REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W centrum Wodzisławia Śląskiego powstanie nowy przystanek kolejowyartykuł
Pokaż artykuł
W centrum Wodzisławia Śląskiego powstanie nowy przystanek kolejowy
Mieszkańcy Wodzisławia Śląskiego zyskają lepszy dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na budowę nowego przystanku w centrum miasta. Zadanie za ponad 3 mln zł jest realizowane w ramach "Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025". To jedenasta inwestycja w ramach programu przystankowego w województwie śląskim.
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerów
Zabytkowy, z unikatową ceglaną elewacją z czerwonych i żółtych cegieł, ze spektakularnie prezentującym się holem, a do tego komfortowy, bezpieczny i dostępny – taki jest po przebudowie dworzec w Świebodzinie. Od wtorku 28 listopada z całego dworca mogą korzystać już podróżni.
Zabytkowy dworzec kolejowy w Pucku otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Pucku otwarty dla pasażerów
Ceglana elewacja, nowoczesne i komfortowe wnętrza z detalami nawiązującymi do historycznego charakteru budynku – tak po przebudowie wygląda dworzec kolejowy w Pucku.
Dworzec kolejowy i stacja Olsztyn Główny otwarte! [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy i stacja Olsztyn Główny otwarte! [FILMY]
Podróżni i przewoźnicy mogą już w pełni korzystać z nowego dworca kolejowego i zmodernizowanej stacji Olsztyn Główny. To elementy większego projektu – modernizacji linii kolejowej nr 216 na odc. Działdowo-Olsztyn. To największa i najważniejsza inwestycja kolejowa ostatnich lat w woj. warmińsko-mazurskim. Inwestycję zrealizowano z udziałem Funduszy Europejskich Programu Polska Wschodnia 2014-2020.
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]
Jest symbolem modernistycznej architektury, kształtem przypomina wagon z lat 30. XX w. i towarzyszą mu dwie skrzydlate wiaty. Niewielki dworzec w Ząbkach przeszedł prawdziwą metamorfozę, dzięki której nie tylko odzyskał historyczny wygląd, ale stał się również komfortowym miejscem obsługi pasażerów.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dworzec kolejowy w Białymstoku przeszedł wielką metamorfozę [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy w Białymstoku przeszedł wielką metamorfozę [FILMY]
Zakończyły się najważniejsze prace na stacji kolejowej w stolicy Podlasia. Podróżni korzystają już ze wszystkich czterech nowych peronów, na które wygodnie docierają tunelem, wyposażonym w schody ruchome i windy. Nowoczesna stacja, przyjazna także dla osób o ograniczonej mobilności, powstała w ramach budowy linii Rail Baltica, realizowanej ze wsparciem unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Przystanek kolejowy Warszawa Ursus Północny przejdzie kompleksową modernizacjęartykuł
Pokaż artykuł
Przystanek kolejowy Warszawa Ursus Północny przejdzie kompleksową modernizację
Przystanek kolejowy Warszawa Ursus Północny przejdzie kompleksową modernizację. PKP PLK S.A. podpisały umowę na wykonanie projektu i prace budowlane. Istniejące konstrukcje zostaną rozebrane, a do 2026 r. powstaną nowoczesne perony. Inwestycja o wartości 11,3 mln zł netto ubiega się o dofinansowanie z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Generalnym wykonawcą inwestycji została wybrana firma Primost Południe.
[Toruń] Lany asfalt na mościeartykuł
Pokaż artykuł
[Toruń] Lany asfalt na moście
Spawają, mocują wieszaki, testują asfalt, budują chodniki i oświetlenie – tak w kilku słowach można...
Ogłoszono przetarg na remont zabytkowego tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góraartykuł
Pokaż artykuł
Ogłoszono przetarg na remont zabytkowego tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góra
Sprawniejszą organizację kolejowych połączeń w Karkonosze zapewni odnowa tunelu kolejowego na trasie...
Kraków: Hangar w Czyżynach w przebudowieartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Hangar w Czyżynach w przebudowie
Trwają prace budowlane związane z przebudową zabytkowego hangaru lotniczego w Czyżynach. Inwestycja...
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPKartykuł
Pokaż artykuł
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPK
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną pociągów na projektowanej linii „Y” Warszawa – CPK – Łódź – Poznań / Wrocław z 250 do 350 km/h. Jak wynika z Kolejowego Modelu Mikrosymulacyjnego, geometria toru umożliwi osiągnięcie prędkości powyżej 300 km/h na 81 proc. trasy z Warszawy do Poznania i 71 proc. trasy do Wrocławia. Różnica w czasie podroży w porównaniu do 250 km/h i dwóch dodatkowych zatrzymaniach na każdej z tras wynosi 40 minut.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jelenia Góra] Osiedle Pod Debami
Jelenia Góra
[Warszawa] Osiedle Pod Dębami - Żerańinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle Pod Dębami - Żerań
Warszawa, Białołęka, Morelowa
[Warszawa] Dom Pod Szóstkąinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Dom Pod Szóstką
Warszawa, Żoliborz, Ficowskiego 6
Ratyń Pod Laseminwestycja
Pokaż inwestycję
Ratyń Pod Lasem
Wrocław, Fabryczna, Pejzażowa 74-84
Decoroom - Warszawa - wykończenia pod kluczinwestycja
Pokaż inwestycję
Decoroom - Warszawa - wykończenia pod klucz
Warszawa, Śródmieście, Nowogrodzka
Działka pod produkcję i usługi, ul. Przelot 24-26inwestycja
Pokaż inwestycję
Działka pod produkcję i usługi, ul. Przelot 24-26
Toruń, Przelot 24-26
REKLAMA