REKLAMA
Znaleziono 2929 wyników
[Polska] Restauratorzy polubili galerie handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Restauratorzy polubili galerie handlowe
Jak wynika z danych JLL, do 2025 r. udział gastronomii w europejskich centrach handlowych urośnie na...
Polki i Polacy najczęściej odwiedzają małe galerie handloweartykuł
Pokaż artykuł
Polki i Polacy najczęściej odwiedzają małe galerie handlowe
Według Retail Institute w 2023 roku centra handlowe odnotowały 2,5 proc. więcej odwiedzin niż w roku poprzednim. Polacy najczęściej odwiedzali małe galerie handlowe, mające od 5000 do 19 999 metrów kwadratowych powierzchni najmu.
Raport BNPPRE: Parki handlowe na topie, galerie zmieniają funkcjeartykuł
Pokaż artykuł
Raport BNPPRE: Parki handlowe na topie, galerie zmieniają funkcje
II kwartał 2024 na rynku handlowym w Polsce upłynął pod znakiem aktywności deweloperów. Preferowanym segmentem aktywów pozostają parki handlowe. Umacniający się trend wyburzania galerii handlowych, otwiera przestrzeń na nowe inwestycje mieszkaniowe i biurowe – zauważają eksperci BNP Paribas Real Estate Poland w raporcie „Rynek nowoczesnego handlu w Polsce”.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
Galerie handlowe znikają z mapy Polski. Nadchodzi koniec pewnej epoki?artykuł
Pokaż artykuł
Galerie handlowe znikają z mapy Polski. Nadchodzi koniec pewnej epoki?
W polskich miastach coraz częściej obserwujemy zjawisko likwidacji centrów handlowych. Obiekty, które jeszcze niedawno symbolizowały rozwój i konsumpcyjny sukces, dziś są zamykane, wyburzane lub przekształcane w zupełnie nowe przestrzenie. Trend ten nabiera tempa i może na trwałe zmienić krajobraz urbanistyczny kraju.
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedane
Blackstone sprzedał portfel czterech centrów handlowych. Transakcja objęła takie obiekty jak galeria...
[Polska] C&W zarządcą pięciu centrów handlowych z portfolio Tristan Capital Partnersartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] C&W zarządcą pięciu centrów handlowych z portfolio Tristan Capital Partners
Firma doradcza Cushman & Wakefield została wybrana zarządcą pięciu centrów handlowych należących do...
Warszawa: trzy galerie handlowe do rozbiórki. Co powstanie w ich miejscu?artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: trzy galerie handlowe do rozbiórki. Co powstanie w ich miejscu?
Trzy znane galerie handlowe znikną z mapy stolicy. W Warszawie funkcjonuje wiele tego typu obiektów. Ostatnio kilka z nich ogłosiło plany na przyszłość. Wynika z nich, że wkrótce te miejsca porozrzucane po mapie Warszawy przejdą do historii. Co powstanie w zamian?
ZPPHiU: Modernizacja galerii handlowej jest obowiązkiem właściciela, a nie najemcyartykuł
Pokaż artykuł
ZPPHiU: Modernizacja galerii handlowej jest obowiązkiem właściciela, a nie najemcy
Galerie handlowe usiłują przerzucać na sklepy kosztowne inwestycje w budynek. Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) zwraca uwagę, że istniejące centra handlowe wymagają systematycznie nowych inwestycji – zarówno ze względu na ich starzenie się, jak i zmiany standardów wymagane przez przepisy prawa unijnego.
[Polska] Galerie handlowe w Polsce stawiają na doświadczenia i urozmaicają swoje ofertyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galerie handlowe w Polsce stawiają na doświadczenia i urozmaicają swoje oferty
Dziś centra handlowe są coraz mniej nastawione na tradycyjny "shopping", większy akcent kładąc na sp...
firma
Pokaż firmę
INVEST - PROJEKT SP . Z OO
Olsztyn, Olsztyn
[Polska] Polacy kochają centra handlowe?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polacy kochają centra handlowe?
W Polsce nie spada zainteresowanie galeriami handlowymi a popyt generuje podaż. Znajdujemy się w czo...
[Kraków] Nadbudowa kamienicy, ul. Mogilska 67inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Nadbudowa kamienicy, ul. Mogilska 67
Kraków, Śródmieście
Na warszawskiej Białołęce powstanie Nova Viva Garden [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Na warszawskiej Białołęce powstanie Nova Viva Garden [WIZUALIZACJE]
Osiedle Nova Viva Garden to nowa inwestycja warszawskiego dewelopera, firmy Victoria Dom S.A., która powstanie przy ul. Włodkowica 9 na warszawskiej Białołęce.
Polska firma ADSYSTEM inwestuje pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma ADSYSTEM inwestuje pod Wrocławiem
Kolejna polska firma otrzymała od Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej "INVEST-PARK" decyzję o wsparciu swojej inwestycji. Tym razem jest to firma ADSYSTEM. Spółka jest znanym producentem materiałów wystawienniczych.
[Wrocław] Na Jerzmanowie wybudują pawilon handlowyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na Jerzmanowie wybudują pawilon handlowy
Inwestycję planuje firma zajmująca się skupowaniem nieruchomości pod działalność usługową, projektow...
[Warszawa] Pierwszy w Polsce koncept perfumiarski w galerii handlowejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Pierwszy w Polsce koncept perfumiarski w galerii handlowej
Galerie handlowe stają się bardzo atrakcyjnymi lokalizacjami dla niewielkich concept store’ów. Okaza...
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]artykuł
Pokaż artykuł
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]
W trzecim kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10% rdr. Natomiast częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki. Skróceniu uległ przeciętny czas trwania wizyty – o 18 sekund, a także średni łączny czas pobytu w placówce – o ponad 5 minut.
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln mkw. GLA. Na koniec czerwca 2023 r., po uruchomieniu 12 nowych i 6 rozbudowach obiektów, łącznie przybyło 149 tys. mkw. GLA, a w budowie jest kolejne 221 tys. mkw. GLA z terminem otwarcia w 2023 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło na koniec I półrocza 347 mkw. na 1000 mieszkańców.
[Polska] Galeria Karuzela stawia na rozwójartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galeria Karuzela stawia na rozwój
Idea obiektów typu convenient pod marką Karuzela na dobre zakotwiczyła się na polskim rynku centrów...
REKLAMA