REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawa
Rosenthal, znana na całym świecie firma produkująca wysokiej klasy porcelanę, dołącza do grona najem...
Eiffage Immobiler Polska Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Eiffage Immobiler Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Domaniewska 28
Wysokie miejsce Pomorza na inwestycyjnej mapie Europyartykuł
Pokaż artykuł
Wysokie miejsce Pomorza na inwestycyjnej mapie Europy
Międzynarodowa renoma Pomorza nie słabnie. Województwo ponownie zostało sklasyfikowane wśród najbardziej atrakcyjnych dla biznesu regionów w Europie, wyprzedzając m.in. West Yorkshire i prowincję Marsylii. Prestiżowy ranking przygotowany przez Financial Times (fDi European Cities and Regions of the Future 2024) docenił strategię gospodarczą województwa.
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicy
Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi pe...
Drugi etap Vendo Parku w Chorzowie otwartyartykuł
Pokaż artykuł
Drugi etap Vendo Parku w Chorzowie otwarty
Trei Real Estate zakończył realizację kolejnej inwestycji w Polsce. W czwartek 23 października odbyło się uroczyste otwarcie nowej powierzchni handlowej, zrealizowanej w ramach drugiego etapu inwestycji Vendo Park w Chorzowie. W nowym budynku o powierzchni około 4100 metrów kwadratowych swoje sklepy otworzyło sześć marek: Rossmann, Jysk, Empik, Hebe, TEDi oraz Sinsay.
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelniartykuł
Pokaż artykuł
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelni
W połowie ubiegłego tygodnia opublikowano wyniki światowego rankingu kształcenia szkół wyższych Rank...
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarteartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarte
26 czerwca otworzyło się pierwsze nowoczesne centrum handlowe pod nazwą „Karuzela“ w Lublińcu....
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawie
W ostatnich dniach do grona najemców galerii Sadyba Best Mall dołączyły marki Orange i Ryłko. Obie f...
Karuzela Holding otworzyła nowy, duży park handlowy w woj. lubuskimartykuł
Pokaż artykuł
Karuzela Holding otworzyła nowy, duży park handlowy w woj. lubuskim
W zachodniej części Polski, w województwie lubuskim został otwarty nowy, duży park handlowy. W liczącym ponad 21 tysięcy mieszkańców Świebodzinie otwarto najnowszy i jeden z największych kompleksów handlowych działających pod szyldem Karuzela. Retail park, który tworzą cztery budynki daje możliwość wygodnego wejścia do każdego ze sklepów bezpośrednio z parkingu zewnętrznego i jest również największym obiektem handlowym w regionie.
W woj. śląskim powstanie nowy, duży park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W woj. śląskim powstanie nowy, duży park handlowy
W woj. śląskim powstanie nowy, duży park handlowy, tym razem w liczących ok. 62 tysiące mieszkańców Żorach. To jedna z najważniejszych inwestycji komercyjnych ostatnich lat na Śląsku. Projekt będzie zrealizowany na przecięciu obwodnicy miejskiej – al. Armii Krajowej i ul. Wodzisławskiej, 1,5km od rynku miasta.
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcęartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcę
Od sierpnia br. międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield jest nowym zarządcą Galerii Orkana...
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepy
W nowo zmodernizowanej Promenadzie można poczuć się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
Ponad połowa powierzchni handlowej w budowie poza dużymi miastamiartykuł
Pokaż artykuł
Ponad połowa powierzchni handlowej w budowie poza dużymi miastami
Rośnie oferta obiektów handlowych, zwłaszcza w małych miastach. W tym roku do użytku oddanych zostało 36 nieruchomości handlowych, z czego 33 stanowiły parki handlowe – wynika z danych CBRE. Niemal jedna trzecia całej powierzchni handlowej w Polsce zlokalizowana jest już w miejscowościach liczących mniej niż 100 tys. mieszkańców. Dodatkowo, znajduje się tam 62 proc. spośród inwestycji, które są w trakcie realizacji. Dane GUS-u wskazują na wzrost sprzedaży detalicznej i spadek inflacji, co sprzyja pojawianiu się nowych międzynarodowych marek na polskim rynku.
Wielki powrót marek modowych do Renomyartykuł
Pokaż artykuł
Wielki powrót marek modowych do Renomy
Wrocławska Renoma, to wielofunkcyjny budynek z bogatą ofertą nieszablonowych konceptów handlowych i starannie wyselekcjonowanej oferty modowej. W efekcie przebudowy wyróżni się równie oryginalnym konceptem kulinarnym. Dzięki niezwykłej historii i trwającej metamorfozie Renoma może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów mixed-use na Dolnym Śląsku. TOUS, Calzedonia, Intimissimi, to marki modowe, które powróciły do Renomy otwierając tu swoje salony w najnowszych konceptach.
Ulubione marki klientów przedłużają umowy najmu w gdańskim Parku Handlowym Matarniaartykuł
Pokaż artykuł
Ulubione marki klientów przedłużają umowy najmu w gdańskim Parku Handlowym Matarnia
24 najemców Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku przedłużyło umowy najmu na łączną powierzchnię 16 500 mkw., wśród nich między innymi H&M, Kappahl, TK Maxx, Media Markt, Douglas, Super-Pharm, Sports Direct, Reserved, House, Mohito, Komfort.
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtuartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtu
Według raportu Savills, globalnego doradcy na rynku nieruchomości, inwestorzy z europejskiego sektor...
Scallier sprzedaje kolejny obiekt handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Scallier sprzedaje kolejny obiekt handlowy
Poznańska firma Scallier, specjalizująca się w budowie oraz zarządzaniu projektami z sektora handlowego w Polsce i Rumunii, w ramach partnerstwa z firmą PKB Inwest Budowa, sfinalizowała sprzedaż kolejnego, wspólnie zrealizowanego obiektu komercyjnego.
REKLAMA