W centrum handlowym Magnolia Park pojawiły się nowe sklepy, kilka innych zmieniło wygląd i lokalizację

Orzech

Największe wrocławskie centrum handlowe Magnolia Park pozyskało kilku nowych najemców, zwiększając swoją ofertę dla klientów. Obiekt należy do Union Investment Real Estate i zarządzany jest przez firmę Multi Poland. Znajduje się w zachodniej części stolicy Dolnego Śląska, przy jednej z najważniejszych ulic – Legnickiej.

Salon Five o’clock o powierzchni 50 mkw. funkcjonuje w nowej formule, jako Atelier Herbaty – poza zakupami, w sklepie można napić się herbaty i zabrać ją zaparzoną na wynos.

W sklepie Marciano by Guess na powierzchni około 110 mkw. dostępna jest damska i męska odzież premium oraz dodatki. Nowy salon znajduje się parterze, naprzeciwko sklepu H&M.

W Magnolii, w nowej lokalizacji, otworzył się niedawno także salon Ochnik, zajmując około 340 mkw. W nowe miejsce relokowała się również marka optyczna Design Optyk, której salon ma około 60 mkw. Nowe wnętrze ostatnio zyskał też salon z włoską bielizną Intimissimi.

W galerii handlowej Magnolia Park pojawiła się także marka Modivo. Oferowane przez nią produkty dostępne są w salonie Eobuwie.pl, który funkcjonuje we wrocławskiej galerii od ponad czterech lat.

Do dyspozycji klientów oddano sklep o powierzchni ponad 1,7 tys. mkw. W sklepie nie ma tradycyjnych półek i wieszaków, wyboru produktów dokonuje się za pomocą tabletów. Asystentem sprzedaży jest robot humanoidalny Pepper. Ubrania z asortymentu Modivo można przymierzyć w 10 przymierzalniach, w których będą czekać wcześniej wybrane produkty oraz szafa i tablet, dzięki któremu można podjąć ostateczną decyzję co do zakupu. Na miejscu dostępna jest też skaner esize.me, dzięki któremu można właściwie dopasować obuwie.

Sklep Modivo w galerii handlowej Magnolia Park we Wrocławiu zlokalizowany jest na parterze. To 30 sklep marki Eobuwie.pl i 10 wspólny koncept z Modivo.

30 czerwca w Magnolia Park zostanie otwarty drugi we Wrocławiu sklep HalfPrice. Sieć należy do polskiej Grupy CCC. To nowy koncept z kategorii off-price, w którym klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach. HalfPrice oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.

Sklep HalfPrice w Magnolii Park powstaje na parterze, obok salonu Eobuwie.pl, w miejscu sklepu CCC, który zmienił lokalizację w obrębie centrum.

– Strategia galerii zakłada rozbudowę asortymentu marek z każdego segmentu, w tym również brandów z sektora premium – mówi Anna Fabianowska, senior asset manager w Multi Poland.

Magnolia Park znajduje się we Wrocławiu przy ul. Legnickiej i jest centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Wśród marek dostępnych w galerii znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, Reserved, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, Tous, W. Kruk, Zara i Zara Home. Ofertę uzupełniają drogerie Super-Pharm i Rossmann, Douglas, Sephora, Inglot czy Mac.

Klienci mogą korzystać z Castoramy, Komfortu i kina Helios. W centrum dostępny jest także hipermarket Carrefour.