa budowa hali gimnastyczno-sportowej [ZDJĘCIA]
W Krakowie trwa budowa hali gimnastyczno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 26 imienia A. Struga w dzielnicy Podgórze, przy ulicy Ignacego Krasickiego 34. Inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie budynku hali sportowej z areną sportową wielofunkcyjną wraz z dodatkową przestrzenią mniejszej hali rozdzielonej kotarą dedykowaną gimnastyce; przewiązką do budynku szkoły; szatniami i węzłami sanitarnymi oraz umieszczoną na nich niewielką antresolą z trybuną dla 101 osób siedzących oraz 45 stojących.
firma
Pokaż firmę
KG Group Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
KG-Group Sp. z o.o.
DK31 obwodnica Gryfinainwestycja
Pokaż inwestycję
DK31 obwodnica Gryfina
Gryfino
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji
Prace rewitalizacyjne na 47-kilometrowym odcinku Radzice - Wolanowów k. Radomia przekroczyły półmetek. Ułożyliśmy ponad 28 km nowego toru i wymieniliśmy 35 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej jest na 13 z 16 wyremontowanych przejazdach kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Rewitalizacja wraz pracami uzupełniającymi jest realizowane z budżetu państwa oraz środków własnych PLK o łącznej o wartości blisko 150 mln zł netto.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/hartykuł
Pokaż artykuł
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/h
We wrześniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły prace na 21 stacjach i przystankach między Koluszkami a Częstochową, na których układadane są nowe płyty peronowe, dostosowane do prędkości 160 km/h. Roboty są prowadzone nocą, aby ograniczyć wpływ na ruch pociągów. Wymiana płyt na 39 peronach to pierwszy etap inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut.
firma
Pokaż firmę
Boyut Architectural Co. Ltd
firma
Pokaż firmę
Japa & Co Dariusz Jakubowski
Warszawa, Borowej Góry 10
firma
Pokaż firmę
POSCO Engineering & Construction Co.
firma
Pokaż firmę
TAL&CO Management Warszawa
FARMER CO. Łukasz Kłósekfirma
Pokaż firmę
FARMER CO. Łukasz Kłósek
Rzezawa, Borek 352
REKLAMA