Globalna firma świadcząca usługi outsourcingowe Teleperformance planuje do końca 2022 roku poszerzyć swój zespół w Polsce o blisko 400 nowych pracowników.
Zespół Teleperformance zapewnia wsparcie konsumentom firm z takich branż jak turystyka, ecommerce, telekomunikacja czy IT. Zapytania przychodzące z całego świata obsługiwane są nie tylko po angielsku, niemiecku, hiszpańsku lub włosku, ale także w językach skandynawskich czy bałtyckich w zależności od potrzeb danego projektu.
Teleperfomance aktualnie zatrudnia łącznie ponad 420 tysięcy pracowników na świecie, w tym już ponad 1700 osób w Polsce - w biurach, które zlokalizowane są w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Do końca 2022 roku planowane jest poszerzenie polskiego zespołu nawet o 400 nowych osób.
Teleperformance poszukuje kandydatów z dobrą znajomością języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, angielskiego, francuskiego i języków nordyckich. Pracownicy firmy mogą liczyć na możliwości rozwoju w strukturach organizacji. W 2021 roku Teleperformance awansowano 200 osób.
Teleperformance ma też duże plany rozwoju swojego najnowszego biura w Polsce, otwartego w tym roku w Krakowie. W ciągu najbliższych dwóch lat zamierza zatrudnić w stolicy Małopolski 500 osób.
