500. sklep sieci Odido w formule ElevateFot. Materiały prasowe

500. sklep sieci Odido w formule Elevate

Orzech
Orzech
REKLAMA

Makro Polska poinformowało o dołączeniu pięćsetnego sklepu do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim.

Rosnące zainteresowanie franczyzą Odido wśród właścicieli sklepów potwierdza fakt, że 26 października do sieci dołączyła pięćsetna placówka w nowej odsłonie w formacie familijnym. To sklep o powierzchni blisko 76 metrów kwadratowych znajdujący się w miejscowości Bieńkówka, blisko 50 kilometrów od Krakowa. W placówce dostępna jest strefa gastronomiczna. Klienci mogą napić się pysznej kawy marki Rioba oraz zatrzymać się na hot doga czy zapiekankę.

– W naszej miejscowości jest mała liczba lokalnych placówek, dlatego jednym z pierwszych pomysłów na zagospodarowanie nowego budynku był sklep spożywczy – mówią państwo Jończyk, właściciele sklepu. – Podjęliśmy współpracę z Odido ze względu na miękką franczyzę, na której zależało nam najbardziej. Jesteśmy właścicielami sklepu i cenimy sobie niezależność, jaką daje nam sieć. Możemy jednak liczyć na wsparcie ze strony dedykowanego przedstawiciela handlowego, którego pomoc jest nieoceniona – dodają.

– Cieszymy się, że nasza oferta przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu w Makro Polska. – Szczególnie ważne jest dla nas stałe podnoszenie jakości sklepów, dlatego stale obserwujemy trendy rynkowe i oferujemy szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców w postaci profesjonalnego doradztwa, jak i materiałów promocyjnych – dodaje.

REKLAMA

Sieć franczyzowych sklepów spożywczych

Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA