Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
– Segment ten, na który składają się sklepy oferujące przez cały rok produkty w niższych cenach, jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się na polskim rynku retail. Co więcej, marki, które go obecnie tworzą, zaliczane są do grona najchętniej wybieranych przez Polaków – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA.
– To trend, wobec którego nie można być obojętnym, myśląc o rozwoju nowoczesnej galerii. Tym bardziej, że nasi klienci również oczekują oferty tego rodzaju. Naturalnym więc krokiem jest podążanie za potrzebami lokalnego rynku, a co za tym idzie budowanie kompletnego i atrakcyjnego konsumencko tenant-mixu, także obejmującego ten obszar – dodaje.
Umowa z TEDi jest najlepszym przykładem tego rozwoju. Jak informuje leasing, nowy najemca, zajmie w Galerii Północnej lokal mający powierzchnię 750 mkw.
W jego ofercie będzie można znaleźć głównie artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. wyposażenia kuchni i garderoby, artykuły dekoracyjne i sezonowe chociażby o takiej tematyce jak: ogród, urlop, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Z kolei dla najmłodszych TEDI przygotuje najszerszy asortyment artykułów hand made, DIY, artykułów papierniczych i szkolnych. Miłośnicy zwierząt, majsterkowania czy podróży również będą mieli w czym wybierać.
– TEDi zaliczany jest do grona najbardziej rozpoznawalnych dyskontów non-food w kraju. To marka o dużym potencjale profooftallowym, mająca coraz szersze grono klientów i co szczególnie ważne dla Północnej, chętnie wybierana przez rodziny z dziećmi. Jej pojawienie się wzbogaca więc nasz zróżnicowany tenant-mix, tworzy także nową, atrakcyjną destynację zakupową, która dopasowana jest do rodzinnego profilu obiektu i potrzeb klienta – dodaje Jarosław Tutaj.
– Samo pojawienie się TEDi w ofercie Galerii Północnej nie jest przypadkiem. – W dużych miastach sieć skupia się dziś na otwieraniu sklepów w nowoczesnych i atrakcyjnie zlokalizowanych obiektach handlowych, które są w stanie, z racji swoje lokalnej pozycji i szerokiego rynku, zapewnić udany launch i stały napływ klientów. Galeria Północna pod tym względem ma wiele do zaoferowania najemcy tego formatu – mówi Jarosław Tutaj.
– Zasięg obiektu obejmuje dziś niemal 1 mln mieszkańców stolicy. Do tego galeria ulokowana jest w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy – Białołęce, która właśnie przekroczyła próg 150 tys. mieszkańców. Ponadto, jest to część miasta, w której powstaje najwięcej nowych mieszkań. Obecnie w realizacji jest ponad 40 inwestycji. Atrakcyjny dla naszych partnerów jest też charakter dzielnicy, którą zamieszkują w dużej mierze rodziny z dziećmi, dla których obecność w sąsiedztwie sklepów takich jak TEDi jest bardzo ważna – dodaje.
TEDi będzie czwartym dyskontem non-food w Galerii Północnej. W ofercie warszawskiej galerii można znaleźć już m.in. PEPCO oraz brytyjską sieć Dealz. Pod koniec zeszłego roku głośnym debiutem było natomiast otwarcie Gudi Home – nowa marka wybrała Północną na swój launch w Polsce. Ponadto, w galerii działają też sklepy topowych sieci off-price – HalfPrice oraz TK Maxx.





![Nowoczesne osiedle na Maślicach. Komfort życia w zielonej okolicy [FILM]](https://investmap.pl/_i/gallery/183/55/649911_100x70.jpg)

![W centrum Poznania powstaje Muzeum Powstania Wielkopolskiego [FILM+ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/gallery/188/60/623036_100x70.jpg)





![Jest pozwolenie na rozbiórkę wieżowca Intraco. Warszawa żegna jeden z symboli [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/gallery/77/77/677965_100x70.jpg)

![[Warszawa] Hiszpańska marka odzieżowa dołączy do najemców Galerii Północnej w Warszawie](https://investmap.pl/_i/image/104/104/45416_100x70.jpg)
![[Warszawa] Galeria Północna wita milionowego klienta](https://investmap.pl/_i/image/199/71/37575_100x70.jpg)
![[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie rozszerza ofertę usługową](https://investmap.pl/_i/image/21/21/44565_100x70.jpg)
![[Warszawa] Warszawiacy tłumnie powitali Galerię Północną](https://investmap.pl/_i/image/128/0/36736_100x70.jpg)
![[Warszawa] Galeria Północna ze światowej klasy sztuką Oskara Zięty](https://investmap.pl/_i/image/29/29/36637_100x70.jpg)
![[Warszawa] Mundial w Strefie Kibica na dachu Galerii Północnej w Warszawie](https://investmap.pl/_i/image/164/36/43940_100x70.jpg)
![[Warszawa] Dystrybutor gier komputerowych otworzył salon w Galerii Północnej w Warszawie](https://investmap.pl/_i/image/237/109/45037_100x70.jpg)
![[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie otrzymała tytuł Budowa Roku 2017](https://investmap.pl/_i/image/212/84/44756_100x70.jpg)
![[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnej](https://investmap.pl/_i/image/17/17/40209_100x70.jpg)