REKLAMA
Znaleziono 101 wyników
Holenderska marka Rituals wchodzi do Wrocławia. W listopadzie otworzy dwa pierwsze sklepyartykuł
Pokaż artykuł
Holenderska marka Rituals wchodzi do Wrocławia. W listopadzie otworzy dwa pierwsze sklepy
We wrześniu holenderska marka Rituals Cosmetics świętowała otwarcie swojego 1000. sklepu na świecie. Jednak to nie koniec ekspansji Rituals na ten rok, gdyż w listopadzie marka pojawi się aż w trzech nowych lokalizacjach w Polsce – w łódzkiej Manufakturze oraz dwóch galeriach na mapie Wrocławia (Galeria Dominikańska, Wroclavia). Sklepy w stolicy Dolnego Śląska będą pierwszymi w tym mieście salonami Rituals.
Skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła pierwszy sklep w Polsce
30 sierpnia 2024 roku skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce. Nowy butik o powierzchni 540 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. ARKET znajduje się w portfolio szwedzkiego koncernu odzieżowego H&M.
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]
Jak wynika z danych Colliers całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec III kwartału 2024 roku wyniosły 13 mln mkw. Od początku lipca do końca września oddano do użytku 103 tys. mkw., a w budowie znajduje się kolejne 337,6 tys. mkw. Wskaźnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach utrzymuje się na niskim poziomie 3,3%, co świadczy o stabilnym popycie i dobrej kondycji rynku.
Savills podpisał umowy najmu na ponad 4 tys. mkw. w biurowcu North Gateartykuł
Pokaż artykuł
Savills podpisał umowy najmu na ponad 4 tys. mkw. w biurowcu North Gate
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy firma Savills reprezentowała właściciela obiektu North Gate w Warszawie, fundusz Deka Immobilien, przy transakcjach najmu na ponad 4 tys. mkw. w budynku.
Biurowiec North Gate z umową najmu na ponad 5000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Biurowiec North Gate z umową najmu na ponad 5000 mkw.
Deka Immobilien, właściciel budynku biurowego North Gate w Warszawie, podpisał znaczącą umowę najmu z firmą działającą w sektorze energii odnawialnej. Najemca zdecydował się na biuro o powierzchni ponad 5000 mkw. W transakcji właściciela nieruchomości reprezentowała firma doradcza Savills.
Octava sprzedała biurowiec Obrzeżna Center polskiemu inwestorowi. Zostanie przebudowany i zmieni funkcję na PRSartykuł
Pokaż artykuł
Octava sprzedała biurowiec Obrzeżna Center polskiemu inwestorowi. Zostanie przebudowany i zmieni funkcję na PRS
Kolejny biurowiec w Warszawie zmienił właściciela. Octava sprzedała biurowiec Obrzeżna Center polskiemu inwestorowi. Budynek po przebudowie zmieni też swoją dotychczasową funkcję. Firmy Avison Young i Savills wspólnie reprezentowały sprzedającego.
Brytyjska marka LUSH otwiera drugi sklep w Polsce. Stawia na Warszawęartykuł
Pokaż artykuł
Brytyjska marka LUSH otwiera drugi sklep w Polsce. Stawia na Warszawę
Zaledwie dziewięć miesięcy od otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, marka Lush zaprosi klientów do drugiej lokalizacji. Lush w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia powita klientów już 24 listopada.
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?
Handel tradycyjny wraca do łask mimo nieustannego rozwoju sektora e-commerce, sieci handlowe rozwijają obszar „entertainment”, przedstawiciele GEN Z kształtują krajobraz handlowy, a na nowe przełomowe otwarcia będziemy musieli jeszcze poczekać – eksperci JLL przedstawiają trendy na rynku handlowym w 2024 r.
Jack Wolfskin otworzył flagowy salon w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Jack Wolfskin otworzył flagowy salon w Warszawie
Turystyczna marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła w miniony weekend swój sklep flagowy – jeden z zaledwie kilku tego typu znajdujących się na terenie całej Europy. Tym razem wilczy brand postawił na szersze dotarcie do klientów z Warszawy. Wybór marki padł na galerię handlową Westfield Arkadia.
Szwajcarska firma ALSO Group nowym najemcą kompleksu biurowego Gdański Business Centerartykuł
Pokaż artykuł
Szwajcarska firma ALSO Group nowym najemcą kompleksu biurowego Gdański Business Center
Savills IM podpisał nową umowę w kompleksie biurowym Gdański Business Center, położonym przy ul. Inflanckiej w Warszawie. Nowym najemcą obiektu została szwajcarska firma ALSO Group, która zdecydowała się na wynajęcie 2625 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej w Budynku C.
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce stabilny w większości sektorówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce stabilny w większości sektorów
Zgodnie z raportem „Marketbeat Polska – Wiosna 2013” przygotowanym przez międzynarodową firmę doradc...
Ekozmiany w Marynarska Point 1. Biurowiec na Mokotowie stał się jeszcze bardziej ekologiczny i funkcjonalny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Ekozmiany w Marynarska Point 1. Biurowiec na Mokotowie stał się jeszcze bardziej ekologiczny i funkcjonalny [ZDJĘCIA]
Budynek biurowy Marynarska Point 1 przy ul. Postępu 15b na warszawskim Mokotowie przeszedł gruntowne zmiany, które sprawiły, że stał się on jeszcze bardziej ekologiczny i funkcjonalny. Wyremontowano w nim m.in. lobby windowe, recepcję główną, a elewacja zyskała nowoczesne dekoracyjne oświetlenie. Właścicielem budynku jest fundusz inwestycyjny zarządzany przez Adventum Group, a firma Savills pełni rolę wyłącznego doradcy ds. wynajmu powierzchni biurowych oraz zarządcy obiektu.
Accor otworzył hotel ibis Styles w pobliżu lotniska w Warszawie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Accor otworzył hotel ibis Styles w pobliżu lotniska w Warszawie [ZDJĘCIA]
Grupa hotelarska Accor otworzyła 1 sierpnia br. hotel ibis Styles w pobliżu największego portu lotniczego w Polsce i jednego z największych w Europie Centralnej – lotniska im. Fryderyka Chopina. Obiekt zlokalizowany przy ul. Poleczki 31 w Warszawie znajduje się także w niewielkiej odległości od toru Wyścigów Konnych Służewiec oraz galerii handlowej Westfield Mokotów. To trzeci hotel jednej z marek Accor w stolicy Polski.
DL Invest Group debiutuje na warszawskim rynku biurowymartykuł
Pokaż artykuł
DL Invest Group debiutuje na warszawskim rynku biurowym
Firma DL Invest Group nabyła biurowiec IRIS o powierzchni ponad 14 000 mkw. Nowoczesny budynek klasy A mieści się w bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji na warszawskim Służewcu przy ulicy Cybernetyki 9. Tym samym firma DL Invest Group debiutuje na stołecznym rynku powierzchni biurowych. W portfolio DL Invest Group znajdują się także nowoczesne biurowce klasy A zlokalizowane w Katowicach, Gliwicach i Częstochowie.
Polska firma doradcza ALTO nowym najemcą kompleksu biurowego Gdański Business Centerartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma doradcza ALTO nowym najemcą kompleksu biurowego Gdański Business Center
Firma doradcza ALTO wynajęła 1280 mkw. powierzchni w warszawskim kompleksie biurowym Gdański Business Center. Kompleks, wchodzący w skład portfolio Savills Investment Management, oferuje 101 000 mkw. Nowy najemca wprowadzi się do obiektu położonego przy ul. Inflanckiej w Warszawie w październiku 2023 roku i zaaranżuje swoje biura na IV piętrze Budynku C. Umowa będzie obowiązywała przez 8 lat.
Archicom i Echo Investment rozpoczynają budowę Modern Mokotów [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Archicom i Echo Investment rozpoczynają budowę Modern Mokotów [WIZUALIZACJE]
W dotychczas typowo biurowym krajobrazie pomiędzy ulicami Wołoską, Domaniewską i Postępu w Warszawie wkrótce pojawi się wyjątkowa zabudowa mieszkaniowa, płynnie przeplatającą się z ogólnodostępnymi terenami zielonymi i usługami. Archicom, należący do Grupy Echo Investment, startuje z realizacją miastotwórczej inwestycji typu "destination", która zmieni dawny biznesowy kompleks z betonowym parkingiem w tętniący życiem wielofunkcyjny kwartał z nową placówką edukacyjną w pobliżu.
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Około 30 proc. spośród przeanalizowanych przez Colliers obiektów handlowych powstało ponad 20 lat temu i zlokalizowanych jest głównie w aglomeracjach i dużych miastach – wynika z najnowszego raportu firmy „Drugie życie jest możliwe. Przebudowy centrów handlowych”. Autorzy prezentują w nim trendy 4RE (Refurbishment, Rebranding, Relaunch, Recommercialisation), według których ewoluują centra handlowe w Polsce, wskazują potencjalne strategie dla właścicieli, a także opisują przykłady ich realizacji.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
REKLAMA