REKLAMA
Znaleziono 101 wyników
Niemiecka sieć drogerie dm otwiera nowy sklep w Wielkopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć drogerie dm otwiera nowy sklep w Wielkopolsce
Już 30 listopada o godzinie 9:00 rano w Baranowie koło Kępna, w nowo otwartym Pasażu Kępińskim przy ul. Wrocławskiej 47A otwarta zostanie pierwsza drogeria dm w mieście. Z tej okazji dla klientów przygotowano m.in. powitalny 15% rabat na całe zakupy i szereg atrakcji dla całych rodzin.
Największa sieć drogerii w Europie debiutuje w Wałbrzychuartykuł
Pokaż artykuł
Największa sieć drogerii w Europie debiutuje w Wałbrzychu
Trwa ekspansja niemieckiej sieci drogierie dm w Polsce. Kolejny sklep zostanie otwarty w województwie dolnośląskim. Drogeria dm otwiera swoje progi dla mieszkańców Wałbrzycha. Już w najbliższą sobotę 14 września o godzinie 9:00 nowa drogeria przywita kupujących przy ul. 1 Maja 64 przy Galerii Victoria.
Niemiecka sieć drogerie dm otwiera pierwszy sklep w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć drogerie dm otwiera pierwszy sklep w Warszawie
Trwa ekspansja niemieckiej sieci drogeria dm w Polsce. Już 26 września o godzinie 9:00 w Centrum Łopuszańska 22 (dzielnica Włochy), drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Warszawie. Jak zapewniają jej przedstawiciele, takiego otwarcia jeszcze nie było.
7 nowych najemców, w tym dwa lokalne debiuty, w Galerii Olimpia w Bełchatowieartykuł
Pokaż artykuł
7 nowych najemców, w tym dwa lokalne debiuty, w Galerii Olimpia w Bełchatowie
Zarządzana przez EPP Galeria Olimpia, największy kompleks handlowy w Bełchatowie, intensywnie rozwija swoją ofertę. W ostatnim czasie podpisała umowy z siedmioma najemcami, w tym z dwoma markami nieobecnymi wcześniej na lokalnym rynku.
Drogeria dm z pierwszym sklepem w Warszawie i drugim w Opoluartykuł
Pokaż artykuł
Drogeria dm z pierwszym sklepem w Warszawie i drugim w Opolu
26 września drogeria dm otworzyła dwa swoje sklepy: debiutujący w stolicy sklep w Centrum Łopuszańska 22 oraz drugi w Opolu, przy ul. Budowlanych 48c. Jak zapowiada Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce – jeszcze w tym roku kolejny sklep pojawi się w stolicy, tym razem w CH Targówek.
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowiceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowice
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH to kolejna znana marka, która otworzy swój salon w Galerii Siemianowice – nowym centrum handlowym Acteeum, realizowanym wraz z Falcon Investment Management w Siemianowicach Śląskich.
Znana niemiecka sieć dm-drogerie markt otwiera pierwszy sklep w Opoluartykuł
Pokaż artykuł
Znana niemiecka sieć dm-drogerie markt otwiera pierwszy sklep w Opolu
Już w najbliższy czwartek, 11 maja o godzinie 9:00 swoje drzwi dla klientów otworzy pierwsza drogeria dm w Opolu, zlokalizowana w Centrum Handlowym Karolinka, przy ulicy Wrocławskiej 152/154. W dniach 11 i 13 maja na odwiedzających czekać będzie szereg atrakcji. Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, z okazji otwarcia detalista zaplanował 15% rabatu powitalnego na całe zakupy oraz prezent – żel pod prysznic marki własnej Balea z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla Polski. Rabat obowiązuje do 17 maja.
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowy
W maju tego roku, EPP rozpocznie budowę nowej części parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko o powierzchni blisko 4200 mkw. Swoje salony w dwupoziomowym budynku otworzą debiutujący w rejonie Kotliny Kłodzkiej międzynarodowy retailer, z którym podpisano umowę na wynajem około 2100 mkw., a także drogeria dm, której sklep będzie miał blisko 625 mkw. Ponadto Reserved, wieloletni najemca centrum, relokuje się do większego lokalu – ok. 1450 mkw. Jego miejsce w parku handlowym, na powierzchni ponad 1000 mkw., zajmie Sinsay.
Niemiecka sieć drogerii dm otwiera 3 nowe sklepy w Polsce i zapowiada wejście do Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć drogerii dm otwiera 3 nowe sklepy w Polsce i zapowiada wejście do Warszawy
Drogeria dm dotrzymuje obietnicy i realizuje zapowiadany na ten rok plan ekspansji w Polsce. W czwartek 23 maja otworzyła czwarty sklep w Krakowie przy ul. Tadeusza Śliwiaka 38 i pierwszy w Zawierciu, przy ul. Jałowcowej 2.
[Polska] E-commerce – polski rynek magazynowy gotowy na rozwój sektoraartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] E-commerce – polski rynek magazynowy gotowy na rozwój sektora
E-commerce – polski rynek magazynowy gotowy na rozwój sektora Boom w segmencie handlu interneto...
We Wrocławiu zostanie otwarta kolejna drogeria dmartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarta kolejna drogeria dm
Drogerie dm umacniają się we Wrocławiu. Już 7 września o godzinie 9:00 rano w Pasażu Grunwaldzkim, przy Pl. Grunwaldzkim 22 otworzą dla mieszkańców miasta czwartą drogerię. Z tej okazji na klientów czekać będzie powitalny 15% rabat na całe zakupy, zestaw mini produktów w prezencie, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji, jak obecność wizażystki, animatorów, a nawet drobny poczęstunek. Choć dm obecna jest w Polsce dopiero od ponad roku zyskała już swoich fanów, a otwarcie każdego nowego sklepu staje się ważnym wydarzeniem na mapie miejskich zakupów.
Niemiecka sieć dm-drogerie markt chce w 2024 r. podwoić liczbę sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć dm-drogerie markt chce w 2024 r. podwoić liczbę sklepów w Polsce
21 sklepów, w tym 12 nowo otwartych, 270 pracowników, 17 Akcji Kasjerskich, które wsparły lokalne społeczności łączną kwotą 195 186,88 zł. Z takim wynikiem drogerie dm zamykają 2023 rok w Polsce. W 2024 roku chcą kontynuować ekspansję w południowo-zachodniej części kraju otwierając ponad 20 nowych punktów sprzedaży. Drogerie dm obecne są w Polsce od półtora roku. Swoją siedzibę mają we Wrocławiu. Tam otworzyły pierwszy sklep i również tam rozwijają się dynamicznie.
Czy w 2024 roku podwyższona inflacja obciąży portfele Polaków?artykuł
Pokaż artykuł
Czy w 2024 roku podwyższona inflacja obciąży portfele Polaków?
Rok 2023 przyzwyczaił nas do spadającej dynamiki cen. Ze szczytów inflacji konsumenckiej (CPI) na poziomie 18,4% zeszliśmy do 6,2%. Amplituda imponująca na tyle, że termin „dezinflacja” przebił się do mainstreamu. Jest się czym chwalić, ale są i powody do obaw. Do celu (2,5%) wciąż daleko. Ponadto dane mówią, że im niższe poziomy tempa wzrostu cen będziemy osiągać, tym trudniej o dalsze spadki. Rośnie także ryzyko odbicia. W niniejszym artykule przeanalizujemy aktualną sytuację inflacyjną w Polsce i zastanowimy się, czy warto przygotować się na ewentualne utrzymanie tempa wzrostu cen na podwyższonych poziomach przez kolejne lata.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
NY Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
NY Residence
Kraków, Krowodrza, Wrocławska 33
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe.
W Warszawie królują food halle [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie królują food halle [ZDJĘCIA]
Choć Hala Koszyki, Hala Gwardii, Elektrownia Powiśle, Fabryka Norblina i Browary Warszawskie różnią się między sobą pod względem lokalizacji, najemców i menu, to mają jeden wspólny mianownik – skupiają lokalne społeczności. Doskonale wpisują się w ideę 15-minutowego miasta, ożywiają dzielnice i stają się sercem obiektów handlowych i projektów typu mixed-use. Inwestycja w nie może być kosztowna, ale odpowiednio zaplanowana i zarządzana, zwróci się z nawiązką – podsumowali eksperci podczas konferencji Urban Land Institute (ULI) Poland Places + Spaces.
Polska Rada Centrów Handlowych odpowiada na zarzuty Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usługartykuł
Pokaż artykuł
Polska Rada Centrów Handlowych odpowiada na zarzuty Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług
Dane pochodzące z PRCH Index Database są wiarygodne – pisze Krzysztof Poznański dyrektor zarządzający i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH), w polemice do stanowiska ZPPHiU (Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług), opublikowanego 5 grudnia pod tytułem „Realne obroty najemców w centrach handlowych nie rosną”. PRCH zachęca do tego, by sporne kwestie między wynajmującymi i najemcami rozstrzygane były podczas indywidulanych rozmów z zachowaniem wzajemnego szacunku, dobrych praktyk i poszanowaniem prawa.
Tanio już było. Drożejące zakupy Polaków [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Tanio już było. Drożejące zakupy Polaków [RAPORT]
Firma UCE RESEARCH i Uniwersytet WSB Merito przygotowały wspólnie kolejną edycję raportu pt. „INDEKS CEN W SKLEPACH DETALICZNYCH”. Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9 proc. rdr. Do tego dane pokazują, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek cen konsekwentnie rośnie. Ostatnio na 17 monitorowanych kategorii 13 było na plusie.
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]
Eksperci rynkowi przewidują, że po wakacjach codzienne zakupy zdrożeją rdr. o ok. 5 proc. Argumentują to m.in. wzrostem inflacji, cen gazu i energii elektrycznej, a także poprawą sytuacji finansowej Polaków. Mówią też o tym, że w jakimiś stopniu wyhamuje wojna cenowa sieci handlowych, bo Polacy są nią już zmęczeni.
REKLAMA