[wielkopolskie] Pierwszy etap budowy Multishop Jarocin ruszył w październiku

Kajtman
Budowa pierwszego etapu parku handlowego Multishop Jarocin ruszyła pod koniec października br. Za komercjalizację obiektu odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Park handlowy Multishop Jarocin będzie oferował 5 650 mkw. powierzchni najmu. W pierwszej fazie, która zakończy się w maju przyszłego roku, wybudowane zostanie 4 100 mkw. Na 70% powierzchni podpisane zostały już umowy najmu.
Generalnym wykonawcą inwestycji jest B.P.H. MARZYŃSKI Sp. z o.o. działający na lokalnym rynku od 2011 r. (dawniej Zakład Usługowy „MARZYŃSKI” funkcjonujący na rynku budowlanym od 1997 r.). Spółka specjalizuje się w budowie dróg, obiektów kubaturowych i obiektów sportowych, a także dysponuje własnym parkiem maszyn.
Przy wyborze generalnego wykonawcy kierowaliśmy się bardzo dobrymi opiniami, jakimi cieszy się B.P.H. MARZYŃSKI Sp. z o.o. na lokalnym rynku. Wybór sprawdzonej firmy gwarantuje właściwe tempo prac, tak, aby park handlowy został oddany do użytku w drugim kwartale 2016 roku – mówi Kamil Jasman, prokurent firmy Multishop Development Sp. z o.o.
Park handlowy Multishop Jarocin powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Intermarche i Bricomarche. Dzięki wygodnej lokalizacji oraz zewnętrznemu parkingowi klienci będą mogli szybko i komfortowo zrobić zakupy. Wraz z inwestycją zostanie wybudowana ścieżka rowerowa, która ułatwi ruch cyklistom.
Koncepcja wynajmu w Multishop Jarocin obejmuje sklepy odzieżowe, meblowe, RTV oraz usługowe i gastronomiczne. Do tej pory wśród najemców Multishop Jarocin znalazły się m.in: salon JYSK, elektromarket RTV EURO AGD, sklep Martes Sport, Reporter Young, outlet odzieżowy o powierzchni 460 mkw. czy lokal gastronomiczny.
Prowadzone są intensywne rozmowy z kolejnymi najemcami. Sfinalizowanie tych kontraktów pozwoli na rozpoczęcie budowy II etapu inwestycji już w 2016 roku. Do współpracy zapraszamy także lokalnych przedsiębiorców, dzięki zaangażowaniu których oferta Multishop Jarocin będzie komplementarna – mówi Tomasz Lipiński, negocjator z działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.