REKLAMA
Znaleziono 7019 wyników
Właściciele mieszkań obawiają się nierzetelnych najemców. Rynek najmu profesjonalizuje się bardzo powoliartykuł
Pokaż artykuł
Właściciele mieszkań obawiają się nierzetelnych najemców. Rynek najmu profesjonalizuje się bardzo powoli
Po dwucyfrowych wzrostach stawek najmu w dużych miastach z okresu dużego napływu uchodźców z Ukrainy rynek wpadł w stagnację. W I kwartale 2024 roku średnie ceny transakcyjne najmu spadły, a inwestycja w mieszkanie na wynajem nieco straciła na atrakcyjności.
[Wrocław] "Laguna" ul. Międzyrzeckainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] "Laguna" ul. Międzyrzecka
Wrocław
Dworzec Warszawa Zachodnia (remont i przebudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec Warszawa Zachodnia (remont i przebudowa)
Warszawa, Wola, Aleje Jerozolimskie 142
inwestycja
Pokaż inwestycję
Aparthotel, ul. Nowy Świat 4
Lublin, Nowy Świat 4
inwestycja
Pokaż inwestycję
Graniczna 13
Bydgoszcz, Graniczna 13
S61 Łomża Zachód – Kolnoinwestycja
Pokaż inwestycję
S61 Łomża Zachód – Kolno
Łomża
Nowy Nikiszowiecinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Nikiszowiec
Katowice, Górniczego Dorobku
Krasińskiego 2inwestycja
Pokaż inwestycję
Krasińskiego 2
Marki, Zygmunta Krasińskiego 8
Osiedle Milleinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Mille
Rumia, Tysiąclecia 2
Co słychać na budowanych przez GDDKiA drogach w Małopolsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowanych przez GDDKiA drogach w Małopolsce? [RAPORT]
Trwają prace na budowach ponad 70 km nowych małopolskich dróg. Największy zakres działań Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wiąże się z głównym ciągiem komunikacyjnym województwa z północy na południe, trasami S7 i DK47 oraz modernizacją DK7. Budowane są też cztery istotne dla regionu obwodnice i rozbudowujemy DK94 w Olkuszu. Naprawiana jest też DK28 w Kasinie Wielkiej, gdzie rok temu uaktywniło się osuwisko. Łączny koszt tych wszystkich prac to 5,32 mld zł.
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]
Inwestycje drogowe realizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w Małopolsce nie zwalniają. Od połowy roku udostępniono kierowcom trzy bardzo istotne odcinki w ciągu DK47, DK28 i S7. Do tego jeszcze węzeł w Gaju i kładkę w Głogoczowie. I na tym GDDKiA nie poprzestaje. Jeszcze przed zimą Dyrekcja chce oddać do ruchu Północną Obwodnicę Krakowa w ciągu S52 i połączyć ją na zasadach przejezdności z drogą ekspresową S7. A i to nie wszystko.
Najnowsze dane o sprzedaży kredytów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Najnowsze dane o sprzedaży kredytów w Polsce
W listopadzie 2023 r., w porównaniu do listopada 2022 r., w ujęciu liczbowym banki i SKOK-i udzieliły więcej wszystkich rodzajów produktów kredytowych: kredytów mieszkaniowych (+255,7%), kredytów ratalnych o (+91,9%), kart kredytowych (+10,6%) oraz kredytów gotówkowych (+8,9%). W ujęciu wartościowym banki i SKOK-i przyznały wyższą wartość również we wszystkich produktach kredytowych: kredytach mieszkaniowych (+339,4%), kredytach ratalnych (+41,3%), kredytach gotówkowych (+18,8%) oraz limitach na kartach kredytowych (+15,2%).
Bezpieczny Kredyt 2% wchłonął wielką płytęartykuł
Pokaż artykuł
Bezpieczny Kredyt 2% wchłonął wielką płytę
Największe portale ogłoszeniowe posiadają w swych zasobach ekstremalnie mało ofert dotyczących tańszych mieszkań. Szczególnie dotyczy to lokali w blokach z wielkiej płyty. Przeciętnie mówimy o mniej niż 100 takich ogłoszeniach przypadających na miasto wojewódzkie. A gdyby tego było mało, to przecież każdy, kto szukał mieszkania wie, że nierzadko kilka ogłoszeń dotyczy tego samego lokum. Tak dramatyczne wykupienie to jeden z ubocznych efektów „Bezpiecznego Kredytu 2%”.
MANGO Resort & SPAinwestycja
Pokaż inwestycję
MANGO Resort & SPA
Domy Krzyków, Dobrzykowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Domy Krzyków, Dobrzykowice
Wrocław, Stare Miasto, Krzyków
Trzy najbardziej spektakularne rewitalizacje we Wrocławiu. Te obiekty dostały drugie życie!artykuł
Pokaż artykuł
Trzy najbardziej spektakularne rewitalizacje we Wrocławiu. Te obiekty dostały drugie życie!
W zabytkową tkankę architektoniczną wpisana jest ważna część historii każdego miasta i jego mieszkańców. Coraz lepiej rozumieją to deweloperzy, podejmując się rewitalizacji zdegradowanych obiektów, nadając im nowe funkcje i zachowując jednocześnie niepowtarzalny klimat. W dawnych szpitalach, młynach czy browarach powstają mieszkania i powierzchnie komercyjne. Poznajcie trzy wyjątkowe, wrocławskie inwestycje.
Pałac Kota: W Katowicach powstaje nowa przestrzeń gastronomiczna [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pałac Kota: W Katowicach powstaje nowa przestrzeń gastronomiczna [FILM+WIZUALIZACJE]
Już niebawem dawna siedziba katowickiego oddziału PKO BP narodzi się na nowo – jako Pałac Kota, czyli 8 unikatowych konceptów gastronomicznych, w których Katowiczan i przyjezdnych przywita świat wyrafinowanych smaków, muzyki i rozrywki.
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlu w Polsce należy do największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Do końca pierwszej połowy 2024 roku łączna powierzchnia nieruchomości handlowych wyniosła 17,3 mln mkw. z czego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
Inwestycyjne sukcesy, porażki i marzenia Szczecina [WYWIAD]artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycyjne sukcesy, porażki i marzenia Szczecina [WYWIAD]
Co się udało w ostatnich latach wybudować w Szczecinie, a z czym był największy problem? Jakie inwestycyjne marzenia mają władze miasta? Co jest dla nich priorytetem w najbliższym czasie? Na te wszystkie pytania odpowiada Michał Przepiera, Zastępca Prezydenta Miasta ds. inwestycji i zarządzania projektami.
Rynek magazynowy w Polsce – Wielka Piątka [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowy w Polsce – Wielka Piątka [RAPORT]
Warszawski rynek magazynowy utrzymuje silną pozycję dzięki połączeniu kluczowych czynników: bliskości dużej bazy konsumentów, dobrze rozwiniętej infrastrukturze transportowej i rosnącemu zapotrzebowaniu na logistykę ostatniej mili. Obserwujemy stały wzrost zarówno w granicach miasta („Warszawa I”), gdzie szybkość dostaw i dostęp do siły roboczej mają kluczowe znaczenie, jak i w strefach podmiejskich („Warszawa II”), które oferują większą skalę i elastyczność dla operacji produkcyjnych i dystrybucyjnych.
REKLAMA