Pomimo bycia w stanie restrukturyzacji w ramach obrony przed upadłością, Blue City planuje zainwestować ponad 20 mln złotych, m.in. w instalację fotowoltaiczną, stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz nowe udogodnienia dla klientów i najemców centrum handlowego. W tym celu spółka zależna Blue Parking sprzedała działkę, na której powstaną w przyszłości mieszkania na wynajem.
Pomimo problemów jedno z najstarszych i największych centrów handlowych w Warszawie – Blue City zapowiada wejście nowych najemców do tego obiektu, zlokalizowanego przy Alejach Jerozolimskich 179.
Zebrały się "czarne chmury" nad jednym z największych centrów handlowych w Warszawie. Blue City broni się obecnie przed upadłością i składa wniosek o restrukturyzację. Decyzja właściciela Blue City wynika z braku porozumienia z bankami na przedłużenie finansowania. Zarząd spółki zarządzającej Blue City zapewnia, że dla najemców i klientów Blue City nic się nie zmienia. Centrum działa normalnie i planuje w najbliższych miesiącach liczne inwestycje.
40 stołów bilardowych i 20 stanowisk do gry w rzutki – a to wszystko zaledwie przedsmak tego, co czeka na gości nowo otwartego centrum bilardowego Złota Bila w Blue City. To inna jakość bilardu i to nie tylko dlatego, że to największy lokal tego typu w stolicy.
Amerykańska sieć Popeyes otwiera kolejną, 5. już restaurację w Polsce. 14 grudnia w Blue City rozlegną się pierwsze dźwięki bass brandu. Muzyka na żywo będzie towarzyszyć otwarciu kolejnej, trzeciej już restauracji Popeyes w Warszawie. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.
Sports Direct otworzy nowy sklep o powierzchni 1450 mkw. w centrum handlowym Blue City. Sklep zlokalizowany w dawnej siedzibie Go-Sportu na poziomie -1, będzie mógł się pochwalić wyjątkową ofertą obuwia, odzieży, sprzętu sportowego i fitness z kolekcji najlepszych światowych marek, takich jak Nike i Adidas, a jego otwarcie planowane jest jeszcze w tym roku.
W Warszawie nie brakuje centrów handlowych i choć wydaje się, że są do siebie podobne, każde ma swoją specyfikę. Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki.
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera swój pierwszy lokal w Polsce. Na pierwszą lokalizację wybrała Centrum Handlowe Blue City w Warszawie. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, reprezentując najemcę.
Inspiracyjne przestrzenie, gotowe aranżacje w skandynawskim stylu i mnóstwo ciekawych dodatków do domu – taki będzie nowy sklep JYSK, który 23 listopada otworzy się w Blue City. Sklep zajmie powierzchnię 2 tys. mkw na poziomie +1.
Znana polska marka odzieżowa Carry z casualową modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci otworzyła w Warszawie swój największy salon w Polsce. Nowy salon powstał w centrum handlowym Blue City. Sklep ma powierzchnię 2,5 tys. mkw.
Blue City, jedno z najpopularniejszych centrów handlowo – rozrywkowych w Warszawie, rozszerza swoją ofertę zakupową. W ostatnim czasie 5 tys. mkw. powierzchni znalazło nowych najemców.