Castorama otworzyła nowy sklep pod Warszawą

Orzech

Castorama otworzyła nowy sklep pod Warszawą. Market zlokalizowany jest w Otwocku. To już 93. sklep największej sieci home improvement w Polsce, trzeci otwarty w tym roku po Stalowej Woli i Mławie.

Nowa Castorama w Otwocku znajduje się przy ul. płk. Ryszarda Kuklińskiego 3. Na blisko 6900 mkw. powierzchni handlowej klienci znajdą mnóstwo ciekawych inspiracji, szczególnie w zaaranżowanych strefach łazienkowych i kuchennych. Na półkach sklepowych dostępnych jest od ręki ponad 30 tys. profesjonalnych produktów do budowania i urządzania domu. Natomiast w dużym, zewnętrznym ogrodzie chętni zaopatrzą się w kwiaty, krzewy i inne rośliny dla ozdoby swoich balkonów, ogrodów i działek. Dodatkowo, inne produkty z szerokiej gamy na stronie castorama.pl klienci mogą zamówić online i telefonicznie z dostawą do domu, odbiorem w sklepie w Otwocku lub w dostępnym 24/7 Castomacie (już po 2 godzinach od zamówienia).

Liczne udogodnienia w sklepie Castorama

W otwockim sklepie Castorama dostępna jest szeroka oferta produktów do budowy, remontu, urządzenia i dekoracji domów i ogrodów, ale także popularne usługi: eksperci pomogą zaprojektować nową kuchnię, łazienkę lub garderobę, a wszystko to przy jednym stanowisku projektowym dla jeszcze większej wygody. Sklep oferuje również usługę profesjonalnego montażu zakupionego wyposażenia oraz możliwość przycięcia drewna do potrzebnych wymiarów.

Dla wygody kupujących w sklepie znajduje się winda, a obok parking aż na 377 miejsc, w tym również dedykowane miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami! Standardem w sklepach Castorama zatem również w Otwocku są toalety dla osób z niepełnosprawnościami oraz specjalne wózki zakupowe i wózki ułatwiające poruszanie się po sklepie dla tych klientów.

Pracownicy sklepu mogą skontaktować również klientów z niepełnosprawnością słuchową z tłumaczem polskiego oraz międzynarodowego języka migowego za pośrednictwem połączenia wideo on-line przez telefon. Dzięki temu, przełamywana zostaje bariera komunikacyjna, a klient jest w stanie precyzyjnie określić swoje oczekiwania.