Sieć odzieżowa H&M otworzy swój salon w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. W obiekcie zajmie powierzchnię 1.530 mkw. Oddanie galerii do użytku planowane jest na koniec maja br. Za komercjalizację obiektu na wyłączność odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. Deweloperem jest firma Narev Inwestycje.
Galeria Bursztynowa powstaje przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie ok. 32.000 mkw. 27.000 mkw. stanowić będzie powierzchnia handlowa pod wynajem, która składać się będzie z około 60 lokali.
Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje, powiedział: „Jesteśmy zadowoleni, że tak znana sieć modowa jak H&M dołączyła do naszych obecnych najemców. Sieć H&M to jedna z największych marek modowych na świecie i pierwszy sklep tej marki w naszym regionie, który będzie doskonałym uzupełnieniem oferty skierowanej do klientów CH Bursztynowa”.
Szwedzka sieć odzieżowa H&M (Hennes & Mauritz) prowadzi działalność w 53 krajach na terenie całego świata, będąc jednym z liderów rynku wielkoformatowych marek modowych. Pierwszy sklep H&M w Polsce powstał w 2003 r. W tej chwili firma sprzedaje swoje produkty w 123 lokalach na terenie całego kraju.
Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield, powiedział: „Cieszymy się, że kolejna marka modowa zdecydowała się otworzyć swój lokal w Ostrołęce. Jest to już drugi wielkopowierzchniowy najemca z tego sektora w Galerii Bursztynowej”.