W sierpniu oferta Pasażu Grunwaldzkiego powiększyła się o dwa nowe sklepy. Do grona najemców dołączyły księgarnia Matras i punkt z akcesoriami GSM Teletorium – to już drugi punkt tej marki w Pasażu Grunwaldzkim. Trzy inne sklepy odświeżyły natomiast wystrój swoich wnętrz.
Tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego Pasaż Grunwaldzki powiększył ofertę sklepów o nową księgarnię należącą do znanej sieci. Oprócz podręczników i literatury dla dzieci i młodzieży salon Matras oferuje również nowości wydawnicze, bestsellery, pozycje z literatury obyczajowej, a także artykuły szkolne oraz bogatą ofertę gier, zabaw i pomocy naukowych. Księgarnia zajmuje lokal o powierzchni 121,09 mkw., zlokalizowany na poziomie „0”.
Nowym najemcą centrum został również punkt handlowo-usługowy Teletorium, oferujący szeroki wybór nowych i używanych telefonów komórkowych, akcesoriów GSM oraz specjalistyczną obsługę w zakresie m.in. napraw oprogramowania i telefonów oraz wymiany części. Dodatkowo Teletorium prowadzi także skup telefonów, a uzupełnieniem oferty jest gama akcesoriów do tabletów. Punkt o powierzchni 5,16 mkw. mieści się na 1. piętrze i jest drugim stanowiskiem tej marki w Pasażu. Pierwszy znajduje się na poziomie „-1”.
To jednak nie jedyne zmiany w Pasażu. W sierpniu aż trzy salony odzieżowe zupełnie odmieniły wystrój swoich wnętrz. Nowe oblicze zyskały sklepy: Camel Active – na bardziej industrialny, Cropp – w którym zmieniły się wewnętrzne grafiki oraz witryna i logo – spójne z nowym brandingiem marki, a także salon Solar, gdzie zamiast dawnych paneli pojawiły się eleganckie, białe kafle, a ubrania zawisły w wytwornych, szklanych witrynach.