REKLAMA
Znaleziono 1533 wyników
"Sanatorium Milicyjne" ze zniżką dla policji. Rusza 20 hotel z kolekcji Archeartykuł
Pokaż artykuł
"Sanatorium Milicyjne" ze zniżką dla policji. Rusza 20 hotel z kolekcji Arche
Rusza kolejny dwudziesty hotel sieci Arche. Będzie to dawne "Sanatorium Milicyjne" w Nałęczowie, zlokalizowane w odległości kilometra od centrum miasta i Parku Zdrojowego. Za sprawą, wartej ponad 100 mln zł rewitalizacji stanie się dającym pracę blisko 200 osobom kurortem, a jednocześnie największym obiektem eventowo-noclegowym na Lubelszczyźnie.
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]
Jedynie 30 proc. Polaków wie, czym jest park handlowy. Najczęściej odwiedzają parki handlowe raz na kilka miesięcy (20 proc.). Niemal 1/5 Polaków w ogóle nie odwiedza tego typu obiektów – tak wynika z raportu “Zakupy w parkach handlowych 2024” przygotowanego przez Inquiry.
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklepartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklep
Marka UNIQLO ogłosiła plany przekształcenia swojego sklepu pop-up w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 mkw. do około 1420 mkw. Zaoferuje nowym i stałym klientom wzbogacone doświadczenie zakupowe. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowe jest na 20 stycznia.
Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacjeartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje
Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace modernizacyjne w salonach Sephora i New Yorker, które wkrótce zaprezentują się w nowej odsłonie.
W Łodzi został otwarty nowy, trzygwiazdkowy hotel butikowy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi został otwarty nowy, trzygwiazdkowy hotel butikowy [ZDJĘCIA]
Trzygwiazdkowy hotel Aiden by Best Western Łódź (dawniej hotel Reymont), wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, już od 2 października – po gruntownym remoncie – przyjmuje pierwszych gości. Inspirowane stylem art deco wnętrza tworzą wyjątkową atmosferę, która zachwyci odwiedzających Łódź w celach biznesowych i turystycznych. Hotel posiada 61 komfortowych pokoi, bar i restaurację, sale konferencyjne, business center, fitness oraz wygodny parking.
Docelowo 2500 nowych miejsc pracy! Niemiecka Otto Group otworzyła olbrzymie centrum logistyczne w woj. lubuskimartykuł
Pokaż artykuł
Docelowo 2500 nowych miejsc pracy! Niemiecka Otto Group otworzyła olbrzymie centrum logistyczne w woj. lubuskim
Kolejna wielka inwestycja zagraniczna w zachodniej części Polski. W czwartek 24 października niemiecka Otto Group, właściciel m.in. marki Bonprix, otworzyła centrum logistyczne w Koninie Żagańskim (woj. lubuskie). To jeden z największych hubów logistycznych w Polsce. Koszt tej wielkiej inwestycji to ponad 1,5 mld zł. Docelowo firma chce zatrudnić 2,5 tys. osób.
Bricomarché ma już 213 sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché ma już 213 sklepów w Polsce
Trwa ekspansja Bricomarché w Polsce. W środę 4 grudnia sieć otworzyła nową placówkę w Gogolinie, w województwie opolskim. Sklep, zlokalizowany przy ul. Krapkowickiej 160B, jest 213. punktem sprzedaży sieci w Polsce oraz 21. otwartą placówką w 2024 roku. Sklep ma powierzchnię 1200 metrów kwadratowych.
LCP Properties kupuje projekt parku handlowego w woj. zachodniopomorskimartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties kupuje projekt parku handlowego w woj. zachodniopomorskim
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Firma LCP Properties, będąca częścią międzynarodowej grupy M Core, sfinalizowała zakup projektu od Green Hills Investment w liczącym niespełna 10 tysięcy mieszkańców Trzebiatowie, w województwie zachodniopomorskim.
Zajezdnia Annopol: Trwa rozruch największej i najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w Polsce [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zajezdnia Annopol: Trwa rozruch największej i najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w Polsce [ZDJĘCIA]
Trwa rozruch największej i najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w Polsce. Ekologiczny obiekt na Annopolu, który docelowo pomieści 152 tramwaje, jest ważnym elementem rozwoju warszawskiej sieci komunikacji szynowej. Inwestycja została dofinansowana ze środków unijnych.
Signify otwiera centrum badawczo-rozwojowe w Pileartykuł
Pokaż artykuł
Signify otwiera centrum badawczo-rozwojowe w Pile
Kolejna zagraniczna inwestycja w Wielkopolsce. Firma Signify, światowy lider w dziedzinie oświetlenia, uroczyście zainaugurowała działalność nowego centrum badawczo-rozwojowego (R&D) w swojej pilskiej lokalizacji. Wydarzenie, które miało miejsce 1 kwietnia 2025 roku, zgromadziło przedstawicieli władz samorządowych, lokalnego świata akademickiego, biznesu oraz kierownictwo firmy Signify, otwierając nowy rozdział w historii budynku nierozerwalnie związanego z innowacjami od wielu lat.
Kolejna duża sieć parków handlowych w Polsce inwestuje w ładowarkiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża sieć parków handlowych w Polsce inwestuje w ładowarki
ChargeEuropa, wiodący dostawca rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych (EV), ma przyjemność ogłosić strategiczne partnerstwo z firmą Trei Real Estate Poland, jednym z największych graczy na polskim rynku parków handlowych, którego portfolio składa się obecnie z 42 parków handlowych pod szyldem Vendo Park. Celem tej współpracy jest instalacja szybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy parkach handlowych Vendo Park w całej Polsce, wzmacniając krajową infrastrukturę pojazdów elektrycznych i zapewniając kierowcom wygodne możliwości ładowania pojazdów.
Grupa Muszkieterów otworzyła nowy sklep sieci Bricomarchéartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów otworzyła nowy sklep sieci Bricomarché
Bricomarché, będąca częścią Grupy Muszkieterów sieć supermarketów DIY, otworzyło nową placówkę w podkarpackim Lubaczowie. Od 13 maja 2025 roku klienci zyskali dostęp do szerokiego asortymentu produktów do domu i ogrodu oraz nowoczesnych rozwiązań zakupowych w obiekcie o powierzchni 1100 mkw. Nowy sklep, zlokalizowany jest przy ul. Adama Mickiewicza 105.
[śląskie] Historyczny moment RAFAMETu - Hala Montażu II oddana do eksploatacjiartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Historyczny moment RAFAMETu - Hala Montażu II oddana do eksploatacji
Hala Montażu II to nowoczesny obiekt o powierzchni ponad 3200 m2. Został oficjalnie oddany do eksplo...
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodzinyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodziny
14 września 2017 roku Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, komp...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
Najbardziej spektakularne inwestycje 2012 roku – która zasługuje na miano lidera?artykuł
Pokaż artykuł
Najbardziej spektakularne inwestycje 2012 roku – która zasługuje na miano lidera?
Rok 2012 zdominowały inwestycje powiązane z piłkarskimi Mistrzostwami Europy, które organizowaliśmy...
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicach
1 marca wielkie otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna. Pierwsi klienci nie będą mogli narzeka...
[śląskie] Uroczysta inauguracja Europy Centralnej już w najbliższy piątek!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Uroczysta inauguracja Europy Centralnej już w najbliższy piątek!
Trwa odliczanie do otwarcia Europy Centralnej, jednego z największych na Śląsku centrów handlowych....
REKLAMA