REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Elzap Polska zwiększa powierzchnię w 7R Park Krakówartykuł
Pokaż artykuł
Elzap Polska zwiększa powierzchnię w 7R Park Kraków
Firma doradcza Nuvalu z sukcesem przeprowadziła proces renegocjacji oraz ekspansji powierzchni magazynowej dla Elzap Polska Sp. z o.o., lidera w wyposażaniu przedsiębiorstw w meble biurowe. Dzięki współpracy, Elzap powiększył swoją przestrzeń do ponad 6000 mkw. w standardzie klasy A, znajdującą się w Kokotowie k. Krakowa, jednocześnie przedłużając umowę najmu na kolejne 5 lat.
[Warszawa] Ruszyła sprzedaż mieszkań w Rezydencji Vice Versa na warszawskiej Woliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ruszyła sprzedaż mieszkań w Rezydencji Vice Versa na warszawskiej Woli
Yareal rozpoczął przedsprzedaż mieszkań w Rezydencji Vice Versa. W pierwszym tygodniu sprzedaży podp...
[Polska] Ile za dwójkę na 40 metrach?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ile za dwójkę na 40 metrach?
Ile trzeba zapłacić za idealne pod wynajem, dwupokojowe mieszkanie o metrażu do 40 m kw. lub nieco w...
[Kraków] Osiedle Harmoniainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle Harmonia
Kraków, Podgórze, Anny Szwed-Śniadowskiej
[Warszawa] Wiślany Mokotówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Wiślany Mokotów
Warszawa, Mokotów, Bluszczańska 67
[Polska] Co przyciąga inwestorów do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Co przyciąga inwestorów do Polski
Jakie firmy najczęściej wchodzą na polski rynek? Co motywuje globalny biznes do inwestowania i rozwi...
firma
Pokaż firmę
Dach-Bud
Poznań, Samotna 4
firma
Pokaż firmę
Standard Park
Ulanów, Lipnik 1
firma
Pokaż firmę
Szkolenia i Coaching Kraków | Wiktor Tokarski
Kraków, Na Zakolu Wisły 12b
W Designer Outlet Warszawa został otwarty największy w Polsce salon outletowy Mountain Warehouseartykuł
Pokaż artykuł
W Designer Outlet Warszawa został otwarty największy w Polsce salon outletowy Mountain Warehouse
Mountain Warehouse – marka oferująca odzież i akcesoria outdoorowe otworzyła zmodernizowany i powiększony salon w Designer Outlet Warszawa. Nowy sklep zajmuje lokal o powierzchni 551 mkw. To kolejna marka, która właśnie w tym centrum skaluje i rozwija sprzedaż. Nowo otwarty sklep Mountain Warehouse jest jednocześnie najnowszym i największym salonem outletowym marki w Polsce.
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawie
Inwestor, Mayland Real Estate wybrał generalnego wykonawcę przebudowy centrum handlowego Fort Wola w Warszawie. Została nim firma CBRE GWS, która gwarantuje, że pierwsi klienci zrobią zakupy w nowym centrum jeszcze w tym roku. Prace ruszyły w połowie czerwca i będą trwały kilka najbliższych miesięcy.
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym roku
W połowie czerwca spółka CBRE GWS, będąca generalnym wykonawcą prac w Forcie Wola przy ul. Połczyńskiej w Warszawie ruszyła z pracami budowlanymi na obiekcie. Kolejnym etapem jest rozpoczęcie prac przez głównego najemcę. Z końcem lipca Kaufland ruszył z pracami, mającymi na celu przygotowanie sklepu do otwarcia.
Katowicki Supersam wzmacnia ofertę gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Katowicki Supersam wzmacnia ofertę gastronomiczną
Sieć Gorąco Polecam. Smaki z piekarni w tym roku otworzy lokal w katowickim Supersamie. Umowa dotycząca otwarcia nowego punktu sprzedaży została zawarta pomiędzy grupą Enata Bread, która zarządza marką oraz Globalworth Poland.
Refield rozpoczyna komercjalizację II etapu Pasażu Bartoszyckiegoartykuł
Pokaż artykuł
Refield rozpoczyna komercjalizację II etapu Pasażu Bartoszyckiego
Inwestycja Refield w Bartoszycach w województwie warmińsko-mazurskim nabiera tempa. Już tej jesieni mieszkańcy tego liczącego ponad 21 tysięcy mieszkańców miasta będą mogli cieszyć się otwarciem pierwszego etapu nowoczesnego kompleksu handlowego, który gościć będzie takie renomowane marki jak Biedronka, CCC, Worldbox, Martes Sport, Sinsay, Rossmann czy Action. Dodatkowo, w bezpośrednim sąsiedztwie Pasażu, od listopada ubiegłego roku działa sklep spożywczy Aldi, a wkrótce powstanie market budowlany typu DIY.
Na renegocjacjach umów najmu powierzchni biurowych można zaoszczędzićartykuł
Pokaż artykuł
Na renegocjacjach umów najmu powierzchni biurowych można zaoszczędzić
O tym, jak dobrze renegocjować umowę najmu, żeby czerpać korzyści przez cały okres jej trwania, na co zwrócić uwagę i czego nie przeoczyć oraz jak zadbać o koszty i dlaczego warto w tym celu skorzystać z profesjonalnej pomocy doradców opowiada Anna Szymańska, Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych w Newmark Polska.
[Wrocław] Na Kuźnikach powstanie nowy POLOmarketartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na Kuźnikach powstanie nowy POLOmarket
Zgodnie z zapowiedziami sieć polskich marketów POLOmarket planuje kolejną nową inwestycję we Wrocław...
Villa Doroszewskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Villa Doroszewskiego
Gdańsk, Witolda Doroszewskiego 2
[Warszawa] Światowy lider maszyn czyszczących wkracza do Ideal Idea City Parku w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Światowy lider maszyn czyszczących wkracza do Ideal Idea City Parku w Warszawie
Dobiegł końca pierwszy etap budowy kompleksu magazynowo-biurowego Ideal Idea City Parku na granicy W...
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA