REKLAMA
Znaleziono 1127 wyników
Polska w gronie liderów wynajmu powierzchni magazynowych w Europie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Polska w gronie liderów wynajmu powierzchni magazynowych w Europie [RAPORT]
Według najnowszego raportu Savills „Warehouse and Industrial Market in Poland” w pierwszej połowie 2024 roku oddano do użytkowania ok. 1,64 mln m kw. nowej powierzchni przemysłowo-logistycznej, w efekcie czego wielkość zasobów magazynowych w całej Polsce osiągnęła 33,5 mln m kw.
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
[Warszawa] Rusza rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina – ArtNartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rusza rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina – ArtN
Grupa Capital Park rozpoczyna budowę flagowej wielofunkcyjnej inwestycji rozrywkowo-usługowo-biurowe...
Kolejne 20 mln mkw. powierzchni magazynowej powstanie w perspektywie kilku lat – raport Cushman & Wakefieldartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne 20 mln mkw. powierzchni magazynowej powstanie w perspektywie kilku lat – raport Cushman & Wakefield
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowała drugi kwartał 2022 roku na rynku magazynowym. W pierwszej połowie br. całkowity popyt na powierzchnie magazynowe w Polsce osiągnął poziom 3,8 mln mkw., z czego 2,2 mln mkw. wynajęto w drugim kwartale. Jakie inne wnioski płyną z raportu i czego może spodziewać się branża magazynowa w najbliższych miesiącach?
The Shire – Beyond Coworking otworzy biura w Warsaw Spire Cartykuł
Pokaż artykuł
The Shire – Beyond Coworking otworzy biura w Warsaw Spire C
Budynek Warsaw Spire C przy placu Europejskim to nowa lokalizacja, w której powstanie elastyczna i komfortowa przestrzeń coworkingowa sieci biur serwisowanych The Shire – Beyond Coworking. Otwarcie zaplanowano na kwiecień 2024 roku.
Koszty utrzymania mieszkania w Polsce rosną. Przybywa dłużnikówartykuł
Pokaż artykuł
Koszty utrzymania mieszkania w Polsce rosną. Przybywa dłużników
Według danych GUS, w Polsce jest 14,5 mln mieszkań, z czego 5,8 mln należy do osób fizycznych, a pozostałe, czyli 8,7 mln, są własnością spółdzielni mieszkaniowych, gmin, Skarbu Państwa, zakładów pracy, TBS-ów lub stanowią współwłasność. Głównym problemem mieszkańców i zarządców nieruchomości są w ostatnim czasie rosnące koszty utrzymania. Dziurę w budżetach dodatkowo powiększają nierzetelni najemcy, którzy nie regulują rachunków za czynsz oraz innych opłat związanych z użytkowaniem lokalu mieszkalnego. Częściowo winę za to ponoszą sami zarządcy, którzy straszą dłużników dopisaniem do Krajowego Rejestru Długów, ale… finalnie tego nie robią.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
Si Power Centrum powstanie w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Si Power Centrum powstanie w Polsce
Koncepcja i założenia budowy centrum rozwoju energetyki słonecznej, to najważniejsze przesłanie konf...
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostu
Łącznie w Polsce powstaje 708 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 675 000 przypada na cent...
[Warszawa] Dolnośląski Festiwal Architektury DoFA’15 – debata „Miasto płynie”artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Dolnośląski Festiwal Architektury DoFA’15 – debata „Miasto płynie”
8 października, godz. 18.00-20.30
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie
Według najnowszych informacji międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w pierwszym półroc...
[Polska] Rząd stworzy nową agencję od handlu i inwestycji. Budżet: 100 mln złotychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rząd stworzy nową agencję od handlu i inwestycji. Budżet: 100 mln złotych
Powołanie Polskiej Agencji Handlu i Inwestycji, likwidacja nieefektywnego systemu Wydziałów Promocji...
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVERartykuł
Pokaż artykuł
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVER
NEINVER eksportuje swoją koncepcję centrów typu outlet do Ameryki Łacińskiej. Strategia firmy NEINVE...
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy mkw. GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce.
Niemiecka firma dmTECH otworzyła we Wrocławiu swój pierwszy międzynarodowy oddziałartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma dmTECH otworzyła we Wrocławiu swój pierwszy międzynarodowy oddział
Kolejna niemiecka firma inwestuje w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem jest to dmTECH, spółka IT należąca w 100% do dm-drogerie markt, jednej z największych europejskich sieci drogerii. Polska jest pierwszym międzynarodowym oddziałem spółki, którego celem będzie wsparcie technologicznej obsługi klientów i pracowników drogerii dm oraz wdrażanie nowych projektów IT we wszystkich krajach, w których obecna jest marka.
Nowe otwarcia i modernizacje – Aleja Bielany poszerza portfolio najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia i modernizacje – Aleja Bielany poszerza portfolio najemców
Minione półrocze to dla Alei Bielany intensywny okres wzbogacania tenant mixu o topowe, oczekiwane przez klientów marki. Wysokiej dynamice otwarć towarzyszy także szereg inwestycji, w ramach których realizowane są modernizacje wspólnych stref wypoczynku i rozrywki.
Znana polska sieć kawiarni nowym najemcą wrocławskiej Renomyartykuł
Pokaż artykuł
Znana polska sieć kawiarni nowym najemcą wrocławskiej Renomy
W Renomie, najbardziej rozpoznawalnym budynku Wrocławia, rozbudowa nie zwalnia tempa. To nie jedyne zmiany. Globalworth, jej właściciel i zarządca, konsekwentnie powiększa listę marek. W marcu do grona najemców dołączyła znana polska sieć kawiarni – Etno Cafe.
Gorzów Power Center pozyskało kolejne 3 popularne markiartykuł
Pokaż artykuł
Gorzów Power Center pozyskało kolejne 3 popularne marki
Dzięki sfinalizowanym właśnie umowom najmu, oferta zakupowa nowego centrum handlowego w Gorzowie, realizowanego wspólnie przez Acteeum i Equilis wzbogaciła się o kolejne 3 popularne marki.
Kolejka po grunty pod mieszkaniówkę w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Kolejka po grunty pod mieszkaniówkę w Polsce
Na rynku gruntów inwestycyjnych zachodzą ostatnio spore zmiany. Oczekiwania ze strony właścicieli działek nadal są wygórowane, ale teraz kupujący skłonni są zapłacić więcej za parcele, które przygotowane są pod budowę wielorodzinnych inwestycji mieszkaniowych. Kiedy do sprzedaży trafia atrakcyjna działka, jest na nią wielu chętnych. Deweloperzy intensywnie poszukują gruntów, bo popyt na mieszkania, stymulowany rządowymi dopalaczami, nie maleje, a rynkowa oferta nowych mieszkań jest coraz skromniejsza.
Polska firma LPP Logistics planuje zainwestować 450 mln zł. Powstaną nowe miejsca pracy!artykuł
Pokaż artykuł
Polska firma LPP Logistics planuje zainwestować 450 mln zł. Powstaną nowe miejsca pracy!
LPP Logistics, blisko dwa lata po przejęciu sterów nad kompleksową obsługą sieci zaopatrzenia i dystrybucji polskiej grupy odzieżowej LPP, wchodzi w kolejny etap znaczących inwestycji. W związku z planowaną rozbudową sieci sprzedaży marek LPP oraz rosnącym znaczeniem kanału e-commerce operator logistyczny przewiduje wydatki na rozwój na poziomie 450 mln zł do końca 2025 r.
REKLAMA