REKLAMA
Znaleziono 1508 wyników
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazieartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazie
W wakacje galeria Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła...
Wroclavia najlepszym pod względem architektury obiektem handlowym na świecieartykuł
Pokaż artykuł
Wroclavia najlepszym pod względem architektury obiektem handlowym na świecie
Wroclavia zdobyła kolejną bardzo cenną nagrodę. Tym razem najnowsza wrocławska galeria handlowa zwyc...
Wrocław: Ruszyła nadbudowa zabytkowego gmachu banku na Starym Mieście artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ruszyła nadbudowa zabytkowego gmachu banku na Starym Mieście
Firma Dolnośląskie Inwestycje z Wrocławia odkupiła XIX-wieczną nieruchomość przy ulicy Wita Stwosza...
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowieartykuł
Pokaż artykuł
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowie
Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98 proc. skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.
Carrefour i Dealz nowymi najemcami Galerii Echo w Kielcachartykuł
Pokaż artykuł
Carrefour i Dealz nowymi najemcami Galerii Echo w Kielcach
Do Galerii Echo, należącej do EPP, dołączyło dwóch nowych, dużych najemców. Mieszkańcy Kielc i okolic mogą już zrobić zakupy w hipermarkecie Carrefour oraz sklepie sieci handlowej Dealz. Czeka tam na nich bogata oferta spożywcza i non-food.
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]
Według ostatnich danych firmy doradczej Savills rynek sektora handlowego w Polsce odnotował solidny wzrost w porównaniu do innych krajów w Europie. Łączny wolumen transakcji inwestycyjnych w pierwszych trzech kwartałach 2024 roku wyniósł niemal 2,5 mld euro, co oznacza wzrost o 51% rok do roku i przewyższa całkowite wyniki z 2023 roku o ponad 20%. Około ¼ zainwestowanych środków trafiła do sektora handlowego.
[Kraków] Eurobank najemcą PH Zakopiankaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Eurobank najemcą PH Zakopianka
Od maja tego roku Eurobank dołączył do grona najemców Parku Handlowego Zakopianka.   Nowy odd...
[Warszawa] Totalbud oddał do użytku Galerię Czarodzieja w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Totalbud oddał do użytku Galerię Czarodzieja w Warszawie
Warszawska firma Totalbud oddała inwestorom najnowszy obiekt handlowy stołecznej dzielnicy Białołęka...
[Warszawa] „Pasta Point – Szalone makarony” w Galerii Metro BIS na warszawskim Ursynowieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] „Pasta Point – Szalone makarony” w Galerii Metro BIS na warszawskim Ursynowie
Na początku czerwca Galeria Metro BIS wzbogaciła się o włoską restaurację serwującą makarony. „Pasta...
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce stabilny w większości sektorówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce stabilny w większości sektorów
Zgodnie z raportem „Marketbeat Polska – Wiosna 2013” przygotowanym przez międzynarodową firmę doradc...
[Białystok] Inwestor powstającego Parku Handlowego KWADRAT rozpoczyna przygotowanie terenu pod budowę obiektuartykuł
Pokaż artykuł
[Białystok] Inwestor powstającego Parku Handlowego KWADRAT rozpoczyna przygotowanie terenu pod budowę obiektu
W ubiegłym tygodniu uprawomocniło się pozwolenie na budowę nowego zakładu produkcyjnego Biazet S.A....
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Handel w mniejszych miastach w rozkwicieartykuł
Pokaż artykuł
Handel w mniejszych miastach w rozkwicie
W 2022 roku inwestorzy działający na rynku handlowym w Polsce chętniej wybierali małe miasta (do 100 000 mieszkańców). Nowa podaż w tych ośrodkach miejskich wyniosła 60% całkowitego wolumenu, a dzięki temu zasoby małych miast są obecnie na porównywalnym poziomie, co tych średniej wielkości (100 000-400 000 mieszkańców). W dalszym ciągu największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall. Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60% w porównaniu z 2021 rokiem.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lubin] Galeria wyposażenia wnętrz Indomo
Miroszowice
[Czechowice-Dziedzice] Galeria "Stara Kablownia"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Czechowice-Dziedzice] Galeria "Stara Kablownia"
Czechowice-Dziedzice
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Radom] Galeria "Street Mall Vis a Vis"
Radom, Obozisko
4 marca w Gemini Park Tychy rusza Multikinoartykuł
Pokaż artykuł
4 marca w Gemini Park Tychy rusza Multikino
Już za kilka dni, dokładnie w piątek 4 marca rusza Multikino w centrum handlowym Gemini Park Tychy. Sieć wynajęła w tyskiej galerii łącznie 2,3 tys. mkw., zajmując tym samym blisko jedną trzecią powierzchni dobudowanej części centrum handlowego.
W galerii Atrium Promenada BOSS otworzył pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
W galerii Atrium Promenada BOSS otworzył pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w Warszawie
BOSS otworzył salon w nowym koncepcie Pre BOSSed w warszawskiej galerii Atrium Promenada. Pre BOSSed to zupełnie nowy koncept aranżacji sklepu, powstały w ramach strategii rozwoju firmy "CLAIM 5", mającej przyczynić się m.in. do wzmocnienia wizerunku marki jako lifestyle’owej.
Największa włoska sieć ze słodyczami debiutuje w Polsce. W tym roku otworzy dwa sklepy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Największa włoska sieć ze słodyczami debiutuje w Polsce. W tym roku otworzy dwa sklepy w Warszawie
Na początku listopada otwarty został pierwszy sklep ODStore w Polsce i jednocześnie pierwszy w Europie poza Włochami. Marka na swój debiut nad Wisłą wybrała warszawskie centrum handlowe Galeria Wileńska. Do końca roku ODStore planuje otwarcie drugiego sklepu w Polsce, w Blue City.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
REKLAMA