Kiedy ruszy rozbudowa parku handlowego na wrocławskich Maślicach? Napollo / Biuro Projektów R2 Lesław Rubik

Kiedy ruszy rozbudowa parku handlowego na wrocławskich Maślicach?

WIZUALIZACJE
Orzech
Orzech
REKLAMA

Napollo z kolejną inwestycją w stolicy Dolnego Śląska. Park handlowy N-Park Maślice zostanie rozbudowany. Jego powierzchnia handlowa wzrośnie niemal dwukrotnie. Niestety inwestycja będzie miała spore opóźnienie.

N-Park przy ul. Maślickiej 216, powstał w sierpniu 2019 r. północno-wschodniej części Wrocławia, na terenie dynamicznie rozwijających się wrocławskich osiedli Maślice i Stabłowice, urośnie niemal dwukrotnie. Obecnie należący do Napollo park handlowy zajmuje powierzchnię ok. 5300 mkw. Rozbudowa polegać będzie na realizacji trzech elementów – rozbudowy o 1000 mkw. aktualnie istniejącego budynku oraz budowie dwóch dodatkowych, nowych budynków o łącznej powierzchni ok. 5400 mkw.

Powiększony zostanie także parking dla klientów zmotoryzowanych, którzy już dziś, by dojechać do N-Parku, korzystają z doskonałej infrastruktury komunikacyjnej, z dobrym połączeniem z Autostradową Obwodnicą Wrocławia, trasą S8 oraz autostradą A4.

Lokale, które poszerzą ofertę handlową i usługową N-Parku przy ulicy Maślickiej 216 we Wrocławiu będą doskonałym uzupełnieniem dla już istniejących tam sklepów, takich jak m.in. dyskont spożywczy Stokrotka, ale też Rossmann, Media Expert, Empik, KiK, Action, KFC, Fitness Academy, Domino’s Pizza, Dedal Travel czy Kiosk Finansowy. W sąsiedztwie parku handlowego znajduje się stacja paliw PKN Orlen.

Projekt architektoniczny nowego, II etapu N-Parku został przygotowany we współpracy z Biurem Projektów R2 Lesław Rubik z Wrocławia pod kierownictwem Katarzyny Jabłońskiej wraz z zespołem projektowym.

Inwestycja ze sporym opóźnienieniem

Przypomnijmy, według pierwotnych deklaracji inwestora N-Park na Maślicach po rozbudowie miał zostać otwarty już w pierwszym kwartale 2024 roku. Tymczasem otwarcie nastąpi z dużym opóźnieniem. Jest 2 stycznia 2024 roku, a inwestycja jeszcze się nie rozpoczęła. Nieoficjalnie nowym terminem otwarcia nowej części tego popularnego wrocławskiego parku handlowego jest IV kwartał 2024 r. (ostatnie tygodnie roku). Opóźnienie wynikać ma ze względów techniczno-budowlanych.

REKLAMA

Inwestor, firma Napollo nadal nie ujawnia listy najemców nowej części parku handlowego na Maślicach. Wiadomo tylko, że komercjalizacja była bardzo udana.

Napollo / Biuro Projektów R2 Lesław Rubik
Napollo / Biuro Projektów R2 Lesław Rubik
Napollo / Biuro Projektów R2 Lesław Rubik
Napollo / Biuro Projektów R2 Lesław Rubik

Inwestor w związku z rozbudową swojego kompleksu, zobowiązał się też do przebudowy na swój koszt skrzyżowania ulic Królewieckiej, Brodzkiej i Maślickiej. Po przebudowie pojawi się na nim sygnalizacja świetlna.

O inwestorze:

NAPOLLO od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. NAPOLLO zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.

NAPOLLO jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Komentarze (8)

Napisz komentarz
Rik(gość)
Lidl,apteka ,bar domowy...,tego najbardziej potrzeba , Biedronka pęka w szwach
Zatwardzenie(gość)
Doskonała infrastruktura komunikacyjna. .. heheh. Wrocławski magistrat ma opóźnienia w myśleniu.  Nie mówiąc o działaniu.
Yogi(gość)
Na tym skrzyżowaniu nic nie pomoże ani światła ani rondo ... jak zamkną przejazd kolejowy jest jeden wielki twardy stolec. Tam miasto musi pomyśleć nad rozwiązaniem tematu przejazdu kolejowego. Z dnia na dzień jeździ się coraz gorzej. Kolejne bloki i kolejni nowy mieszkańcy co za tym idzie kolejne samochody.
Johnny(gość)
Ciekawe czy uda się tym razem połączyć drogi dojazdowe do tej inwestycji np. od strony myjni czy dalej wszyscy będą się kisić wąską nitką od Orlenu z przejazdem kolejowym oraz nowymi światłami (zamiast ronda).
Gość(gość)
Tam tylko rondo!!!, światła tylko pogorszą sprawę, trzeba będzie się skrzyknąć i sabotować tą budowę
Aaa(gość)
Po co tam światła? Żeby robić jeszcze większy korek? Tam powinno powstać rondo, dopiero to by pomogło
Mi(gość)
Tam jest potrzebne rondo a nie światła :(
Autor(gość)
Światła? A co za małe jeszcze korki są w okolicy?
REKLAMA