REKLAMA
Znaleziono 13 wyników
Tchibo otwiera pop-up store w Białymstokuartykuł
Pokaż artykuł
Tchibo otwiera pop-up store w Białymstoku
Od czwartku 22 czerwca na klientów odwiedzających Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna w Białymstoku czekać będą wyjątkowe rabaty, outletowe ceny i szeroki wybór produktów z oferty Tchibo. Tym samym marka poszerza swoją sieć sklepów pop-up.
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchiboartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchibo
W pierwszych dniach lutego br. w Galerii Bemowo został otwarty sklep Tchibo, marki znanej nie tylko z oferty kaw pochodzących z plantacji na całym świecie, ale także z szerokiego asortymentu produktów i akcesoriów dla domu i całej rodziny.
Czeski inwestor kupuje duży biurowiec na warszawskim Mokotowieartykuł
Pokaż artykuł
Czeski inwestor kupuje duży biurowiec na warszawskim Mokotowie
Czeski inwestor kupuje duży biurowiec w Warszawie. Moje Miejsce II w Warszawie, czyli drugi budynek biurowy wielofunkcyjnego projektu 'destination' należącego do Echo Investment, został kupiony przez Trigea Real Estate Fund. Projekt jest w pełni wynajęty przez renomowanych najemców, takich jak Tchibo czy NetWorks oraz posiada certyfikat środowiskowy BREEAM na poziomie Excellent. Wartość transakcji wyniosła blisko 45 mln euro.
Wrocław: Trwa przebudowa Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Trwa przebudowa Wrocław Fashion Outlet
Znajdujące się przy ul. Granicznej, centrum handlowe Wrocław Fashion Outlet jest w trakcie trwającej...
[Warszawa] Globalna marka odzieżowa otwiera salon w Atrium Reduta w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Globalna marka odzieżowa otwiera salon w Atrium Reduta w Warszawie
LC Waikiki, lider rynku odzieżowego w 15 krajach wraz z Turcją, wynajął 930 mkw. powierzchni w stołe...
[Wrocław] Kino, teatr, kaplica - zobacz co jeszcze znajdzie się w nowym Dworcu Głównymartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kino, teatr, kaplica - zobacz co jeszcze znajdzie się w nowym Dworcu Głównym
Teatr, kino 7D, ekumeniczna kaplica, multimedialna księgarnia oraz restauracje, kawiarnie i sklepy....
[Bydgoszcz] Ponad 25 nowych najemców w Galerii Zielone Arkady w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Ponad 25 nowych najemców w Galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy
Bydgoskie centrum Zielone Arkady zostanie otwarte na początku listopada tego roku. Już teraz osiągnę...
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.
[Łódź] Manufaktura wybrała generalnego wykonawcę parkinguartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Manufaktura wybrała generalnego wykonawcę parkingu
Jeszcze w 2014 roku w Manufakturze powstanie wielopoziomowy parking, który zwiększy liczbę dostępnyc...
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepami
W Forum Gliwice zadebiutowały nowe brandy, a część najemców zwiększyło powierzchnię swoich dotychczasowych sklepów. Jesienią to gliwickie centrum handlowe czekają kolejne zmiany.
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiej
W oczekiwaniu na uruchomienie II linii metra Centrum Handlowe Warszawa Wileńska przeszło znaczące zm...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
REKLAMA