We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel pod marką Mövenpick fot. Jan Augustynowski

We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel pod marką Mövenpick

ZDJĘCIA
REKLAMA

Będąca synonimem szwajcarskiej gościnności i sztuki kulinarnej marka Mövenpick ogłasza otwarcie Mövenpick Grand Hotel Wrocław oraz Mövenpick Resort & Spa Karpacz. Pierwsze hotele marki w Polsce przyjmą gości w pierwszej połowie tego roku. 

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia, trzeciego co do wielkości miasta w Polsce, znanego z bogatej historii, kultury i innowacyjności, Möve mieści się w odrestaurowanym, zabytkowym budynku dawnego Hotelu Grand z ponad stuletnią tradycją.

Na gości czeka 179 eleganckich pokoi i apartamentów oraz udogodnienia w standardzie premium zapewniające relaksujący wypoczynek. Hotel oferuje także taras z widokiem na panoramę Wrocławia, nowoczesną strefę wellness oraz współczesną interpretację polskiej kuchni, jaką serwuje restauracja i bar. Goście biznesowi mogą skorzystać z nowoczesnych przestrzeni konferencyjnych, doskonałych na spotkania i eleganckie przyjęcia

Historycznie Hotel Grand uznawany był za ikonę miasta i symbol hotelowego luksusu. Razem z hotelem Piast tworzyły bramę do Wrocławia, były też pierwszymi obiektami, które przejezdni oglądali po wyjściu z Dworca Głównego.

Rafin Developer, właściciel obiektu postawił sobie za cel przywrócenie dawnego blasku w tej części miasta. Iluminacja świetlna hotelu Grand to element, który na nowo definiuje najbliższe sąsiedztwo już wcześniej odnowionego Dworca Głównego.

Rewitalizacja Hotelu Grand okazała się większym wyzwaniem, niż początkowo przypuszczano. Odbudowa historycznego obiektu jest złożonym oraz wieloetapowym projektem, który od samego początku napotykał wiele utrudnień oraz okoliczności niesprzyjających, wpływających na przebieg procesu odbudowy. Z tego też powodu wynika przesuniecie terminu zakończenia tej skomplikowanej inwestycji. Przypomnijmy, pierwotnie planowano otwarcie tego obiektu na początku 2023 roku. Potem termin był jeszcze kilka razy przesuwany.

fot. Orzech
fot. Orzech
fot. Orzech
fot. Orzech
REKLAMA

Założona w 1948 roku marka Mövenpick zrewolucjonizowała szwajcarską scenę gastronomiczną, w szybkim tempie rozwijając się w międzynarodową sieć hoteli, którą tworzy ponad 120 obiektów na całym świecie. W każdym z nich sztuka kulinarna jest jednym z głównych filarów doświadczeń gości, wspierającym kreowanie znaczących więzi międzyludzkich i napędzania pozytywnych zmian.

– Prawdziwa gościnność polega na zamienianiu drobnych gestów w niezapomniane i serdeczne chwile. Ekspansja marki Mövenpick w atrakcyjnych europejskich lokalizacjach pokazuje, jak bardzo nasi goście i partnerzy cenią jej wyjątkową ofertę. Rozwój segmentu marek premium to kluczowy element strategii Accor, potwierdzający nasze zaangażowanie w dostarczanie niezapomnianych doświadczeń dla gości w regionie i poza nim – podkreśla Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Premium, Midscale & Economy Division, Accor Europe and North Africa.

fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jan  Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan  Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan  Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan  Augustynowski
fot. Jan Augustynowski

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA