REKLAMA
Znaleziono 207 wyników
Parki handlowe i centra convenience w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe i centra convenience w Polsce [RAPORT]
Rynek parków handlowych i centrów convenience w Polsce przechodzi znaczącą transformację. Dzisiejsze nowe parki, w przeciwieństwie do swoich wielkopowierzchniowych poprzedników sprzed 2010 roku charakteryzują się średnią powierzchnią 8 400 mkw. oraz starannie dobranym, zróżnicowanym miksem najemców.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektów
Utrzymujące się zainteresowanie najemców i deweloperów, niski wskaźnik powierzchni niewynajętej oraz...
[T06798] Kościuszki 14inwestycja
Pokaż inwestycję
[T06798] Kościuszki 14
Koniecpol, ul. Kościuszki 14
metraż
596 m2
cena
500 000
Ekspert wyjaśnia zmiany na rynku luksusowych nieruchomości premiumartykuł
Pokaż artykuł
Ekspert wyjaśnia zmiany na rynku luksusowych nieruchomości premium
Od lat rosną wymagania bytowe Polaków, korzystnie zmienia się też standard naszych mieszkań i domów. Kiedyś luksusem był garaż podziemny i winda z kryształowym lustrem, a dziś to panoramiczny widok na morze, osiedlowy park z basenem, ale przede wszystkim nasze dobre samopoczucie i integracja z otoczeniem. Coraz ważniejsze stają się więc unikatowe cechy wyróżniające luksusowe projekty, a zarazem wspierające zrównoważony rozwój, dbanie o zdrowie i wirtualny świat ich nabywców.
[Polska] Chwytaj promocje na ostatnie mieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Chwytaj promocje na ostatnie mieszkania
Analitycy serwisu nieruchomości Dompress.pl sprawdzili tym razem, jakie promocje mają deweloperzy na...
Luksusowe nieruchomości premium w Polsce. Ekspert wyjaśnia trendy w 2024 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe nieruchomości premium w Polsce. Ekspert wyjaśnia trendy w 2024 roku
Na polskiej mapie luksusu coraz szybciej przybywa ekskluzywnych adresów, które w ostatnim czasie okrzyknięto mityczną odporną na kryzysy "maszynką" od pomnażania kapitału, a także symbolem statusu, wysokiej jakości i dobrego gustu. Sprawdziliśmy więc – analizując dane rynkowe oraz towarzyszące im trendy, jak te slogany reklamowe mają się do rzeczywistości.
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
Na polski rynek nieruchomości komercyjnych powoli wraca optymizm z okresu sprzed ostatniego kryzysu...
REKLAMA