REKLAMA
Znaleziono 13 wyników
Tchibo otwiera pop-up store w Białymstokuartykuł
Pokaż artykuł
Tchibo otwiera pop-up store w Białymstoku
Od czwartku 22 czerwca na klientów odwiedzających Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna w Białymstoku czekać będą wyjątkowe rabaty, outletowe ceny i szeroki wybór produktów z oferty Tchibo. Tym samym marka poszerza swoją sieć sklepów pop-up.
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchiboartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchibo
W pierwszych dniach lutego br. w Galerii Bemowo został otwarty sklep Tchibo, marki znanej nie tylko z oferty kaw pochodzących z plantacji na całym świecie, ale także z szerokiego asortymentu produktów i akcesoriów dla domu i całej rodziny.
Wrocław: Trwa przebudowa Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Trwa przebudowa Wrocław Fashion Outlet
Znajdujące się przy ul. Granicznej, centrum handlowe Wrocław Fashion Outlet jest w trakcie trwającej...
Czeski inwestor kupuje duży biurowiec na warszawskim Mokotowieartykuł
Pokaż artykuł
Czeski inwestor kupuje duży biurowiec na warszawskim Mokotowie
Czeski inwestor kupuje duży biurowiec w Warszawie. Moje Miejsce II w Warszawie, czyli drugi budynek biurowy wielofunkcyjnego projektu 'destination' należącego do Echo Investment, został kupiony przez Trigea Real Estate Fund. Projekt jest w pełni wynajęty przez renomowanych najemców, takich jak Tchibo czy NetWorks oraz posiada certyfikat środowiskowy BREEAM na poziomie Excellent. Wartość transakcji wyniosła blisko 45 mln euro.
[Warszawa] Globalna marka odzieżowa otwiera salon w Atrium Reduta w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Globalna marka odzieżowa otwiera salon w Atrium Reduta w Warszawie
LC Waikiki, lider rynku odzieżowego w 15 krajach wraz z Turcją, wynajął 930 mkw. powierzchni w stołe...
[Wrocław] Kino, teatr, kaplica - zobacz co jeszcze znajdzie się w nowym Dworcu Głównymartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kino, teatr, kaplica - zobacz co jeszcze znajdzie się w nowym Dworcu Głównym
Teatr, kino 7D, ekumeniczna kaplica, multimedialna księgarnia oraz restauracje, kawiarnie i sklepy....
[Bydgoszcz] Ponad 25 nowych najemców w Galerii Zielone Arkady w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Ponad 25 nowych najemców w Galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy
Bydgoskie centrum Zielone Arkady zostanie otwarte na początku listopada tego roku. Już teraz osiągnę...
[Łódź] Manufaktura wybrała generalnego wykonawcę parkinguartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Manufaktura wybrała generalnego wykonawcę parkingu
Jeszcze w 2014 roku w Manufakturze powstanie wielopoziomowy parking, który zwiększy liczbę dostępnyc...
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepami
W Forum Gliwice zadebiutowały nowe brandy, a część najemców zwiększyło powierzchnię swoich dotychczasowych sklepów. Jesienią to gliwickie centrum handlowe czekają kolejne zmiany.
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiej
W oczekiwaniu na uruchomienie II linii metra Centrum Handlowe Warszawa Wileńska przeszło znaczące zm...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
REKLAMA