Niemiecka sieć sklepów Aldi zwiększa swoją obecność na Dolnym Śląsku. Już w środę, 27 kwietnia zostanie otwarty nowy sklep w Jaworze przy ul. Limanowskiego 27.
Aldi w Jaworze będzie czynne od poniedziałku do soboty: od 06:00 do 22:00 a w niedziele handlowe: od 9:00 do 20:00. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo tej nowo otwartej lokalizacji.
Klienci odwiedzający nowy sklep Aldi w Jaworze będą mieli okazję skorzystać z atrakcyjnych promocji na wszystkie produkty marek własnych Aldi. Nowością jest promocja Ale Prezenty aktywna w dniu otwarcia sklepu – 27 kwietnia. Konsumenci, którzy dokonają wtedy zakupów za kwotę 100 zł brutto otrzymają torby wypełnione produktami Aldi, przy czym oferta ważna jest do wyczerpania zapasów, dlatego warto tego dnia zakupy zaplanować wcześniej. A po zakupach, w godzinach od 10.00 do 17.00 w Foodtrucku Aldi za okazaniem paragonu będzie można odebrać pyszny poczęstunek.
27 kwietnia oprócz sklepu w Jaworze ruszą również nowe placówki tej niemieckiej sieci w Łowiczu i Krotoszynie.
– Każde otwarcie sklepu Aldi to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Nasi klienci wiedzą, że w Aldi znajdą lokalne i międzynarodowe produkty wysokiej jakości, ponieważ Aldi ma to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas, zgodnie z myślą Raz Aldi zawsze Aldi. Wierzymy, że klienci w naszych nowych lokalizacjach w Jaworze, Łowiczu i Krotoszynie znajdą również to „coś” i zyskają przekonanie, że Aldi to pewność udanych zakupów – informuje Eliza Polak, Kierownik Sprzedaży Aldi w Polsce.
Sklepy Aldi przygotowane są zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.
Powierzchnia każdego z trzech nowych sklepów Aldi wynosi niemal 1500 mkw. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Tuż przy wejściu na klientów czekają komfortowe parkingi z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych.
Aldi z każdym rokiem przyspiesza rozwój, systematycznie i konsekwentnie zwiększając liczbę otwarć o 60-70 rocznie. Ekspansja sieci oznacza również potrzebę zatrudniania nowych osób, a dla partnerów biznesowych i kontrahentów dyskontera, rosnące zapotrzebowanie na ich produkty czy usługi. Choć sieć koncentruje się na ekspansji w największych metropoliach takich, jak Warszawa czy Wrocław to otwiera także placówki w mniejszych miejscowościach, w tym turystycznych. Proces ten wspomagany jest przez dziewięć biur ekspansji w całej Polsce.