REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Wybudowany zostanie dodatkowy przystanek na linii kolejowej Wrocław-Sobótka-Świdnicaartykuł
Pokaż artykuł
Wybudowany zostanie dodatkowy przystanek na linii kolejowej Wrocław-Sobótka-Świdnica
Zwiększy się dostęp do kolei na Dolnym Śląsku – mieszkańcy Strzelec niedaleko Świdnicy zyskają możliwość dogodnych podróży pociągiem z nowego przystanku. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na przygotowanie dokumentacji i realizację inwestycji. Prace w ramach "Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025" warte są niemal 3 mln zł netto. Podróżni skorzystają z efektów w 2024 r.
Kolejny krok do realizacji obwodnicy Krotoszyna, Zdun i Cieszkowa na DK15artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok do realizacji obwodnicy Krotoszyna, Zdun i Cieszkowa na DK15
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) złożyła do Urzędu Miasta i Gminy Krotoszyn wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) dla ostatniej z ośmiu obwodnic zaplanowanych do budowy w woj. wielkopolskim. W ramach rządowego Programu budowy 100 obwodnic umowy na realizację GDDKiA podpisała już dla pięciu tras, a dwie kolejne są na etapie uzyskiwania DŚU.
Program przystankowy poprawia dostęp do kolei w województwie śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Program przystankowy poprawia dostęp do kolei w województwie śląskim
Tylko w tym roku podróżni w województwie śląskim zyskają aż 7 nowych przystanków z Programu Przystankowego, m.in. w Katowicach i Wodzisławiu Śląskim. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają dostęp do kolei, m.in. dzięki realizacji zadań z „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. W woj. śląskim w ramach Programu Przystankowego zostanie zrealizowanych 20 zadań, które obejmują budowę 15 zupełnie nowych i modernizację 5 istniejących przystanków. Wartość zadania w Śląskiem przekroczyła 93 mln zł.
Za blisko 114 mln złotych zostanie pogłębiony tor wodny na rzece Elblągartykuł
Pokaż artykuł
Za blisko 114 mln złotych zostanie pogłębiony tor wodny na rzece Elbląg
Urząd Morski w Gdyni podpisał umowę na roboty pogłębiarskie na rzece Elbląg. Jest to IV Etap „Budowy drogi wodnej łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską”. W ramach tego kontraktu, na rzece Elbląg wykonany zostanie tor wodny o długości 8,6 km i głębokości 5 m. W zadaniu wyszczególniono prace na odcinku 6,6 km od Zalewu Wiślanego w górę rzeki oraz 2 km pomiędzy punktami P1 i P2, tj. mniej więcej od zrzutu oczyszczalni ścieków do rozwidlenia rzeki i Kanału Jagiellońskiego.
Polska w pierwszej trójce celów inwestorów. W co planują inwestować?artykuł
Pokaż artykuł
Polska w pierwszej trójce celów inwestorów. W co planują inwestować?
Aktywność inwestycyjna na rynku nieruchomości komercyjnych będzie stopniowo odżywać w drugiej połowie 2024 roku. Skorzystać na tym może Polska, znajdująca się w pierwszej trójce europejskich krajów, w których inwestorzy oczekują najwyższego zwrotu z nieruchomości – wynika z raportu CBRE.
Mieszkaniówka w Polsce mocno hamujeartykuł
Pokaż artykuł
Mieszkaniówka w Polsce mocno hamuje
Branża deweloperska zanotowała w lipcu ponad 44-proc. spadek rozpoczynanych inwestycji – w porównaniu z lipcem ubiegłego roku. Jeśli ten trend się utrzyma, podaż nowych mieszkań będzie istotnie ograniczona.
Develia wprowadza do przedsprzedaży osiedle Bemowo Vita artykuł
Pokaż artykuł
Develia wprowadza do przedsprzedaży osiedle Bemowo Vita
Bemowo Vita to nowa inwestycja firmy Develia w Warszawie. Do oferty wprowadzono dwa budynki, w których powstanie 225 mieszkań. W ramach inwestycji deweloper zaprojektował szereg terenów rekreacyjnych, a także rozwiązań ekologicznych oraz podnoszących komfort użytkowania dla mieszkańców. Rozpoczęcie budowy zaplanowano na I kwartał 2024 roku.
PERN rozbuduje nadmorski hub paliwowy w Dębogórzuartykuł
Pokaż artykuł
PERN rozbuduje nadmorski hub paliwowy w Dębogórzu
PERN S.A. i konsorcjum spółek Mostostal Warszawa i Mostostal Płock podpisały umowę o wartości prawie 150 mln zł na budowę trzech zbiorników magazynowych na olej napędowy. Dzięki tej inwestycji pojemność bazy paliw PERN w Dębogórzu powiększy się o kolejne 150 tys. m³. To kolejny etap rozbudowy tego nadmorskiego hubu paliwowego, zaliczanego do infrastruktury strategicznej dla bezpieczeństwa energetycznego Polski i krajów sąsiednich. Projekt ten wpisany został do programu rozbudowy infrastruktury krytycznej.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskim
Międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskim, tym razem stawiając na Mikołów, Czechowice-Dziedzice i Czeladź. Ten miesiąc jest dla marki wyjątkowy również ze względu na przypadającą 5 rocznicę rozpoczęcia działalności w Polsce. Action zapowiada dalszy dynamiczny rozwój, zwiększanie sprzedaży i miejsc pracy.
LCP Properties zmienia obiekty handlowe ECHO na M Parkartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties zmienia obiekty handlowe ECHO na M Park
LCP Properties rozpoczął proces strukturyzacji swojego portfela, wprowadzając oficjalnie markę M Park. W ramach pierwszego etapu rebrandingu, LCP wytypowało do zmian 20 spośród łącznie ponad 95 swoich istniejących na terenie kraju projektów. W przypadku trzech z nich, dotąd funkcjonujących pod nazwą Echo – w Tarnowie, Radomiu oraz Piotrkowie Trybunalskim, proces ten został zakończony. Pierwszy etap zmian wizerunkowych w ramach portfela LCP potrwa do końca bieżącego roku.
REKLAMA