[Warszawa] Unidevelopment S.A. zakończyła sprzedaż mieszkań w inwestycji Point House

Kajtman

W połowie września spółka Unidevelopment zakończyła sprzedaż mieszkań w budynku Point House zlokalizowanym przy Alei Wyścigowej na warszawskim Mokotowie. Sukces tej inwestycji jest m.in. efektem podjęcia szeregu niestandardowych działań marketingowych i przygotowania przez firmę oferty, która odpowiadała oczekiwaniom wymagającej grupy klientów. Obecnie deweloper koncentruje się na kolejnych przedsięwzięciach deweloperskich w Warszawie i Poznaniu.

 

Unidevelopment rozpoczął realizację inwestycji po zakupie nieruchomości posiadającej już prawomocne pozwolenie na budowę. W ramach obowiązujących przepisów projekt został dostosowany do wymagań rynkowych pod względem funkcjonalnym. Nadano mu również nowy wizerunek marketingowy i precyzyjnie zdefiniowano grupę docelową potencjalnych klientów. Generalnym wykonawcą inwestycji została firma UNIBEP S.A.

 

„Wraz ze sprzedażą ostatniego mieszkania w budynku Point House zakończyliśmy z powodzeniem kolejny duży projekt deweloperski. Nasza współpraca z generalnym wykonawcą oraz kompetencje pracowników pozwoliły na realizację przedsięwzięcia w szybkim tempie. Pomimo wymagającej sytuacji na rynku byliśmy w stanie przyciągnąć klientów. Co więcej osoby, które skorzystały z oferty Point House, są zadowolone ze swojej decyzji i jak wynika z naszych badań, chętnie poleciłyby Unidevelopment swoim znajomym” – mówi Zbigniew Gościcki, Prezes Zarządu Unidevelopment S.A.

 

Efektywna sprzedaż

 

Pomimo dużej konkurencji i wymagającej sytuacji na rynku spółka Unidevelopment sprzedała wszystkie mieszkania w Point House zaledwie w półtora roku od momentu zakończenia prac budowlanych. Było to możliwe dzięki przygotowaniu atrakcyjnej oferty, zagwarantowaniu klientom odpowiedniego wsparcia ze strony działu sprzedaży oraz precyzyjnie dobranym działaniom marketingowym.

 

„Kluczem do prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych w przypadku Point House było precyzyjne określenie grup docelowych dla naszej oferty. Znając atuty inwestycji zbudowaliśmy odpowiedni przekaz marketingowy i dobraliśmy działania dopasowane do profilu odbiorców. Dodatkowym czynnikiem pozytywnie wpływającym na sprzedaż były ceny mieszkań. Zostały one dobrze dostosowane do lokalizacji i standardu budynku”  – stwierdza Ewa Przeździecka, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Unidevelopment S.A.

 

Oferta Point House skierowana była przede wszystkim do dwóch grup docelowych. Z jednej strony wśród mieszkańców znalazło się wiele młodych, ambitnych osób, poszukujących pierwszego mieszkania. Choć decydowali się oni często na mniejsze lokale, byli to klienci, dla których ważny był prestiżowy charakter budynku. Liczyła się dla nich również możliwość łatwego dojazdu do pracy lub na studia – najczęściej na Mokotowie bądź w centrum Warszawy. Większe mieszkania przyciągnęły przede wszystkim przedstawicieli drugiej grupy. Stanowiły ją osoby, które wcześniej posiadały już własne mieszkanie, często w okolicy inwestycji – na Ursynowie, Mokotowie, czy w Piasecznie. Poszukiwali oni jednak nowej nieruchomości, która dzięki swojej lokalizacji i standardowi zapewni im wyższy komfort życia na co dzień.

 

„Dotarliśmy do klientów dzięki zróżnicowanym działaniom marketingowym. W komunikacji wykorzystaliśmy wiele nieszablonowych pomysłów, które precyzyjnie docierały do osób aktualnie poszukujących mieszkania w okolicy. Duży nacisk położyliśmy na akcje promocyjne o lokalnym charakterze. Z naszych analiz wynika, że przekładało się to na zwiększenie zainteresowania inwestycją” – mówi Ewa Przeździecka.

 

Z badania przeprowadzonego przez Unidevelopment S.A. wśród mieszkańców inwestycji, wynika również, że kolejnym elementem, który przełożył się na dobre wyniki sprzedaży Point House była obsługa klientów. Zdecydowana większość osób, które kupiły mieszkanie w tej inwestycji wysoko oceniła współpracę z pracownikami biura sprzedaży podkreślając szczególnie ich wiedzę i pozytywne podejście.

 

Kolejne inwestycje

 

W ofercie Unidevelopment S.A. znajdują się obecnie m.in. lokale na osiedlu Lykke, powstającym na warszawskiej Białołęce. Zakończenie tej inwestycji planowane jest na IV kwartał 2014 roku. Powstanie tam 165 mieszkań. Również w przypadku tego osiedla firma przygotowała rozwiązania dopasowane do potrzeb jej klientów. Jest nim m.in. system płatności 10/90 – 10% wartości jest płatne przy podpisaniu umowy, a 90% przed odbiorem mieszkania. Unidevelopment S.A. oferuje też lokale w budynku Praga Square na stołecznym Targówku oraz na osiedlu Hevelia w poznańskiej dzielnicy Grunwald. Spółka rozpoczęła ostatnio realizację kolejnej inwestycji w stolicy Wielkopolski, tym razem przy ulicy Stefana Czarnieckiego. Będzie to największe jak dotąd osiedle mieszkaniowe Unidevelopment S.A. W trzech etapach powstanie tam łącznie 481 lokali.

 

„Nieustannie szukamy nowych możliwości inwestycyjnych i prowadzimy intensywne działania sprzedażowe. Sytuacja na rynku sprzyja deweloperom, którzy mają dobrą ofertę i stabilną sytuację ekonomiczną. Dlatego oprócz obecnie prowadzonych projektów w naszej ofercie niebawem pojawią się kolejne atrakcyjne osiedla mieszkalne” – mówi Zbigniew Gościcki.

 

Firma działa także na rynku komercyjnym, gdzie przygotowuje do realizacji projekt biurowy Wola House przy Al. Prymasa Tysiąclecia w Warszawie.