„Centrum Handlowe Ferio, ze względu na swoją lokalizację, bardzo dobre wyniki sprzedażowe i dominującą pozycję w regionie okazało się niezwykle atrakcyjne dla nowych najemców. Najlepszym tego dowodem jest fakt, że nowa część Centrum została w 100% skomercjalizowana na długo przed pierwszymi planowanymi otwarciami nowych sklepów, które przewidziane są na październik br. i marzec przyszłego roku” - mówi Katarzyna Tondel-Jędrzejczak z Balmain Asset Management.
W wyniku rozbudowy Ferio zmienił się także układ lokali położonych w istniejącej części Centrum, gdzie również pojawią się nowe marki. Otwarcie pierwszych nowych salonów – Stradivarius i 4F przewidziane jest już na koniec września, kolejne – House i Cropp już w październiku.
Rozbudowa Centrum Handlowego Ferio cieszy się zainteresowaniem nie tylko ze strony najemców, ale również klientów. Z ankiety przeprowadzonej wśród osób odwiedzających Centrum wynika, że blisko 92% klientów Ferio widzi plusy rozbudowy obiektu, wśród nich wskazując przede wszystkim na wzbogacenie oferty Centrum (65% ankietowanych), oraz stworzenie nowych miejsc pracy (26% ankietowanych).