REKLAMA
Znaleziono 5980 wyników
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY wchodzi do Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY wchodzi do Warszawy
W Polsce malezyjska sieć MR.DIY swój pierwszy sklep otworzyła w listopadzie 2024 r. Obecnie posiada w naszym kraju cztery placówki: w Krakowie, Zabrzu, Piotrkowie Trybunalskim oraz Bielsku-Białej. Już na początku lata z oferty MR.DIY będą mogli również skorzystać mieszkańcy Warszawy.
Stokrotka zamiast Biedronki. W grudniu otworzą nowy sklep w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Stokrotka zamiast Biedronki. W grudniu otworzą nowy sklep w Gdańsku
W połowie grudnia zakończy się przebudowa obiektu handlowego i otwarty zostanie nowy sklep Stokrotka, przy Alei Jana Pawła II w Gdańsku.
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclaviaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclavia
– Rok 2016 upłynął pod znakiem oczekiwania na otwarcie centrum handlowego Posnania o powierzchn...
[Warszawa] Galeria Północna wita milionowego klientaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna wita milionowego klienta
Zaledwie cztery tygodnie od otwarcia Galeria Północna świętuje frekwencyjny sukces. Pierwszy od 10 l...
[Łódź] Pasaż Łódzki rozszerza ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Pasaż Łódzki rozszerza ofertę modową
W ostatnich dniach grono najemców Pasażu Łódzkiego powiększyło się o dwie nowe marki z ofertą fashio...
Panattoni wybuduje nowe centrum logistyczne dla Media Expert pod Łodziąartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni wybuduje nowe centrum logistyczne dla Media Expert pod Łodzią
Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Polsce, rozbudowuje Central European Log...
Panattoni otworzyło w Głogowie magazyn o powierzchni 35 000 mkw. dla FM Logisticartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni otworzyło w Głogowie magazyn o powierzchni 35 000 mkw. dla FM Logistic
Panattoni, lider rynku nieruchomości powierzchni przemysłowych w Europie, z kolejną realizacją na Dolnym Śląsku. W Głogowie 25 października uroczyście otwarta została inwestycja dla FM Logistic. Operator logistyczny obsługuje tu sprzedaż e-commerce dla wiodącej sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo, należącej do Grupy Fressnapf.
firma
Pokaż firmę
Agencja Czenzo - tworzenie stron i sklepów internetowych
Kraków, Łagiewnicka 33B
firma
Pokaż firmę
Zakład Sieci i Zasilania Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Wyposażenie techniczne sklepów i magazynów - Sklep Taurus
Wrocław, Bystrzycka 26
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Wynika z podsumowania sytuacji na rynku centrów handlowych na koniec III kw. 2012 r., przygotowanego...
Sklep Dino, ul. Wilkszyńska 38inwestycja
Pokaż inwestycję
Sklep Dino, ul. Wilkszyńska 38
Wrocław, Wilkszyńska 38
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
OTO Park Bolesławiecinwestycja
Pokaż inwestycję
OTO Park Bolesławiec
Bolesławiec, Hutnicza 7A
Fundusz PKO TFI sprzedał pięć retail parków o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 35 tys. mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Fundusz PKO TFI sprzedał pięć retail parków o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 35 tys. mkw.
Fundusz PKO TFI sprzedał portfel pięciu retail parków o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 35 tys. mkw. Nabywcą został Lords LB Asset Management. W transakcji sprzedającego reprezentowała firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych BNP Paribas Real Estate Poland.
Dealz otworzył pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dealz otworzył pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce [ZDJĘCIA]
Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, właściciela m.in. marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki), w północno-wschodniej części województwa łódzkiego, swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce.
Centrum Rowerowe otworzy trzeci stacjonarny sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Rowerowe otworzy trzeci stacjonarny sklep w Polsce
Spółka Dadelo w przyszłym roku chce otworzyć trzeci sklep stacjonarny pod szyldem CentrumRowerowe.pl, który będzie zlokalizowany w Gdańsku. W planach firmy jest otwarcie 7-8 sklepów na terenie kraju, a następnie możliwa będzie ekspansja zagraniczna – zapowiada Ryszard Zawieruszyński, prezes Dadelo.
Netto wybuduje nowy sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Netto wybuduje nowy sklep we Wrocławiu
Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, zamierza otworzyć ósmy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w zachodniej części miasta, na działce przy skrzyżowaniu ulic Kosmonautów i Żółtej (osiedle Leśnica).
W Koszalinie zostanie otwarty trzeci w Polsce park handlowy pod marką OTO artykuł
Pokaż artykuł
W Koszalinie zostanie otwarty trzeci w Polsce park handlowy pod marką OTO
Inwestorzy koszalińskiego power center – Falcon Investment Management i Acteeum Group – nadali projektowi markę – OTO Park Koszalin. Koszaliński OTO Park będzie trzecim już parkiem handlowym działających pod tą marką, po Bolesławcu oraz Golub-Dobrzyniu. Symbolicznym wyrazem nadania marki OTO Park stało się umieszczenie logotypu na obiekcie, którego otwarcie zbliża się wielkimi krokami.
REKLAMA