Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce, co oznacza, że można z nich korzystać niemal przy co drugim sklepie sieci.
To znaczący krok w rozwijającej się współpracy obu marek, której celem jest ułatwianie codziennego życia milionom klientów w całym kraju.
Wszystko w jednym miejscu: zakupy, paczki, a nawet ładowanie samochodu
Dzięki obecności automatów DHL przy Biedronkach, klienci mogą w jednym, dobrze znanym miejscu wygodnie zrobić zakupy, odebrać lub nadać paczkę, a coraz częściej także np. naładować auto elektryczne. Taka koncentracja usług odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy szukają oszczędności czasu, wygody i prostych rozwiązań – aby jak najwięcej usług było dostępnych w jednym miejscu.
– Obserwujemy, że konsumenci coraz częściej wybierają miejsca, które umożliwiają im realizację wielu codziennych spraw w jednym punkcie. Biedronki doskonale wpisują się w ten trend – to już nie tylko sklepy, ale także miejsca, gdzie można odebrać paczkę, zatankować energię do auta, czy odpocząć w trasie. Jesteśmy dumni, że nasza współpraca z Biedronką nabiera takiego tempa i skali – podkreśla Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL eCommerce Polska.
Inwestycje napędzają rozwój usług
Automaty DHL BOX 24/7 to urządzenia intuicyjne, dostępne całodobowo, z możliwością zdalnego otwierania skrytek przez aplikację Mój DHL, która dodatkowo umożliwia śledzenie przesyłki i wygodne opłacenie pobrania. W całym kraju DHL dysponuje jużponad 6000 automatów paczkowych, które tworzą jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci tego typu w Polsce. Jednocześnie europejska sieć OOH DHL liczy już blisko 150 000 lokalizacji.Obecność stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy coraz większej ilości sklepów Biedronka to także istotne ułatwienie dla kurierów DHL, których praca coraz częściej opiera się na flocie zeroemisyjnej.
– W DHL eCommerce Polska konsekwentnie rozwijamy naszą flotę elektrycznych pojazdów dostawczych – mamy już ponad 400 takich aut i inwestujemy w kolejne. Kurierzy cenią sobie możliwość ładowania pojazdów podczas przerw, zwłaszcza w lokalizacjach, które odwiedzają codziennie – dodaje Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL eCommerce Polska
Ładowarki przy coraz większej ilości Biedronek są realnym wsparciem dla ekologicznej logistyki ostatniej mili.
Współpraca z DHL eCommerce Polska to dla Biedronki kolejny etap przemyślanych inwestycji, które czynią sklepy jeszcze bardziej przyjaznymi miejscami dla lokalnych społeczności.
– Nasze sklepy już teraz pełnią wiele funkcji w codziennym życiu klientów – oferują nie tylko najlepsze ceny, ale też nowe wygody, jak odbiór paczek czy ładowanie aut elektrycznych. W tym roku Biedronka obchodzi 30-te urodziny w Polsce, a nasze plany inwestycyjne stale rosną. Przykładem ich skutecznej realizacji jest rozbudowa sieci automatów DHL BOX 24/7. To przykład mądrej inwestycji, która podnosi komfort klientów w całej Polsce i odpowiada na współczesne potrzeby, a nasze placówki dzięki temu są jeszcze silniejszymi lokalnymi centrami realizacji usług nie tylko związanych z zakupem żywności – mówi Przemysław Jurowicz, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami sieci Biedronka
Wspólne działania DHL eCommerce Polska i Biedronki przynoszą konkretne rezultaty. Automaty DHL dostępne są już przy 1500 sklepach sieci, a łącznie pod Biedronkami klienci mogą już skorzystać z ponad 3000 automatów.
