REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicy
Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi pe...
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelniartykuł
Pokaż artykuł
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelni
W połowie ubiegłego tygodnia opublikowano wyniki światowego rankingu kształcenia szkół wyższych Rank...
M Park Bogatyniainwestycja
Pokaż inwestycję
M Park Bogatynia
Bogatynia, Pocztowa
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarteartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarte
26 czerwca otworzyło się pierwsze nowoczesne centrum handlowe pod nazwą „Karuzela“ w Lublińcu....
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawie
W ostatnich dniach do grona najemców galerii Sadyba Best Mall dołączyły marki Orange i Ryłko. Obie f...
Karuzela Holding otworzyła nowy, duży park handlowy w woj. lubuskimartykuł
Pokaż artykuł
Karuzela Holding otworzyła nowy, duży park handlowy w woj. lubuskim
W zachodniej części Polski, w województwie lubuskim został otwarty nowy, duży park handlowy. W liczącym ponad 21 tysięcy mieszkańców Świebodzinie otwarto najnowszy i jeden z największych kompleksów handlowych działających pod szyldem Karuzela. Retail park, który tworzą cztery budynki daje możliwość wygodnego wejścia do każdego ze sklepów bezpośrednio z parkingu zewnętrznego i jest również największym obiektem handlowym w regionie.
W woj. śląskim powstanie nowy, duży park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W woj. śląskim powstanie nowy, duży park handlowy
W woj. śląskim powstanie nowy, duży park handlowy, tym razem w liczących ok. 62 tysiące mieszkańców Żorach. To jedna z najważniejszych inwestycji komercyjnych ostatnich lat na Śląsku. Projekt będzie zrealizowany na przecięciu obwodnicy miejskiej – al. Armii Krajowej i ul. Wodzisławskiej, 1,5km od rynku miasta.
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcęartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcę
Od sierpnia br. międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield jest nowym zarządcą Galerii Orkana...
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepy
W nowo zmodernizowanej Promenadzie można poczuć się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
Ulubione marki klientów przedłużają umowy najmu w gdańskim Parku Handlowym Matarniaartykuł
Pokaż artykuł
Ulubione marki klientów przedłużają umowy najmu w gdańskim Parku Handlowym Matarnia
24 najemców Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku przedłużyło umowy najmu na łączną powierzchnię 16 500 mkw., wśród nich między innymi H&M, Kappahl, TK Maxx, Media Markt, Douglas, Super-Pharm, Sports Direct, Reserved, House, Mohito, Komfort.
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtuartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtu
Według raportu Savills, globalnego doradcy na rynku nieruchomości, inwestorzy z europejskiego sektor...
Scallier sprzedaje kolejny obiekt handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Scallier sprzedaje kolejny obiekt handlowy
Poznańska firma Scallier, specjalizująca się w budowie oraz zarządzaniu projektami z sektora handlowego w Polsce i Rumunii, w ramach partnerstwa z firmą PKB Inwest Budowa, sfinalizowała sprzedaż kolejnego, wspólnie zrealizowanego obiektu komercyjnego.
[Poznań] Duża koncentracja centrów handlowych w centrum Poznania wpływa na obraz handlu przy głównych ulicachartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Duża koncentracja centrów handlowych w centrum Poznania wpływa na obraz handlu przy głównych ulicach
Silna gospodarka lokalna sprzyja dojrzewaniu rynku handlowego Poznaniu, wynika z najnowszego raportu...
Fabryka WPBM "Mój Dom" S.A.inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka WPBM "Mój Dom" S.A.
Źródła, Stalowa
Wielki powrót marek modowych do Renomyartykuł
Pokaż artykuł
Wielki powrót marek modowych do Renomy
Wrocławska Renoma, to wielofunkcyjny budynek z bogatą ofertą nieszablonowych konceptów handlowych i starannie wyselekcjonowanej oferty modowej. W efekcie przebudowy wyróżni się równie oryginalnym konceptem kulinarnym. Dzięki niezwykłej historii i trwającej metamorfozie Renoma może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów mixed-use na Dolnym Śląsku. TOUS, Calzedonia, Intimissimi, to marki modowe, które powróciły do Renomy otwierając tu swoje salony w najnowszych konceptach.
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkimartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady.
[Polska] Polskie województwa coraz bardziej innowacyjne – ranking artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polskie województwa coraz bardziej innowacyjne – ranking
Według niedawno opublikowanego raportu "Indeks Millennium – Potencjał Innowacyjności Regionów 2...
Ranking kredytów – dlaczego warto z niego korzystać?artykuł
Pokaż artykuł
Ranking kredytów – dlaczego warto z niego korzystać?
Zastrzyk dodatkowej gotówki przydaje się każdemu zwłaszcza w nieprzewidzianych sytuacjach życiowych....
REKLAMA