REKLAMA
Znaleziono 170 wyników
Bonarka City Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
Bonarka City Center
Kraków
firma
Pokaż firmę
DJ na wesele, wodzirej Toruń - Grupa Merlin
Toruń, Kociewska 22
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy mkw. GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce.
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"
Lublin
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polski
Polska Centralna to trzeci do co wielkości rynek magazynowy w Polsce, a także jeden z najważniejszyc...
Kościuszki 34 / Sokola 3binwestycja
Pokaż inwestycję
Kościuszki 34 / Sokola 3b
Tarnobrzeg, Sokola 3b
metraż
3 032 m2
cena
1 490 000
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Handel w mniejszych miastach w rozkwicieartykuł
Pokaż artykuł
Handel w mniejszych miastach w rozkwicie
W 2022 roku inwestorzy działający na rynku handlowym w Polsce chętniej wybierali małe miasta (do 100 000 mieszkańców). Nowa podaż w tych ośrodkach miejskich wyniosła 60% całkowitego wolumenu, a dzięki temu zasoby małych miast są obecnie na porównywalnym poziomie, co tych średniej wielkości (100 000-400 000 mieszkańców). W dalszym ciągu największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall. Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60% w porównaniu z 2021 rokiem.
Co słychać na rynku powierzchni magazynowych w woj. łódzkim?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku powierzchni magazynowych w woj. łódzkim?
Rynek magazynowy w województwie łódzkim to od lat, po województwach mazowieckim i śląskim, trzeci co do wielkości region przemysłowo-logistyczny w Polsce. Na koniec 2023 r. całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej wyniosły tu 4,5 mln mkw., co stanowiło 14 proc. zasobów kraju. Co istotne, w ostatnich 5 latach rynek w woj. łódzkim powiększył się o 74 proc., a największy wzrost odnotowano w latach 2019 i 2022.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
[Kraków] Apartamenty "Nowa Bonarka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Apartamenty "Nowa Bonarka"
Kraków, Podgórze, Klonowica
Rodzinne Żernikiinwestycja
Pokaż inwestycję
Rodzinne Żerniki
Wrocław, Fabryczna, Rezedowa/Basi Wołodyjowskiej
Grupa Muszkieterów przyspiesza ekspansję sklepów Bricomarché w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów przyspiesza ekspansję sklepów Bricomarché w Polsce
W kwietniu br. Bricomarché, jedna z czołowych sieci sklepów „dom i ogród” na polskim rynku, wystartowała z aż 6 placówkami w różnych regionach kraju. Co więcej, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2024 zrealizowała niemal 70 proc. całorocznego planu otwarć. Marka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji i ma ambicję, by objąć 3. miejsce na rynku DIY w Polsce.
[Polska] Znakomite półrocze na rynku magazynowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znakomite półrocze na rynku magazynowym w Polsce
Rynek rejestruje bardzo silny popyt na powierzchnie magazynowo-przemysłowe. Nadal dominują najemcy z...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
[Polska] Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowymartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowym
Firma doradcza JLL podsumowała 2015 r. na rynku nieruchomości magazynowo-przemysłowych w Polsce.
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
[Łódź] Łódź w budowieartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Łódź w budowie
Atrakcyjność inwestycyjna Łodzi rośnie, co znajduje odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach notow...
REKLAMA