W kompleksie biurowym Adgar Park West przy Alejach Jerozolimskich 181 w Warszawie, znajduje się nietypowe miejsce, w którym każde wydarzenie zyskuje indywidualny charakter. W Event Roomie, multimedialnej i wielofunkcyjnej sali o powierzchni 180 m kw. mogą być organizowane eventy o różnym profilu, zarówno klasyczne konferencje prasowe jak i wieczorne, wystawne kolacje. Dzięki zaawansowanym technologiom, za jednym „kliknięciem” obiekt może w krótkim czasie jak kameleon diametralnie zmienić swoje oblicze i z jasnego, dobrze oświetlonego miejsca sprzyjającego spotkaniu biznesowemu, przekształcić się w elegancką salę bankietową w ciepłych barwach stonowanych świateł.
Eleganckie białe ściany, jedenaście 46-calowych monitorów, 103-calowa plazma, indywidualny panel sterowania światłem, system nagłośnienia BOSE oraz rozbudowany system audiowizualny, sterowane dotykowym panelem pozwolą z każdej konferencji, spotkania czy szkolenia wykreować niezapomniane wydarzenie. Gra światłem pozwala na manipulowanie przestrzenią w sposób niezwykle elastyczny, dostosowując jego intensywność do potrzeb uczestników spotkań, a kompozycja ciepłych i zimnych barw pozwala szybko zmienić nastrój w pomieszczeniu. Dzięki temu w Event Roomie, po zakończeniu konferencji prasowej czy szkolenia biznesowego można w bardzo krótkim czasie zaaranżować lunch czy wieczorną, elegancką kolację, oddając przy tym idealnie charakter spotkania. Co ważne, nie potrzeba do tego dodatkowego zewnętrznego oświetlenia lub scenografii generujących dodatkowy koszt.
Ponadto ściany Event Roomu mogą funkcjonować jako ścianki wystawiennicze, a jego niestandardowe wykończenie o geometrycznych kształtach sprawia, że miejsce jest jeszcze bardziej nowoczesne. W ścianach wbudowane są specjalne wnęki idealne do prezentacji różnego rodzaju produktów. Przy sali znajduje się także dodatkowe pomieszczenie z białymi sofami, w zaciszu którego prelegenci mogą się zrelaksować i przygotować do wystąpienia.
– „Event Room, który stworzyliśmy przy Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota w kompleksie biurowym Adgar Park West, to odpowiedź na bardzo wymagający i wciąż rozwijający się rynek MICE. Nasz nowy obiekt to miejsce, które wyróżnia się w Warszawie. Gwarantujemy oryginalną oprawę każdego wydarzenia i niekonwencjonalne podejście do każdego zapytania ze strony organizatorów. Ważną cechą naszego obiektu jest możliwość szybkiej zmiany aranżacji wnętrza, dzięki czemu możemy płynnie przejść ze spotkania o charakterze biznesowym w wieczorny, mniej formalny event, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów związanych z oświetleniem lub budową scenografii. Ostatnio wykorzystaliśmy tę opcję przy okazji dużego międzynarodowego wydarzenia” – powiedziała Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Adgar Conference Group, spółki zarządzającej Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza oraz Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota.
W Event Roomie odbyło się prestiżowe Polsko-Litewsko-Koreańskie Forum Organów Regulacyjnych, które zostało zorganizowane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W spotkaniu, które otworzył Wicepremier, Minister Gospodarki Janusz Piechociński, wzięli udział przedstawiciele kluczowych resortów Polski, Litwy i Korei, reprezentanci stowarzyszeń i firm. Natomiast gośćmi honorowymi byli: Minister ds. Bezpieczeństwa Żywności i Leków Republiki Korei Chung Seung, Prezes Litewskiego Państwowego Urzędu Nadzoru nad Lekami Gintautas Barcys, Ambasador Republiki Korei w Rzeczypospolitej Polskiej Ji-in Hong oraz Radca Ambasady Republiki Litwy w Rzeczypospolitej Polskiej Saulius Labutis. Podczas jednodniowego spotkania dla 100 osób w Event Roomie została zorganizowana konferencja oraz uroczysta kolacja przygotowana przez Ambasadora Republiki Korei i KHIDI (Koreański Instytut Rozwoju Przemysłu Zdrowotnego).