REKLAMA
Znaleziono 9311 wyników
Nowa marka z branży fitness dołączyła do grona najemców centrum handlowego ETC Swarzędzartykuł
Pokaż artykuł
Nowa marka z branży fitness dołączyła do grona najemców centrum handlowego ETC Swarzędz
W ETC Swarzędz swoją działalność rozpoczął nowy fitness klub. Well Fitness – bo o nim mowa – należący do firmy Medicover, na powierzchni 1500 mkw. oferuje 7 stref do treningu i relaksu. Każda z nich wyposażona jest w najwyższej jakości sprzęty i dostosowana zarówno do zajęć indywidualnych, jak i grupowych. Na miejscu honorowane są pakiety sportowe Medicover Sport.
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVERartykuł
Pokaż artykuł
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVER
NEINVER eksportuje swoją koncepcję centrów typu outlet do Ameryki Łacińskiej. Strategia firmy NEINVE...
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsawartykuł
Pokaż artykuł
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsaw
White Star Real Estate w swoim flagowym warszawskim projekcie The Park Warsaw przy ul. Krakowiaków 50 podpisała w ub.r. umowy najmu na prawie 16 500 mkw. Na ten wynik złożyło się 10 kontraktów z nowymi najemcami oraz 5 przedłużeń dotychczasowych umów. Jednocześnie 4 firmy zdecydowały się na powiększenie zajmowanej powierzchni.
Kolejne dwie firmy zainwestują w Małopolsce w ramach Polskiej Strefy Inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne dwie firmy zainwestują w Małopolsce w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Krakowski Park Technologiczny (KPT) wydał kolejne dwie decyzje o wsparciu inwestorów w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Decyzje trafią do firmy Fabryka Kart Trefl-Kraków Sp. z o.o. mającej swoją siedzibę w podkrakowskim Podłężu oraz do firmy Wessper Sp. z o.o. z Rzezawy. Suma nakładów inwestycyjnych wyniesie 18 062 700,00 zł.
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
Trwa rewitalizacja pofabrycznych terenów na Pradze Północ w ramach inwestycji Bohema – Strefa Praga [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja pofabrycznych terenów na Pradze Północ w ramach inwestycji Bohema – Strefa Praga [FILM + WIZUALIZACJE]
Okam Capital kontynuuje rewitalizację pofabrycznych terenów na Pradze Północ w ramach inwestycji Bohema – Strefa Praga. Rozległa powierzchnia wokół komina ma tętnić życiem. Stanowić będzie strefę aktywności, spotkań mieszkańców i ich gości, ale również wszystkich warszawiaków i przyjezdnych – a to wszystko w towarzystwie pięknej zieleni. Kształtowanie takich oaz jest odpowiedzią inwestora na trend betonowania miast.
Strefa Czystego Transportu w Krakowie wejdzie w życie później. Będą konsultacje społeczne i szeroka kampaniaartykuł
Pokaż artykuł
Strefa Czystego Transportu w Krakowie wejdzie w życie później. Będą konsultacje społeczne i szeroka kampania
Radni miasta otrzymali projekt zmiany uchwały z 23 listopada 2022 r. w sprawie strefy czystego transportu. Chodzi o opóźnienie wejścia jej w życie, by dać czas na dobre przygotowanie potrzebnych zmian. Pierwszy etap Strefy Czystego Transportu w Krakowie miałby więc obowiązywać od 1 stycznia 2026 r., a nie jak pierwotnie zakładano – od 1 lipca 2024 r. Dodatkowo prezydent Aleksander Miszalski zdecydował o zorganizowaniu w tym roku szerokich konsultacji społecznych w sprawie założeń nowej SCT.
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowychartykuł
Pokaż artykuł
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowych
Miniony rok był dla CPI Property Group (CPIPG) w Polsce – jednego z wiodących właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych – okresem utrzymania wysokiej aktywności w wynajmie powierzchni biurowych i handlowych, mimo wyzwań rynkowych.
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
[Polska] Znakomite wyniki inwestycyjne i pakiet nowych marekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znakomite wyniki inwestycyjne i pakiet nowych marek
Firma doradcza JLL podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych w Polsce na koniec III kw.
Wiślany Zakątekinwestycja
Pokaż inwestycję
Wiślany Zakątek
Skierdy, Modlińska
[Kraków] Krakowski Park Technologicznyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Krakowski Park Technologiczny
Kraków, Nowa Huta
Rezydencja Łazienki Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Rezydencja Łazienki Park
Warszawa, Śródmieście, 29 Listopada 10
Stelmachów Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Stelmachów Park
Kraków, Krowodrza, Stelmachów
Multimedialny Park Rozrywki Querioninwestycja
Pokaż inwestycję
Multimedialny Park Rozrywki Querion
Pakoszów, Pakoszów / Piechowice
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.artykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.
Nowe marki, wyjątkowe koncepty, angażujące wydarzenia oraz niezapomniane doświadczenia – tak wyglądała pierwsza połowa roku w Centrum Handlowym Wroclavia. Laureat nagrody „Obiekt Handlowy Roku 2023 – Best Performance” w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards niezmiennie utrzymuje wysoki poziom usług, czym przyciąga zarówno klientów, jak i najemców.
Fabryka Wody w Szczecinie, najnowocześniejszy kompleks basenowo-edukacyjny w Polsce jest gotowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Fabryka Wody w Szczecinie, najnowocześniejszy kompleks basenowo-edukacyjny w Polsce jest gotowa [FILMY]
Fabryka Wody w Szczecinie, najnowocześniejszy kompleks basenowo-edukacyjny w Polsce jest gotowa. Woda w basenach już szumi, sauny się grzeją, a Edukatorium czeka na odkrywców.
REKLAMA