[Wrocław] Nowe, ekskluzywne marki w Pasażu Grunwaldzkim

Kajtman

Tuż przed Świętami oferta handlowa Pasażu Grunwaldzkiego powiększyła się o dwie wysokiej klasy marki. W Centrum otwarto salon TOUS z ekskluzywną biżuterią i dodatkami dla kobiet oraz Giacomo Conti z elegancką odzieżą męską.

 

W salonie hiszpańskiej marki TOUS, oprócz luksusowej biżuterii, znajdują się również galanteria skórzana, torebki, akcesoria, perfumy, zegarki, okulary, walizki, portfele, szale oraz długopisy. Wszystkie produkty opatrzone są znanym na całym świecie symbolem misia. TOUS wyróżniają unikalny, nowoczesny design i wysokiej jakości materiały. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota, srebra lub stali szlachetnej, zdobią ją m.in. diamenty i perły. Polską ambasadorką marki została aktorka Małgorzata Socha. TOUS w Pasażu Grunwaldzkim to drugi salon marki we Wrocławiu. Lokal o powierzchni 58 m2 znajduje się na poziomie „0”.


Drugą nowością we wrocławskim Centrum jest marka Giacomo Conti. W ofercie salonu z modą męską dostępne są m.in. modne biznesowe i ślubne garnitury, smokingi, designerskie marynarki oraz asortyment smart casual. Projektowane przez Giacomo Conti ubrania pochodzą od najlepszych europejskich producentów – Cerruti, Zegna, Brennet, Getzner czy Mileta. Punkt w Pasażu Grunwaldzkim należy do sieci kilkudziesięciu sklepów znajdujących się w całej Polsce. Butik o powierzchni 125 m2 otwarto na poziomie „0”.