REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Jest decyzja ZRID na budowę drogi S3 na odcinku Bolków – Kamienna Góraartykuł
Pokaż artykuł
Jest decyzja ZRID na budowę drogi S3 na odcinku Bolków – Kamienna Góra
Dolnośląski Urząd Wojewódzki wydał w piątek 21 decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowe...
Kraków: Budowa trasy rozpoczęta, będą utrudnieniaartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Budowa trasy rozpoczęta, będą utrudnienia
Budowa Trasy Łagiewnickiej rozpoczęła się. Wraz z drogą powstawać będzie trasa tramwajowa, która poł...
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
Tunel pod torami w Gałkowie – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy na linii Koluszki – Łódź artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod torami w Gałkowie – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy na linii Koluszki – Łódź
W Gałkowie bezpieczny i sprawny przejazd pod torami linii Łódź – Koluszki zapewnia nowy tunel drogowy. Inwestycja za ponad 23 mln zł powstała we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Urzędu Gminy Koluszki. Obiekt został wykonany w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości ok. 268 mln zł netto „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” dofinansowanego z POIiŚ.
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkamiartykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkami
W Andrespolu (przy przystanku Bedoń) bezpieczny i sprawny przejazd pod torami linii Łódź – Koluszki oraz Łódź – Dębica zapewni nowy tunel drogowy. Inwestycja za ok. 30 mln zł realizowana jest we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Gminy Andrespol. Obiekt budowany w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości ok. 268 mln zł netto „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” z POIiŚ.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Legnicka: centrum biurowe między Magnolią a dworcem Mikołajówartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Legnicka: centrum biurowe między Magnolią a dworcem Mikołajów
8 budynków, które łącznie dostarczą 120 tys. mkw. powierzchni (głównie biurowej). Tak ma wyglądać Bu...
Powstanie przejście podziemne pomiędzy dworcem Centralnym a Varso Tower!artykuł
Pokaż artykuł
Powstanie przejście podziemne pomiędzy dworcem Centralnym a Varso Tower!
Podróżni znów przejdą przejściem podziemnym pomiędzy dworcem Centralnym a Varso Tower. Polskie Koleje Państwowe S.A. i spółki grupy HB Reavis podpisały porozumienie w tej sprawie.
Kraków: Coraz bliżej do rozbudowy lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Coraz bliżej do rozbudowy lotniska
Powiększone lotnisko Kraków Airport mogłoby obsłużyć 12 milionów pasażerów rocznie. Regionalny Dyrek...
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Główny
W dniu 14 lutego br. nowy, podziemny Dworzec Kraków Główny został otwarty dla podróżnych. W centrum...
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Pod Misiem
Sobótka
Kraków: Ruszył remont Pałacu Wołodkowiczów, bedą w nim sklepy oraz kasynoartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Ruszył remont Pałacu Wołodkowiczów, bedą w nim sklepy oraz kasyno
Rozpoczął się remont zabytkowego pałacu Wołodkowiczów przy ulicy Lubicz 4, w centrum Krakowa. Budyne...
Stacja kolejowa w Olkuszu zyska nowy standard obsługi podróżnych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Stacja kolejowa w Olkuszu zyska nowy standard obsługi podróżnych [ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły realizację prac na olkuskiej stacji, które zapewnią podróżnym lepszą dostępność i wygodniejszą komunikację. Efektem prowadzonej inwestycji będą m.in. nowe perony i bezkolizyjne przejście pod torami z windą. Przedsięwzięcie za blisko 110 mln zł netto finansowane jest ze środków budżetu państwa.
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej Północnej Obwodnicy Krakowa S52 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej Północnej Obwodnicy Krakowa S52 [ZDJĘCIA]
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej północnej obwodnicy Krakowa S52. Tunel ma 653 m długości i trzy pasy ruchu w każdym kierunku. To drugi, obok gotowego już 496-metrowego tunelu w Dziekanowicach, obiekt tego typu na drodze ekspresowej S52.
REKLAMA