Kaufland otworzył 250. sklep w PolsceFot. Materiały prasowe

Kaufland otworzył 250. sklep w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

Niemiecka sieć Kaufland osiąga kolejny kamień milowy i otwiera 250. sklep na polskim rynku. Nowa placówka w Bielsku-Białej, która rozpoczęła działalność 5 grudnia, jest symbolem dynamicznego rozwoju sieci. Powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 2700 mkw.

To wyjątkowe wydarzenie Kaufland uczcił licznymi atrakcjami dla całych rodzin oraz specjalnymi ofertami promocyjnymi. Nowy sklep w Bielsku-Białej to nowoczesna przestrzeń zakupowa, zaprojektowana z myślą o wygodzie klientów. Powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 2700 mkw.

Placówka zlokalizowana przy ul. Warszawskiej 180 oferuje szeroki asortyment produktów, od artykułów spożywczych i przemysłowych po strefę świadomego odżywiania z ofertą bezglutenową, wegańską oraz z obniżoną zawartością cukru.

Jak w każdej nowej lokalizacji, Kaufland stawia na innowacje – klienci będą mogli korzystać z urządzeń do samodzielnego skanowania zakupów K-Scan, kas samoobsługowych oraz innych udogodnień zapewniających komfort zakupów. Dla klientów sklepu przygotowano ponad 220 miejsc parkingowych.

– „Osiągnięcie liczby 250 placówek na terenie Polski jest dla nas nie tylko powodem do ogromnej dumy, ale również stanowi istotny impuls do dalszego dynamicznego rozwoju. Wierzymy, że sukces ten jest efektem naszej konsekwencji w dążeniu do oferowania klientom produktów najwyższej jakości, wprowadzania nowoczesnych rozwiązań oraz zapewniania udogodnień, które wpływają na komfort ich codziennego życia. Z wielkim entuzjazmem patrzymy w przyszłość, wierząc, że realizowane przez nas inicjatywy przyczynią się do dalszego rozwoju zarówno naszej organizacji, jak i lokalnych społeczności, z którymi współpracujemy” – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Z okazji nowego otwarcia Kaufland przygotował wyjątkowe atrakcje. Na najmłodszych czeka spotkanie ze Świętym Mikołajem, a także z Bolkiem i Lolkiem – legendarnymi postaciami z bielskiego Studia Filmów Rysunkowych.

Wszyscy goście mogą natomiast skorzystać z dostępnego do soboty 7 grudnia bike blendera do samodzielnego miksowania soków owocowych i warzywnych czy wziąć udział w zabawie Koło Szczęścia, w której do wygrania są bony zakupowe i produkty marek własnych, takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Classic (artykuły spożywcze, przekąski, chemia domowa), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv & Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy bevola (kosmetyki).

REKLAMA

O sieci Kaufland:

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów, oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 250 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe.

Kaufland podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA