REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsce
Ostatnie lata znacząco zmieniły krajobraz rynku nieruchomości w Polsce. Globalne zmiany wywarły duży wpływ na wszystkie jego sektory. Ich dalszy rozwój zdeterminowany jest przez różne czynniki związane z ewolucją gospodarki w skali makro i mikro.
Fabryka Bombardier Transportation Polska, ul. Fabryczna 12inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka Bombardier Transportation Polska, ul. Fabryczna 12
Wrocław, Fabryczna, Fabryczna 12
[Warszawa] Xella Polska od września w GreenWings Officesartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Xella Polska od września w GreenWings Offices
Spółka Xella Polska, producent i dystrybutor markowych wyrobów stosowanych w ekologicznym budow...
[śląskie] Hines Polska i Carrefour Polska informują o przedłużeniu umowy najmu w Distribution Park Będzinartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Hines Polska i Carrefour Polska informują o przedłużeniu umowy najmu w Distribution Park Będzin
Hines Polska i Carrefour Polska informują o przedłużeniu umowy najmu w Distribution Park Będzin. Umo...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
Galeria Amber w Kaliszu wzmacnia swoją ofertęartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Amber w Kaliszu wzmacnia swoją ofertę
Nowo otwarty lokal Dealz i sieć sklepów non-food Pepco po relokacji na większą powierzchnię wzmocnili ofertę kaliskiej Galerii Amber w segmencie value retailers. Znajdujące się na poziomie +1 lokale oferują asortyment dobrej jakości w konkurencyjnych cenach. Łączny metraż objęty umowami wynosi blisko 1200 mkw. Najemcy należą do Pepco Group – międzynarodowej sieci sprzedaży detalicznej.
Najstarsze wrocławskie centrum handlowe Marino przechodzi dużą przebudowę [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Najstarsze wrocławskie centrum handlowe Marino przechodzi dużą przebudowę [WIZUALIZACJE]
Najstarsze działające we Wrocławiu centrum handlowe Marino znajdujące się przy ul. Paprotnej 7 czeka gruntowna przebudowa powiązana również z z rewitalizacją wnętrza tego obiektu.
[Gdynia] Inwestycja RD bud – nowoczesna technologia bliżej naturyartykuł
Pokaż artykuł
[Gdynia] Inwestycja RD bud – nowoczesna technologia bliżej natury
Obiekty komercyjne, z uwagi na swoją kubaturę, stanowią istotny element krajobrazu miasta. Istniejąc...
Dom Handlowy Renoma przejdzie modernizację. Będzie więcej biur a mniej sklepów [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Dom Handlowy Renoma przejdzie modernizację. Będzie więcej biur a mniej sklepów [WIZUALIZACJE]
Największy wrocławski dom handlowy Renoma przejdzie kolejną już w swojej długiej historii modernizac...
Centra usług wynajmują ponad połowę biur w Krakowie i 45 proc. we Wrocławiu [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Centra usług wynajmują ponad połowę biur w Krakowie i 45 proc. we Wrocławiu [RAPORT]
Zatrudnienie w sektorze usług wspólnych z roku na rok rośnie. Nie przekłada się to jednak na większe zapotrzebowanie na biura. Mimo to centra typu SSC / BPO / R&D nadal wynajmują najwięcej metrów biurowych w Krakowie czy we Wrocławiu. Na celownikach korporacji niezmiennie pozostaje również Warszawa.
Francuska marka Jott otworzyła w Warszawie swój pierwszy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Francuska marka Jott otworzyła w Warszawie swój pierwszy salon w Polsce
Tegoroczny listopad przyniósł kolejną nowość w Westfield Mokotów. Swój pierwszy butik w Polsce, zdecydowała się otworzyć tu francuska marka Jott, od niedawna należąca do słynnej grupy LVMH. Jest to kolejne wzmocnienie oferty premium w doskonale znanym, warszawskim centrum handlowym.
Rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna w Łodzi nabiera tempaartykuł
Pokaż artykuł
Rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna w Łodzi nabiera tempa
W Łodzi trwa rozbudowa jednego z najstarszych centrów handlowych w tym mieście. Przy ulicy Kolumny powstaje nowy park handlowy. Tym samym rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna nabiera tempa. Pierwszy etap robót budowlanych właśnie dobiega końca i pod koniec listopada inwestycja ma osiągnąć stan surowy.
Atrium Promenada wzbogacą ofertę cukierniano-kawiarnianąartykuł
Pokaż artykuł
Atrium Promenada wzbogacą ofertę cukierniano-kawiarnianą
Jeszcze w grudniu główną aleję warszawskiej Promenady otuli aromat świeżo parzonej kawy, czekolady i słodkości. A to wszystko za sprawą nowych najemców: marki Grycan i Green Caffè Nero, które wzbogacą ofertę cukierniano-kawiarnianą najbardziej nowoczesnej i stylowej galerii po prawej stronie Wisły.
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echoartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echo
Kielecka Galeria Echo dba o atrakcyjność oferty. Do najemców dołączyła marka HalfPrice, która wzmocni ofertę odzieży i akcesoriów. Klienci mogą już robić zakupy w sklepie, który zajmuje niemal 3 200 mkw. Znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego.
Nowy biurowiec i fabryka Profine Polska  inwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy biurowiec i fabryka Profine Polska
Wrocław, Rakietowa 41
Cosmopolitan Twarda 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Cosmopolitan Twarda 4
Warszawa, Wola
całkowita powierzchnia
5424 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
22.50
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce w 2022 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce w 2022 roku [RAPORT]
– Żegnając rok 2022, witamy jednocześnie czwarty rok z rzędu pod znakiem niepewności. Dwa lata pandemii, wojna w Ukrainie, historycznie wysoka inflacja i nadchodzące widmo recesji zmusiły polski rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych do radzenia sobie w trudnych czasach. Mimo to, 2022 rok zamknął się wynikiem porównywalnym do wyniku z 2021 roku, co zdecydowanie wskazuje na odporność i solidne fundamenty polskiego rynku – zaznacza Paulina Brzeszkiewicz-Kuczyńska, Research and Data Manager w Avison Young.
[Wrocław] Osiedle "Ołtaszyn Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Ołtaszyn Park"
Wrocław, Krzyki
[Lublin] CRH Żagiel Dom: Kup mieszkanie 15 tysięcy taniejartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] CRH Żagiel Dom: Kup mieszkanie 15 tysięcy taniej
15 tysięcy złotych mniej zapłacą nowi nabywcy, którzy zdecydują się w marcu na zakup mieszkania przy...
REKLAMA